Het kind is wel gewoon netjes dood?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed tegen een skeelerend kind op. Van mn fiets een geschaafde shifter en die staat scheef, zelf een bloedende elleboog en stijfjes. Valt mee
Ik wil een meesterwerk online hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil een meesterwerk in tweeën knippen?![]()
Waarom zou ik iets dat ik op blu-ray heb op youtube gaan kijken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil een meesterwerk online hebben
Jij niet![]()
Zelfs voor jouw begrippen is dit wel erg laag.
Je denkt alleen aan jezelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets dat ik op blu-ray heb op youtube gaan kijken?
Gek.
Niet echt. Iig geen definitie die politicologen gebruikenquote:
Mensen die dit meesterwerk niet op DVD of blu-ray hebben verdienen het niet om dit gratis en voor niets te bekijken. Daarmee naai je de makers van deze film.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je denkt alleen aan jezelf.
Ik denk aan de mensheid.
Deze posts typeren perfect onze karakters.
inspelen op onderbuikgevoelens van het grote volk dan, scheelt niet zo veelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:35 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Niet echt. Iig geen definitie die politicologen gebruiken
Maakt het alleen wel wat makkelijker te operationaliserenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef Adames het volgende:
[..]
inspelen op onderbuikgevoelens van het grote volk dan, scheelt niet zo veel
Jij hebt duidelijk een elitair standpunt, terwijl ik enkel dit meesterwerk wil delen met zoveel mogelijk mensen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die dit meesterwerk niet op DVD of blu-ray hebben verdienen het niet om dit gratis en voor niets te bekijken. Daarmee naai je de makers van deze film.
Het feit dat jij geen reet geeft om de makers van SS Doomtrooper zegt veel over je persoonlijkheid.
Oh nee, ik droom gewoon dat er genoeg geld aan verdiend wordt dat er wellicht een nieuw meesterwerk van deze mensen uit voortkomt. Ik hoor geruchten dat ze bezig zijn met een film over het ontstaan van Amerika, en hoe daar een woeste vleesetende reuzegorilla in voorkwam.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een elitair standpunt, terwijl ik enkel dit meesterwerk wil delen met zoveel mogelijk mensen.
Als jij mij daar op aan wil pakken, ga je gang, maar mijn geweten is zuiver
Volgens mij hebben we dan dezelfde wens en ik snap dan ook niet de reden waarom wij ruzie maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, ik droom gewoon dat er genoeg geld aan verdiend wordt dat er wellicht een nieuw meesterwerk van deze mensen uit voortkomt. Ik hoor geruchten dat ze bezig zijn met een film over het ontstaan van Amerika, en hoe daar een woeste vleesetende reuzegorilla in voorkwam.
Je hebt gelijk. Daar zit hem hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van onze woede.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dan dezelfde wens en ik snap dan ook niet de reden waarom wij ruzie maken.
Vermoedelijk is dit precies wat NBC Universal wilde dat wij zouden toen toen ze de video van Danosvanos90 blokkeerden.
Ik zal alvast mijn messen slijpen. Ongepaste acties vragen om ongepaste gevolgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Daar zit hem hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van onze woede.
Laten we deze op hun richten, niet op elkaar.
what do you want?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
I tell you what i want what i really really want
Ginger en Baby.quote:
Sporty Spicequote:
Ooh dus dat was dat, viel me al op dat ze in het magazijn goede muziek hadden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://q-music.nl/playlist/29/edition/419#
SUPERGABBERRRRRquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://q-music.nl/playlist/29/edition/419#
Heel erg jaren '90 idd.quote:
welk nummer zijn ze nu danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Die komt zo, de nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1!
Nu komt nummer 1.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welk nummer zijn ze nu dan
ik heb eigenlijk hekel aan 90s music
Nummer 2 is net geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welk nummer zijn ze nu dan
ik heb eigenlijk hekel aan 90s music
In groep 2 deed ik een legendarische uitvoering van Dromen zijn bedrog van Marco Borsato met gitaar en alles.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sporty Spice
Alleen was ik met de playback show baby spice
En zijn daar video's van?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In groep 2 deed ik een legendarische uitvoering van Dromen zijn bedrog van Marco Borsato met gitaar en alles.
Jammer welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang van nietDaar gaat mijn doorbraak.
Fijn luisteren altijd wel, en i.t.t. andere radiozenders spelen ze zo nu en dan nog eens muziek.quote:
Ik luister nooit radio maar die keren dat ik Veronica opheb, want hun muziek spreekt mij dan nog wel het meeste aan...quote:
ik heb nog niks geluisterd ik ben gloryhunterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even terugblikken op de top 10 voor mensen zonder korte termijn geheugen
Ik luister ook alleen maar radio in de ootooquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio maar die keren dat ik Veronica opheb, want hun muziek spreekt mij dan nog wel het meeste aan...
Wat een kwaadaardige tumoren als dj's hebben die
Boeiend, interessant, ga doooooooooooorquote:
Beste periode ooit man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bent zelf een vreselijk decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?quote:
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?
Wel mee eens eigenlijk. Zo'n 2pac zou tegenwoordig ook absoluut geen hits scoren. Allemaal zo onprofessioneel en zwak gemixt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
mwah hoeft nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.
Wel.quote:
hef is na zijn eerste 2 hitjes kutquote:
Great Minds bijv ook niet gecheckt?quote:
Eens met deze man.quote:
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch zeker wel het luisteren waard imo.
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.
Wat versta jij onder rap?quote:
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.Waarom luister je helemaal niks Nederlands dan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.
Ik zocht juist naar Karina, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijf.
Nu snap ik waarom Karina naar mannen zoekt buiten FOK!.
Ah, apart.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.
Misschien wat Arabische kneiters door een speaker pompen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
GGMM heb je nog aanraders voor albums om eens goed te beluisteren als ik in het vliegtuig zit?
Ik krijg er een gevoel bij, dat is niet rationeel te verklaren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat jij zegt raakt echt kant noch wal.
Genoeg, ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
GGMM heb je nog aanraders voor albums om eens goed te beluisteren als ik in het vliegtuig zit?
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er een gevoel bij, dat is niet rationeel te verklaren.
Dom varken.
[..]
Genoeg, ja.
Natti - Still Motion
Shad - Flying Colours
The Doppelgangaz - Peace Kehd
Masta Ace - A Long Hot Summer
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :s
Zijn over het algemeen wel vervelende mensen die dat doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :s
Neuh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet je moeder wel heel erg haten.
Ik vind deze best hard.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Tyron het volgende:
muziek aan t uitzoeken als iemand goede muziek heb pass die shit ja tog
The Eaglesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Tyron het volgende:
muziek aan t uitzoeken als iemand goede muziek heb pass die shit ja tog
afgekeurd srry rensjquote:
Doe hem nu eens in je aquariumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van één van m'n schoenen.
Mwah kleine voldoende.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
woowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kun je er een hele fotoreportage van maken, die hier dan vervolgens wel plaatsen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakte 't bier?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal manZijn levende dieren hoor.
Sjongejongejongejonge
Ik ging op de racefiets naar huis en toen heb ik een kind in een ajaxshirt aangereden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe laat was je eigenlijk bij Leiden? Stond rond 16:00 nog bij Leiden Centraal
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ging op de racefiets naar huis en toen heb ik een kind in een ajaxshirt aangereden.
Ziet er niet uit man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee bedankt, als je die schoenen niet mooi vindt heb je geen stijl.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok.
Mocht je styling tips nodig hebben dan mag je mij DMen.
Prima gymschoenen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, als je die schoenen niet mooi vindt heb je geen stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |