Fijn luisteren altijd wel, en i.t.t. andere radiozenders spelen ze zo nu en dan nog eens muziek.quote:
Ik luister nooit radio maar die keren dat ik Veronica opheb, want hun muziek spreekt mij dan nog wel het meeste aan...quote:
ik heb nog niks geluisterd ik ben gloryhunterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even terugblikken op de top 10 voor mensen zonder korte termijn geheugen
Ik luister ook alleen maar radio in de ootooquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio maar die keren dat ik Veronica opheb, want hun muziek spreekt mij dan nog wel het meeste aan...
Wat een kwaadaardige tumoren als dj's hebben die
Boeiend, interessant, ga doooooooooooorquote:
Beste periode ooit man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bent zelf een vreselijk decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?quote:
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?
Wel mee eens eigenlijk. Zo'n 2pac zou tegenwoordig ook absoluut geen hits scoren. Allemaal zo onprofessioneel en zwak gemixt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
mwah hoeft nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.
Wel.quote:
hef is na zijn eerste 2 hitjes kutquote:
Great Minds bijv ook niet gecheckt?quote:
Eens met deze man.quote:
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch zeker wel het luisteren waard imo.
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.
Wat versta jij onder rap?quote:
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.Waarom luister je helemaal niks Nederlands dan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.
Ik zocht juist naar Karina, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijf.
Nu snap ik waarom Karina naar mannen zoekt buiten FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |