Prachtig nummerquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bright eyes, Burning like fire
Dat is ook een pareltjequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet The Boxer even op.
Nee-hee. Ze gaan straks de finaletest al doen. Er zijn evenveel afleveringen als in andere seizoenen, en door de keuze van Susanne zouden ze er één uitlopen, dus ze gaan nu gewoon meteen de finale doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja over twee minuten al afgelopen
TOEVALquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee die muziek had ik gecued.
Ben trots op jequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Finale met JW en Tygo was leuker geweest jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef J.Pistone het volgende:
3 doodsaaie kandidaten blijven over.
Sophie is wel leuk, die andere 2 verschrikkelijk idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef J.Pistone het volgende:
1 spel en de executiequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef DaMart het volgende:
Maar Freek had vorige week nog 2 kansen om zijn vrijstelling te verliezen en er is maar 1 spel geweest waarmee hij hem kon kwijtraken, toch? Dan hebben we wat gemist...
Sofie saai noemenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef J.Pistone het volgende:
Hoe heet deze muziek eigenlijk?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
En Jennifer natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Finale met JW en Tygo was leuker geweest ja
Ik zou ook een heel goeie mol zijn denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Yaku het volgende:
Weer een vrouw als mol dus. Dit zegt toch wel wat over vrouwen.
Ik zou de AVRO maar eens contactenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Illuminadie ik zeg het je
Tygo krabt tenminste aan zijn zak. Dat is een echte vent.quote:
De tweede keer was bij de executie vorige weekquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef DaMart het volgende:
Maar Freek had vorige week nog 2 kansen om zijn vrijstelling te verliezen en er is maar 1 spel geweest waarmee hij hem kon kwijtraken, toch? Dan hebben we wat gemist...
Thanksquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze keihard uit een soundtrack gejat.
Zoals alle muziek.
Ik krabde aan mijn zak terwijl ik jouw post las.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tygo krabt tenminste aan zijn zak. Dat is een echte vent.
Dit idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
De tweede keer was bij de executie vorige week
Ja..quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef DaMart het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op een openingspraatje van een aflevering...
Gewoon een recap van alle afleveringen voor de finale?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef DaMart het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op een openingspraatje van een aflevering...
Oh ja verdomd... Nou ja daar doelde ik op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
resumeren zou Toinevp zeggen.
Dan krijgen we hem nog een keerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:03 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat de terugblik volgende week kwam?
Nog altijd beter dan elke finale van ERquote:
Beetje raar ook, het lijkt op een intro van een aflevering inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:03 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat de terugblik volgende week kwam?
Goed wel dat ie het nog even herhaaltquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef DeLuna het volgende:
Ohja Tygo ging er als laatst uit, even vergeten
Zullen we volgende week zienquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Stranger het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat er geld uit de pot is verdwenen.. Betekent dat dat er gejat is of dat er minder is gepost dan ze dachten?
Wie is de presentatrice?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef geindoctrineerd het volgende:
Goed, hoe Art dat zei. Is nu wel duidelijk wie er gaat winnen
Kan allebei.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Stranger het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat er geld uit de pot is verdwenen.. Betekent dat dat er gejat is of dat er minder is gepost dan ze dachten?
Klokhuis?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sophie zet haar Klokhuis stem op.
Gejatquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Stranger het volgende:
Lijkt bijna zo idd.quote:
Sofie van den Enk (Heemskerk, 23 augustus 1980)quote:
Zit hier ook zo mooi in,quote:
Ik wel, staat in mijn geheugen gegriftquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sofie van den Enk (Heemskerk, 23 augustus 1980)
Sofie groeit op in Krommenie. Als 9-jarige beleeft ze haar televisie debuut bij Klokhuis waar ze een vraag stelt over waarom mensen eigenlijk dromen
Die aflevering ken ik niet meer.
Nee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die de opdrachten dit jaar niet zo heel spectaculair vindt?
Sofie is geboren in Heemskerk? Ik ook! Kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik wel, staat in mijn geheugen gegrift
Neequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
#neverforgetquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef DeLuna het volgende:
Ohja Tygo ging er als laatst uit, even vergeten
Ik niet, en daarom is ze de molquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef Yaku het volgende:
[..]
Sofie is geboren in Heemskerk? Ik ook! Kan geen toeval zijn.
It's a sign.
waren ze ook niet. Die opdrachten waarbij er op ze gejaagd wordt zijn altijd het leukstquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is niet veel dit seizoen idd.. behalve Jennifer en Tygo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Drolflap het volgende:
Laten we maar gewoon eerlijk zijn, deze 'wie is de mol' is saai.
Er zijn spannendere seizoenen geweest jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Drolflap het volgende:
Laten we maar gewoon eerlijk zijn, deze 'wie is de mol?' is saai.
Net als dat Arjan nog steeds Erik als mol heeftquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef richolio het volgende:
Ik denk dat Jan Willem nog ineens terug komt en dan toch de mol is.
Kan je ook makkelijk weer blussen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef muzas het volgende:
Lijkt me vooral warm.
en ik zou mezelf in de fik zetten omdat ik met mn domme hooft tegen zo'n fakkel zwem
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Net als dat Arjan nog steeds Erik als mol heeft
Gelukkig is er genoeg water om het vuur weer te dovenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef muzas het volgende:
Lijkt me vooral warm.
en ik zou mezelf in de fik zetten omdat ik met mn domme hooft tegen zo'n fakkel zwem
Ergens halverwege werd het opeens heel saai ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Drolflap het volgende:
Art is ook gewoon de molquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Net als dat Arjan nog steeds Erik als mol heeft
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ergens halverwege werd het opeens heel saai ja.
Daar zijn ook beelden van op youtube.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen Jennifer er uit ging?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, de kandidaten zijn niet saai maar de opdrachten zijn saai en vaak onmogelijk te mollen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Drolflap het volgende:
Ja ik krijg ineens de neiging naar Sofie te switchen..quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Zocalo het volgende:
Lijkt wel of alle stellingen op Sofie slaan
Freek en Susan verdenken Sofie, dus ze laten zien wat hun mol deed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Zocalo het volgende:
Lijkt wel of alle stellingen op Sofie slaan
Daarvoor kijk je naar Planet Earthquote:
Dat... of seks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
In deze omgeving zou ik Jennifer ten huwelijk vragen.
Ditquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef amaranta het volgende:
Dat klopt: want ik ben de mol (take 1)
Dat klopt: want de mol zat naast mij (take 2)
In deze omgeving zou je Jen en mij aantreffen op huwelijksreis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
In deze omgeving zou ik Jennifer ten huwelijk vragen.
Waarschijnlijk wordt het verkrachtingquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Tropicalx het volgende:
zijn er nou serieus mensen die Suus verdenken?
Dat was idd heel erg vet. Dat heb ik ziekelijk vaak teruggekeken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
Moet opeens weer denken aan die drive-in bios opdracht ooit bij WIDMmet boodschappen van de mol tussendoor. Dat was nog eens vet
Joaaahquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
Moet opeens weer denken aan die drive-in bios opdracht ooit bij WIDMmet boodschappen van de mol tussendoor. Dat was nog eens vet
De mol verzamelt allemaal flessen met een juiste stelling, want die leveren dan niks op voor de pot.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Maartel het volgende:
Zonde dat de flessen van de mol hier niet meetellen. Het is niet also ze het zogenaamd heel goed kunnen doen, want ze zetten toch in op iemand anders, dus het geld zou toch uit de pot gaan.
Eerst trouwen, dan seks.quote:
Dit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee-hee. Ze gaan straks de finaletest al doen. Er zijn evenveel afleveringen als in andere seizoenen, en door de keuze van Susanne zouden ze er één uitlopen, dus ze gaan nu gewoon meteen de finale doen
Net een gemiddelde slideshow op Youtubequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef Smeich het volgende:
Wat een saaie flutkutaflevering weer zeg. Prachtige beelden, zo weinig inhoud.
Briljant was dat. Werkelijk briljant.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
dat was toch nog met onbekende NL'ers?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef Tropicalx het volgende:
zijn er nou serieus mensen die Sofie of Freek verdenken?
Nee gekquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat was toch nog met onbekende NL'ers?
Nee vorig jaar, met Kees Tol.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat zou nog wel kunnen, die lezen ze dan alleen niet voor dus als kijker kun je nog niks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mol verzamelt allemaal flessen met een juiste stelling, want die leveren dan niks op voor de pot.
dat was vorig jaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer ookquote:
Helemaal naakt waarschijnlijk.quote:
En zijn supermanonderbroek natuurlijkquote:
Ik vind dit maar ingewikkeld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niet vergeten dat Jan Willem eerst spreidde op Susan en Sofie en toen een groen scherm had. Zeer wss had Freek toen dus een rood scherm (met zijn Sofie)
Daarna ging Jan-willem ook volledig op een van de 2, en ging er toen uit. Lijkt er dus op dat het dan volledig op sofie had moeten zijn, en als Sofie het is had Tygo er dan uit moeten gaan in die aflevering, aangezien die constant tussen die 2 spreidde.
snap er geen hol van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niet vergeten dat Jan Willem eerst spreidde op Susan en Sofie en toen een groen scherm had. Zeer wss had Freek toen dus een rood scherm (met zijn Sofie)
Daarna ging Jan-willem ook volledig op een van de 2, en ging er toen uit. Lijkt er dus op dat het dan volledig op sofie had moeten zijn, en als Sofie het is had Tygo er dan uit moeten gaan in die aflevering, aangezien die constant tussen die 2 spreidde.
Dat is ook veel leuker dan Tygoquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het lijkt nu ook alsof Sofie niks aan heeft dus eh...
Sofie is dus de spin molquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef DaMart het volgende:
Sofie verstrikt geraakt in een web van leugens. Hm...
Ja met een paar sokken erinquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Drolflap het volgende:
[..]
En zijn supermanonderbroek natuurlijk
Freekquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
De verliezer krijgen we vandaag al te zien dus
Ik heb nog een rol folie in de keuken, ook ingewikkeldquote:
En dan is heel Nederland weer een week lang in spanning!! einz!!! /sbs6quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Denk het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
Susan ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Susan vliegt eruit want Freek zit op Sophie
Susan is de mol, anders was Tygo of Freek eruit gegaan in de voorgaande afleveringquote:
Eyoooquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef marcodej het volgende:
Het enige wat Sofie mag spreiden zijn haar benen.
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 13-03-2014 om 21:17:54De laatste test. 40 vragen. Alles moesten we weten: favoriete slaaphouding, behaalde diploma’s, oorspronkelijke kleur van het haar. #widm reageer retweet
Toch was vraag 20 Wie is de Mol?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 13-03-2014 om 21:17:54De laatste test. 40 vragen. Alles moesten we weten: favoriete slaaphouding, behaalde diploma’s, oorspronkelijke kleur van het haar. #widm reageer retweet
Sofie ziet er geverfd uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef DaMart het volgende:
Susan heeft een bril op. Een mol ziet ook slecht.
Sofie heeft rood haar, gingers kunnen slecht tegen zonlicht, de mol ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef DaMart het volgende:
Susan heeft een bril op. Een mol ziet ook slecht.
/carequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
Lijst met alle muziek per aflevering
http://avro.nl/wieisdemol/over/muziek/
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef Yaku het volgende:
En toen was Art de mol.
Directed by M. Night. Schamalaman.
hij was al die tijd dood?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef Yaku het volgende:
En toen was Art de mol.
Directed by M. Night. Schamalaman.
quote:
Wat wordt er veel muziek afgespeeld zegquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
Dat zou veel vetter zijn dan dat er iemand wint op tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef BobW het volgende:
Niemand verdenkt Freek en volgens mij is hij de Mol, dan wint er dus iemand op geluk.
Arme mensen die de music cuesheet moeten makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
alleen verliezerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Deze aflevering eindigt toch altijd met een cliffhanger, ze zeggen het nog niet????
Niet altijd, soms melden ze de winnaar of verliezer alquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Deze aflevering eindigt toch altijd met een cliffhanger, ze zeggen het nog niet????
Nee volgende week.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
"Dat ziet u volgende week!"quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Volgende week pas idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ohja, dat was hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Dat ziet u volgende week!"
En dan kijkt ie recht de camera in enzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Dat ziet u volgende week!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |