Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu lijkt het alsof ze als een kip zonder kop door elkaar heen lopen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.
Ja, vast. Ieder voor zich.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.
Efficiënt en gecoördineerd jaja. Ik heb lang genoeg in Azië gewerkt om te weten dat het gewoon één grote janboel is, en het maakt echt niet uit of het nou indiërs, chinezen, maleisiërs of wat anders zijn. Het is één pot nat. Alleen japanners snappen het.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.
Koreanen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Efficiënt en gecoördineerd jaja. Ik heb lang genoeg in Azië gewerkt om te weten dat het gewoon één grote janboel is, en het maakt echt niet uit of het nou indiërs, chinezen, maleisiërs of wat anders zijn. Het is één pot nat. Alleen japanners snappen het.
Zuid Korea ben ik ook geweest. Die scheepswerven daar... Wel heel bizar. Had het niet willen missen.quote:
Zuid-Korea lijkt mij echt een heel mooi land om ook eens te bezoeken, ooit. Japan ook trouwens. Maar landen als India lijken me dan weer niets, gek genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zuid Korea ben ik ook geweest. Die scheepswerven daar... Wel heel bizar. Had het niet willen missen.
Wat ik er van begrijp is dat de SDU (satcom data unit) verbinding houdt met een satelliet, voor het geval een systeem als ACARS data wil verzenden. En dat gebeurd dus dmv een "ping".quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef iksnaperniksvan het volgende:
geen idee hoe dat kan, maar goed.[/url]
Japan ben ik ook nooit geweest maar ze zijn de beste scheepsbouwers van Azië. Alles tot in de puntjes door-ontworpen en netjes gebouwd. De chaos van India heeft wel wat vind ik maar daar moet je van houden. Ik werd er na een paar weken wel altijd gek van. Gelukkig altijd een goed verlofschema.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zuid-Korea lijkt mij echt een heel mooi land om ook eens te bezoeken, ooit. Japan ook trouwens. Maar landen als India lijken me dan weer niets, gek genoeg.
en de mobieltjes gaan nog steeds over?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef unlimitedzxr het volgende:
Vliegtuig staat gewoon op Diego Garcia...
Neejoh die werken gewoon 60 uur per weekquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Gisteren. het volgende:
Niels, Aziaten hebben een efficientie, daar kunnen Europeanen (muv Duitsers) nog wat van leren. Het werkt alleen heel anders dan in Europa waar vanzelfsprekend de Europeaan dan ook niks van snapt.
Deze?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of het deel dat ik los plaatste, over die vrouwen. Vorige topic eerste pagina.
Tsjaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef unlimitedzxr het volgende:
Vliegtuig staat gewoon op Diego Garcia...
quote:But unlike Malaysia, Indonesia is a defacto Globalist client state, and would immediately cover up such information.
Hoezo geven ze niet de radarbeelden vrij dat iedereen kan zoeken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
en de mobieltjes gaan nog steeds over?
Natuurlijk.. die worden onder dwang opgeladenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
en de mobieltjes gaan nog steeds over?
Op CNN hebben ze het daar eigenlijk continue over...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eight het volgende:
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
Er werd eerst gezegd dat er informatie van de RR motoren ontvangen zou zijn nadat het contact was weggevallen. Dat is later ontkracht. Maar er schijnt een ander systeem nog wel contact hebben proberen te maken met satellieten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eight het volgende:
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
http://www.theguardian.co(...)f89ce4b0a17a344852b0quote:Reuters, the Wall Street Journal and CNN [and the Chicago Tribune] are quoting unnamed investigators as saying that MH370 continued to send electronic signals after it lost contract with ground control. The Boeing 777 was equipped with a satellite-communication link “designed to automatically transmit the status of some onboard systems to the ground,” the Journal reports:
Investigators are still working to fully understand the information, according to one person briefed on the matter. The transmissions, this person said, were comparable to the plane “saying I’m here, I’m ready to send data.”
Here’s how Reuters explains the “pings”:
Communications satellites picked up faint electronic pulses from Malaysian Airlines Flight 370 after it went missing on Saturday, but the signals gave no indication about where the stray jet was heading nor its technical condition, a source close to the investigation said on Thursday.
The “pings” equated to an indication that the aircraft’s maintenance troubleshooting systems were ready to communicate with satellites if needed, but no links were opened because Malaysia Airlines and others had not subscribed to the full troubleshooting service, the source said.
The Wall Street Journal continues to build out its report, first published this morning, that the plane flew for hours after “disappearing.” See the subsequent post on this blog about an important correction the WSJ has appended to its initial report: the theory that the plane flew for hours was based not on a signal from a system inside the Rolls-Royce engines but on a signal from a separate satellite communication systems in the plane, the Journal says.
Radar heeft maar een beperkt bereik, dus het luchtruim van een ander land in de gaten houden is nogal lastig volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef DeParo het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe zit het precies met radars, mogen landen alleen hun eigen luchtruim onder radarcontrole houden,
Dat klopt niet wat je nou zegt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Amerikanen schijnbaar wel, en vandaar dat zij dus wel die informatie konden interpreteren.
Ik dacht dat ik dat wel zei, maar okquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je nou zegt.
Het gaat erom dat Malaysia Airlines niet geabonneerd is en daarom er geen verdere gegevensoverdacht met de satelliet heeft plaatsgevonden.
Ik haal niks meer weg wat "ontkracht" is. Veelal is het berichtgeving van de Maleiers die het tegendeel stelt, dat maakt het nog niet waar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eight het volgende:
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
Dan is het Thaise luchtruim behoorlijk lekquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef DeParo het volgende:
Een kleine theorie is dat de piloot, wie dat op dat moment dan ook was, dacht via het luchtruim van Myanmar ongezien weg te komen maar dat Myanmar dit met de Verenigde Staten heeft gedeeld (zie hun recente toenadering).
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
While the troubleshooting systems were functioning, no data links were opened, the sources said, because the companies involved had not subscribed to that level of service from the satellite operator, the sources said.
Dus de Maleisische overheid hoorde/zagen die "pings" wel binnen komen, maar konden er niets mee omdat ze niet geabboneerd waren op die service. Amerikanen schijnbaar wel, en vandaar dat zij dus wel die informatie konden interpreteren.
Nee, de eigenaar van de satelliet (serviceprovider) heeft de pings ontvangen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Dus de Maleisische overheid hoorde/zagen die "pings" wel binnen komen, maar konden er niets mee omdat ze niet geabboneerd waren op die service. Amerikanen schijnbaar wel, en vandaar dat zij dus wel die informatie konden interpreteren.
Ik zeg het een beetje krom, maar ik bedoelde dat de Amerikanen ook de informatie niet hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat wel zei, maar okik vind het in ieder geval opmerkelijk dat ze er niet geabonneerd op zijn. Lijkt me toch vrij handig als luchthaven zijnde...
Dat is toch helemaal niet raar? Boeing bouwt de mogelijkheden en de software, maar gaan dan toch niet het data abonnement van elke luchtvaartmaatschappij betalen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zulke dingen met abonnementen werken zeg. Strak blijkt nog dat de autopiloot de crash niet verhinderde, omdat dat een aparte in-app aankoop vereiste.
twitter:RealKimJong_Un twitterde op woensdag 12-03-2014 om 21:33:05Excited about my new #MalaysiaAirlines 777 that should be arriving soon! reageer retweet
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef artm het volgende:
twitter:RealKimJong_Un twitterde op woensdag 12-03-2014 om 21:33:05Excited about my new #MalaysiaAirlines 777 that should be arriving soon! reageer retweet
Misschien is de volgende info nog een goede toevoeging aan de OP waarin staat beschreven dat het toestel mogelijk 4 uur heeft doorgevlogen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haal niks meer weg wat "ontkracht" is. Veelal is het berichtgeving van de Maleiers die het tegendeel stelt, dat maakt het nog niet waar.
Als Boeing of Rolls Royce met zo'n bericht komt, wie zijn wij -of de Maleisische overheid- dan om daar aan te twijfelen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef artm het volgende:
twitter:RealKimJong_Un twitterde op woensdag 12-03-2014 om 21:33:05Excited about my new #MalaysiaAirlines 777 that should be arriving soon! reageer retweet
Het zou wel een goede afleider zijn geweestquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
cadeautje voor zijn herverkiezing.
Zou je denken dat die Noord-Koreanen precies in het verkiezingsweekend een vliegtuig kapen? Hebben ze daar tijd voor, ja?
Ah op die fiets! Toch opmerkelijk dat ze daar niet op geabonneerd waren dan imo, geen idee hoe dat bij andere luchtvaartmaatschappijen zit eigenlijk. Maar het lijkt me dat je all grounds covered wilt hebben op dat gebied..quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zeg het een beetje krom, maar ik bedoelde dat de Amerikanen ook de informatie niet hebben.
De gegevens worden dacht ik alleen verstuurd als de maatschappij geabonneerd is. Nu is er alleen waargenomen dat het toestel iets wilde versturen.
http://www.theguardian.co(...)1f0ce4b0b23261daf452quote:On Saturday, the US Navy will contribute new state-of-the-art surveillance aircraft to the search for MH370, according to a Navy press release:
The aircraft has a maximum speed of 490 knots, a ceiling of 41,000 feet, and provides a range of more than 1,200 nautical miles with four hours on station. For a mission such as the MH370 search, the P-8 will typically fly at 5,000 to 10,000 feet at 350 knots, with a search time of approximately 8-9 hours depending on distance to search area.
The P-3C Orion will “remain on station to assist with the search in a daily rotation with the P-8,” the navy said, adding that it was sending the USS Pinckney, a destroyer, “to Singapore for planned maintenance and routine voyage repairs”:
With the search area expanding into the Strait of Malacca Pinckney is not currently needed until follow-on information is available and planning occurs. She will continue searching during her transit south today.
Als je over water vliegt dat stuk valt het wellicht mee, toentertijd bij Air France zag je ook dat maar een paar kilometer buiten de kustlijn van Brazilië de radars al min of meer ophielden, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is het Thaise luchtruim behoorlijk lek
Mooi plaatjequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef gijsman het volgende:
http://www.washingtonpost(...)62f9996_graphic.html
Tenzij het vliegtuig teruggekeerd was naar Maleisie kon het niet naar Myanmar vliegen zonder over Thailand te vliegen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef DeParo het volgende:
Als je over water vliegt dat stuk valt het wellicht mee, toentertijd bij Air France zag je ook dat maar een paar kilometer buiten de kustlijn van Brazilië de radars al min of meer ophielden, dus wat dat betreft.
Dus daarom vraag ik of dat stuk bij de grens afgedekt is met radarquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Tenzij het vliegtuig teruggekeerd was naar Maleisie kon het niet naar Myanmar vliegen zonder over Thailand te vliegen.
Lijkt mij een beetje vergezocht dus
quote:De doos zendt een signaal uit dat men kan opvangen om het opzoeken te vergemakkelijken, het signaal wordt tot 30 dagen uitgezonden door een zogenaamde beacon locator en kan worden opgevangen op dieptes tot 6 km.
Hoe kom je er bij dat men niet op zoek is?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?
Een signaal met een beperkt bereik, als het diep onder water ligt is het zeer lastig te lokaliseren, dat was bijvoorbeeld ook het geval met het Air France toestel, ze wisten wel ongeveer waar het was neergestort (enigszins althans), maar het duurde alsnog twee jaar om te vinden (en na 30 dagen was de batterij van het signaal al op).quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?
[..]
Zo'n ding zendt wel uit, maar je moet alsnog redelijk in de buurt zijn om ze op te vangen. Het is niet zo dat als een box een crash meemaakt in Vladivostok, je in Amsterdam dat signaal op pakt met gps en druk gegevens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?
OP waardigquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef gijsman het volgende:
http://www.washingtonpost(...)62f9996_graphic.html
Dat dacht ik ook. Dossier MH370/08MAR14/9M-MRO wordt alleen duidelijker.quote:
Vanwege het toerisme zijn er redelijk veel vliegvelden in het zuiden van Thailand, dus ik mag hopen dat ze de boel daar een beetje in de gaten houdenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef DeParo het volgende:
Dus daarom vraag ik of dat stuk bij de grens afgedekt is met radar![]()
, het zou me niet verbazen dat daar waar twee radarsystemen elkaar treffen, wellicht een ongedekt stuk is.
Het kan ook kloppen met ooggetuigenverslagen waarbij werd gezegd dat een vliegtuig laag overkwam en richting Bachok vloog wat bijna precies bij de grens ligt.
Er zijn daar geen dieptes van 6000 meter. Dus waarom scannen ze het signaal niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een signaal met een beperkt bereik, als het diep onder water ligt is het zeer lastig te lokaliseren, dat was bijvoorbeeld ook het geval met het Air France toestel, ze wisten wel ongeveer waar het was neergestort (enigszins althans), maar het duurde alsnog twee jaar om te vinden (en na 30 dagen was de batterij van het signaal al op).
Omdat je het signaal op een afstand van 6 km al oppikt. De zee daar is geen 6000 meter diep.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat men niet op zoek is?
Wat was het nut van de verdwijning dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef mschol het volgende:
stel hij is niet gecrasht, dan verwacht ik dat ze hem nooit meer terug gaan vinden
dat is natuurlijk een optie al zit een vliegtuig vol met iets als glasvezel ofzo, metaal minder dacht ik, zit vast ook een hoop koper inquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was het nut van de verdwijning dan?
Oud ijzer?
uiteraard...quote:Of denk je aan aliens?
Wat een landquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Murrica
[..]
http://www.theguardian.co(...)1f0ce4b0b23261daf452
Die eerste optie lijkt mij wel een heel erg omslachtige manier om een nieuwe airline te beginnen of een noodleidende maatschappij van vliegtuigen te voorzienquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef mschol het volgende:
beter gezegd: ze gaan hem nooit terugvinden in zijn originele staat, d.w.z.: of volledig omgebouwd naar een lokale airliner.. of volledig verbouwd tot terroristisch voertuiig
weinig ijzer in ieder geval, veels te zwaar. Veel alu, en idd aardig wat koper voor de stroom- en datadradenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een optie al zit een vliegtuig vol met iets als glasvezel ofzo, metaal minder dacht ik, zit vast ook een hoop koper in
Dat klopt maar ik denk dat het bereik van een radar hier een beetje wordt overschat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwege het toerisme zijn er redelijk veel vliegvelden in het zuiden van Thailand, dus ik mag hopen dat ze de boel daar een beetje in de gaten houden
En de grens lijkt mij sowieso wel een punt om met radar te coveren.
Haha, die stiekeme Amerikanen hebben gewoon in elke Boeing een track-systeem gestopt, en nu het te lang duurt komen ze er mee naar buitenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef videonatic het volgende:
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-Tw-main-link
UPDATE: March 13, 2014 at 5:46 p.m. ET — The White House said the search for Flight 370 may expand to the Indian Ocean based on unspecified “new information” showing that the plane was still running four hours after it dropped from the radar, which is detailed in the story below.
quote:Sources speaking to The Wall Street Journal say that Malaysia Airlines Flight 370 maintained contact with satellites for several hours after disappearing from radar, raising new questions about where the missing 777 wide-body airliner may be.
http://www.theverge.com/2(...)after-it-disappearedquote:Now, with evidence that the aircraft's satellite communication (SATCOM) system was online for roughly four hours after the loss of radar contact, the search area is much larger — WSJ notes that it could've remained in the air for some 2,200 miles based on the 777's cruising speed, taking it as far away as Pakistan. Among other things, SATCOM can be used to send periodic diagnostics to ground crew, but investigators say that the airliner's periodic pings contained no actual data.
Nou ze vonden het wrak al na 5 dagen, maar het lukte ze pas 2 jaar later om de zwarte doos boven water te krijgen omdat het zo diep was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een signaal met een beperkt bereik, als het diep onder water ligt is het zeer lastig te lokaliseren, dat was bijvoorbeeld ook het geval met het Air France toestel, ze wisten wel ongeveer waar het was neergestort (enigszins althans), maar het duurde alsnog twee jaar om te vinden (en na 30 dagen was de batterij van het signaal al op).
Ik had het over de zwarte doosquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou ze vonden het wrak al na 5 dagen, maar het lukte ze pas 2 jaar later om de zwarte doos boven water te krijgen omdat het zo diep was.
Hoe kom je daarbij? Batterij stopt ermee na 30 dagen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef videonatic het volgende:
Konden ze nog wat uit die zwarte doos halen na 2 jaar? Ding roest officieel namelijk kapot na 30 dagen
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802quote:"U.S. believes that the shutdown of two communication systems happened separately on Malaysia Airlines Flight 370. One source said this indicates the plane did not come out of the sky because of a catastrophic failure.
The data reporting system, they believe, was shut down 1:07 a.m. The transponder -- which transmits location and altitude -- shut down at 1:21 a.m.
This indicates it may well have been a deliberate act, "
WOW!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
De Maleisische autoriteiten zullen vast zeggen dat het niet klopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
Radar of wat ze ook gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef DeParo het volgende:
Dat klopt maar ik denk dat het bereik van een radar hier een beetje wordt overschat.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef gijsman het volgende:
[..]
De Maleisische autoriteiten zullen vast zeggen dat het niet klopt.
Hiermee spoor je zo'n ding op en haal je 'em naar boven. We hadden vorig 2 van die dingen aan boord voor assisteren met kabel leggen door een ander schip.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik had het over de zwarte doos![]()
, volgens mij hebben ze door de diepte de zwarte doos ook niet gelokaliseerd eerder, dus wat dat betreft.
hij staat dus in N-Koreaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
Misschien moeten ze (USA) dan maar eens man en paard gaan noemen ipv via 'sources' te lekken naar ABC en andere media als ze meer info hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Damn, lijkt vrij spannend nieuws, maar ik heb zo'n gevoel dat het toch weer ontkracht gaat worden...
Klopt, maar die kranten/sites daar willen hits en kijkers. Ik vertrouw het pas als het op meerdere gerenomeerde sites komt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten ze (USA) dan maar eens man en paard gaan noemen ipv via 'sources' te lekken naar ABC en andere media als ze meer info hebben.
Maleisie is inmiddels al genoeg gekleineerd wmb
Als de Amerikanen er vanuit gaan dat hij is neergestort zou me dat niet verbazenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef Gisteren. het volgende:
Dit begint toch vormen aan te nemen van een inter-nationale politieke strijd. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dat vliegtuig ergens intact staat op deze aardkloot. Mocht het intentioneel uit zijn gezet dan lijkt het me sterk dat er na een bepaalde tijd vliegen dat ding "toch ff per ongeluk ergens tegen aan is gecrasht"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |