abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137710350
WSJ heeft een correction op hun eerdere artikel bijgevoegd ( het artikel waarin ze stelde dat het vliegtuig nog 4 uur door heeft gevlogen ) en ze houden zich er aan vast:

Corrections & Amplifications
U.S. investigators suspect Malaysia Airlines Flight 370 flew for hours past the time it reached its last confirmed location, based on an analysis of signals sent through the plane's satellite-communication link designed to automatically transmit the status of onboard systems, according to people familiar with the matter. An earlier version of this article incorrectly said investigators based their suspicions on signals from monitoring systems embedded in the plane's Rolls-Royce PLC engines and described that process.

Hier het hele artikel voor het geval je het nog niet gelezen hebt, geen idee hoe dat kan, maar goed.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:28:40 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137710358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef niels0 het volgende:

[..]

Inderdaad. Nu lijkt het alsof ze als een kip zonder kop door elkaar heen lopen.
Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.
How can I make this topic about me?
pi_137710360
pi_137710453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.
_O-
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:33:21 #105
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137710618
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.
Ja, vast. Ieder voor zich.
pi_137710624
bij meer dan 4uur doorvliegen ben je bijvoorbeeld voorbij Dhaka en hebben ze Buthan of Nepal kunnen bereiken.
pi_137710640
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.
Efficiënt en gecoördineerd jaja. Ik heb lang genoeg in Azië gewerkt om te weten dat het gewoon één grote janboel is, en het maakt echt niet uit of het nou indiërs, chinezen, maleisiërs of wat anders zijn. Het is één pot nat. Alleen japanners snappen het.
pi_137710911
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef niels0 het volgende:

[..]

Efficiënt en gecoördineerd jaja. Ik heb lang genoeg in Azië gewerkt om te weten dat het gewoon één grote janboel is, en het maakt echt niet uit of het nou indiërs, chinezen, maleisiërs of wat anders zijn. Het is één pot nat. Alleen japanners snappen het.
Koreanen dan? :@
pi_137711190
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Koreanen dan? :@
Zuid Korea ben ik ook geweest. Die scheepswerven daar... Wel heel bizar. Had het niet willen missen.
pi_137711238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef niels0 het volgende:

[..]

Zuid Korea ben ik ook geweest. Die scheepswerven daar... Wel heel bizar. Had het niet willen missen.
Zuid-Korea lijkt mij echt een heel mooi land om ook eens te bezoeken, ooit. Japan ook trouwens. Maar landen als India lijken me dan weer niets, gek genoeg.
pi_137711474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef iksnaperniksvan het volgende:
geen idee hoe dat kan, maar goed.[/url]
Wat ik er van begrijp is dat de SDU (satcom data unit) verbinding houdt met een satelliet, voor het geval een systeem als ACARS data wil verzenden. En dat gebeurd dus dmv een "ping".
pi_137711478
Niels, Aziaten hebben een efficientie, daar kunnen Europeanen (muv Duitsers) nog wat van leren. Het werkt alleen heel anders dan in Europa waar vanzelfsprekend de Europeaan dan ook niks van snapt.
pi_137711539
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zuid-Korea lijkt mij echt een heel mooi land om ook eens te bezoeken, ooit. Japan ook trouwens. Maar landen als India lijken me dan weer niets, gek genoeg.
Japan ben ik ook nooit geweest maar ze zijn de beste scheepsbouwers van Azië. Alles tot in de puntjes door-ontworpen en netjes gebouwd. De chaos van India heeft wel wat vind ik maar daar moet je van houden. Ik werd er na een paar weken wel altijd gek van. Gelukkig altijd een goed verlofschema.

Waar het om gaat. Organiseren en Azië is geen goeie combinatie, ik heb me kapot gelachen daar.
pi_137711554
Vliegtuig staat gewoon op Diego Garcia... :Y
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:50:20 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137711709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef unlimitedzxr het volgende:
Vliegtuig staat gewoon op Diego Garcia... :Y
en de mobieltjes gaan nog steeds over?
pi_137712136
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Gisteren. het volgende:
Niels, Aziaten hebben een efficientie, daar kunnen Europeanen (muv Duitsers) nog wat van leren. Het werkt alleen heel anders dan in Europa waar vanzelfsprekend de Europeaan dan ook niks van snapt.
Neejoh die werken gewoon 60 uur per week :P
pi_137712157
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Of het deel dat ik los plaatste, over die vrouwen. Vorige topic eerste pagina.
Deze?


Maar die is toch niet met vrouwen of?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef unlimitedzxr het volgende:
Vliegtuig staat gewoon op Diego Garcia... :Y
Tsja :') :')

quote:
But unlike Malaysia, Indonesia is a defacto Globalist client state, and would immediately cover up such information.
:') :')
pi_137712187
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

en de mobieltjes gaan nog steeds over?
Hoezo geven ze niet de radarbeelden vrij dat iedereen kan zoeken?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137712225
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

en de mobieltjes gaan nog steeds over?
Natuurlijk.. die worden onder dwang opgeladen :Y.

Nu even serieus... ik weet echt niet meer wat nu wel of niet mogelijk zou kunnen zijn.. de scenario's vliegen je om de oren als je 10 minuten googled 8)7 .
pi_137712423
Malaysia jet sent 'pings' after going missing, sources say
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2701720140313
pi_137712472
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137712526
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eight het volgende:
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
Op CNN hebben ze het daar eigenlijk continue over...
pi_137712542
Wat ik vreemd vind, kijkend naar het kaartje onder, is dat gezien vanaf het laatste radarpunt tot en met het bliepje aan de westkust van Maleisie het vliegtuig helemaal niet naar het zuidwesten is gevlogen maar enigszins naar het noordwesten dat is toch wel een verschil.

pi_137712806
Misschien een rare vraag maar hoe zit het precies met radars, mogen landen alleen hun eigen luchtruim onder radarcontrole houden, zou het niet kunnen dat dit vliegtuig over de grens van Thailand en Maleisië heeft proberen te vliegen om ongezien weg te komen bijvoorbeeld?
pi_137712823
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eight het volgende:
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
Er werd eerst gezegd dat er informatie van de RR motoren ontvangen zou zijn nadat het contact was weggevallen. Dat is later ontkracht. Maar er schijnt een ander systeem nog wel contact hebben proberen te maken met satellieten.

quote:
Reuters, the Wall Street Journal and CNN [and the Chicago Tribune] are quoting unnamed investigators as saying that MH370 continued to send electronic signals after it lost contract with ground control. The Boeing 777 was equipped with a satellite-communication link “designed to automatically transmit the status of some onboard systems to the ground,” the Journal reports:

Investigators are still working to fully understand the information, according to one person briefed on the matter. The transmissions, this person said, were comparable to the plane “saying I’m here, I’m ready to send data.”

Here’s how Reuters explains the “pings”:

Communications satellites picked up faint electronic pulses from Malaysian Airlines Flight 370 after it went missing on Saturday, but the signals gave no indication about where the stray jet was heading nor its technical condition, a source close to the investigation said on Thursday.

The “pings” equated to an indication that the aircraft’s maintenance troubleshooting systems were ready to communicate with satellites if needed, but no links were opened because Malaysia Airlines and others had not subscribed to the full troubleshooting service, the source said.


The Wall Street Journal continues to build out its report, first published this morning, that the plane flew for hours after “disappearing.” See the subsequent post on this blog about an important correction the WSJ has appended to its initial report: the theory that the plane flew for hours was based not on a signal from a system inside the Rolls-Royce engines but on a signal from a separate satellite communication systems in the plane, the Journal says.
http://www.theguardian.co(...)f89ce4b0a17a344852b0

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 22:08:35 ]
pi_137712917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef DeParo het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe zit het precies met radars, mogen landen alleen hun eigen luchtruim onder radarcontrole houden,
Radar heeft maar een beperkt bereik, dus het luchtruim van een ander land in de gaten houden is nogal lastig volgens mij.
pi_137712948
While the troubleshooting systems were functioning, no data links were opened, the sources said, because the companies involved had not subscribed to that level of service from the satellite operator, the sources said.

Dus de Maleisische overheid hoorde/zagen die "pings" wel binnen komen, maar konden er niets mee omdat ze niet geabboneerd waren op die service. Amerikanen schijnbaar wel, en vandaar dat zij dus wel die informatie konden interpreteren.
pi_137713035
Een kleine theorie is dat de piloot, wie dat op dat moment dan ook was, dacht via het luchtruim van Myanmar ongezien weg te komen maar dat Myanmar dit met de Verenigde Staten heeft gedeeld (zie hun recente toenadering).
pi_137713066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]

Amerikanen schijnbaar wel, en vandaar dat zij dus wel die informatie konden interpreteren.
Dat klopt niet wat je nou zegt.
Het gaat erom dat Malaysia Airlines niet geabonneerd is en daarom er geen verdere gegevensoverdacht met de satelliet heeft plaatsgevonden.
  Donald Duck held donderdag 13 maart 2014 @ 22:14:52 #130
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137713195
Dat zulke dingen met abonnementen werken zeg. Strak blijkt nog dat de autopiloot de crash niet verhinderde, omdat dat een aparte in-app aankoop vereiste.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137713198
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat klopt niet wat je nou zegt.
Het gaat erom dat Malaysia Airlines niet geabonneerd is en daarom er geen verdere gegevensoverdacht met de satelliet heeft plaatsgevonden.
Ik dacht dat ik dat wel zei, maar ok ;) ik vind het in ieder geval opmerkelijk dat ze er niet geabonneerd op zijn. Lijkt me toch vrij handig als luchthaven zijnde...
pi_137713206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eight het volgende:
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
Ik haal niks meer weg wat "ontkracht" is. Veelal is het berichtgeving van de Maleiers die het tegendeel stelt, dat maakt het nog niet waar.

Als Boeing of Rolls Royce met zo'n bericht komt, wie zijn wij -of de Maleisische overheid- dan om daar aan te twijfelen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:15:56 #133
6941 APK
Factual, I think.
pi_137713257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef DeParo het volgende:

Een kleine theorie is dat de piloot, wie dat op dat moment dan ook was, dacht via het luchtruim van Myanmar ongezien weg te komen maar dat Myanmar dit met de Verenigde Staten heeft gedeeld (zie hun recente toenadering).
Dan is het Thaise luchtruim behoorlijk lek :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137713271
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
While the troubleshooting systems were functioning, no data links were opened, the sources said, because the companies involved had not subscribed to that level of service from the satellite operator, the sources said.

Dus de Maleisische overheid hoorde/zagen die "pings" wel binnen komen, maar konden er niets mee omdat ze niet geabboneerd waren op die service. Amerikanen schijnbaar wel, en vandaar dat zij dus wel die informatie konden interpreteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:

Dus de Maleisische overheid hoorde/zagen die "pings" wel binnen komen, maar konden er niets mee omdat ze niet geabboneerd waren op die service. Amerikanen schijnbaar wel, en vandaar dat zij dus wel die informatie konden interpreteren.
Nee, de eigenaar van de satelliet (serviceprovider) heeft de pings ontvangen.
pi_137713350
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik dat wel zei, maar ok ;) ik vind het in ieder geval opmerkelijk dat ze er niet geabonneerd op zijn. Lijkt me toch vrij handig als luchthaven zijnde...
Ik zeg het een beetje krom, maar ik bedoelde dat de Amerikanen ook de informatie niet hebben.
De gegevens worden dacht ik alleen verstuurd als de maatschappij geabonneerd is. Nu is er alleen waargenomen dat het toestel iets wilde versturen.
pi_137713355
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zulke dingen met abonnementen werken zeg. Strak blijkt nog dat de autopiloot de crash niet verhinderde, omdat dat een aparte in-app aankoop vereiste.
Dat is toch helemaal niet raar? Boeing bouwt de mogelijkheden en de software, maar gaan dan toch niet het data abonnement van elke luchtvaartmaatschappij betalen?

Alsof TomTom voor iedereen lifetraffic gaat betalen.
pi_137713586
RealKimJong_Un twitterde op woensdag 12-03-2014 om 21:33:05 Excited about my new #MalaysiaAirlines 777 that should be arriving soon! reageer retweet
pi_137713688
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef artm het volgende:
RealKimJong_Un twitterde op woensdag 12-03-2014 om 21:33:05 Excited about my new #MalaysiaAirlines 777 that should be arriving soon! reageer retweet
_O-
If not now, then when.
pi_137713718
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik haal niks meer weg wat "ontkracht" is. Veelal is het berichtgeving van de Maleiers die het tegendeel stelt, dat maakt het nog niet waar.

Als Boeing of Rolls Royce met zo'n bericht komt, wie zijn wij -of de Maleisische overheid- dan om daar aan te twijfelen?
Misschien is de volgende info nog een goede toevoeging aan de OP waarin staat beschreven dat het toestel mogelijk 4 uur heeft doorgevlogen.

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines 170 UUR vermist #12
pi_137713742
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef artm het volgende:
RealKimJong_Un twitterde op woensdag 12-03-2014 om 21:33:05 Excited about my new #MalaysiaAirlines 777 that should be arriving soon! reageer retweet
:D

cadeautje voor zijn herverkiezing.

Zou je denken dat die Noord-Koreanen precies in het verkiezingsweekend een vliegtuig kapen? Hebben ze daar tijd voor, ja?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:25:06 #141
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137713814
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D

cadeautje voor zijn herverkiezing.

Zou je denken dat die Noord-Koreanen precies in het verkiezingsweekend een vliegtuig kapen? Hebben ze daar tijd voor, ja?
Het zou wel een goede afleider zijn geweest })
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137713928
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik zeg het een beetje krom, maar ik bedoelde dat de Amerikanen ook de informatie niet hebben.
De gegevens worden dacht ik alleen verstuurd als de maatschappij geabonneerd is. Nu is er alleen waargenomen dat het toestel iets wilde versturen.
Ah op die fiets! Toch opmerkelijk dat ze daar niet op geabonneerd waren dan imo, geen idee hoe dat bij andere luchtvaartmaatschappijen zit eigenlijk. Maar het lijkt me dat je all grounds covered wilt hebben op dat gebied..
pi_137713991
Murrica :7

quote:
On Saturday, the US Navy will contribute new state-of-the-art surveillance aircraft to the search for MH370, according to a Navy press release:

The aircraft has a maximum speed of 490 knots, a ceiling of 41,000 feet, and provides a range of more than 1,200 nautical miles with four hours on station. For a mission such as the MH370 search, the P-8 will typically fly at 5,000 to 10,000 feet at 350 knots, with a search time of approximately 8-9 hours depending on distance to search area.

The P-3C Orion will “remain on station to assist with the search in a daily rotation with the P-8,” the navy said, adding that it was sending the USS Pinckney, a destroyer, “to Singapore for planned maintenance and routine voyage repairs”:

With the search area expanding into the Strait of Malacca Pinckney is not currently needed until follow-on information is available and planning occurs. She will continue searching during her transit south today.
http://www.theguardian.co(...)1f0ce4b0b23261daf452
pi_137714183
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef APK het volgende:

[..]

Dan is het Thaise luchtruim behoorlijk lek :o
Als je over water vliegt dat stuk valt het wellicht mee, toentertijd bij Air France zag je ook dat maar een paar kilometer buiten de kustlijn van Brazilië de radars al min of meer ophielden, dus wat dat betreft.
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:34:20 #147
6941 APK
Factual, I think.
pi_137714328
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef DeParo het volgende:

Als je over water vliegt dat stuk valt het wellicht mee, toentertijd bij Air France zag je ook dat maar een paar kilometer buiten de kustlijn van Brazilië de radars al min of meer ophielden, dus wat dat betreft.
Tenzij het vliegtuig teruggekeerd was naar Maleisie kon het niet naar Myanmar vliegen zonder over Thailand te vliegen.
Lijkt mij een beetje vergezocht dus :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137714425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef APK het volgende:

[..]

Tenzij het vliegtuig teruggekeerd was naar Maleisie kon het niet naar Myanmar vliegen zonder over Thailand te vliegen.
Lijkt mij een beetje vergezocht dus :+
Dus daarom vraag ik of dat stuk bij de grens afgedekt is met radar ;) ;), het zou me niet verbazen dat daar waar twee radarsystemen elkaar treffen, wellicht een ongedekt stuk is.

Het kan ook kloppen met ooggetuigenverslagen waarbij werd gezegd dat een vliegtuig laag overkwam en richting Bachok vloog wat bijna precies bij de grens ligt.
pi_137714444
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?

quote:
De doos zendt een signaal uit dat men kan opvangen om het opzoeken te vergemakkelijken, het signaal wordt tot 30 dagen uitgezonden door een zogenaamde beacon locator en kan worden opgevangen op dieptes tot 6 km.
pi_137714493
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?
Hoe kom je er bij dat men niet op zoek is?
pi_137714504
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?
Een signaal met een beperkt bereik, als het diep onder water ligt is het zeer lastig te lokaliseren, dat was bijvoorbeeld ook het geval met het Air France toestel, ze wisten wel ongeveer waar het was neergestort (enigszins althans), maar het duurde alsnog twee jaar om te vinden (en na 30 dagen was de batterij van het signaal al op).
pi_137714510
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?

[..]

:o :{
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:38:48 #153
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137714561
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Robuustheid het volgende:
Ik vraag mij af waarom er niet gezocht wordt naar de 'zwarte' doos? Die geeft toch een signaal af?
Zo'n ding zendt wel uit, maar je moet alsnog redelijk in de buurt zijn om ze op te vangen. Het is niet zo dat als een box een crash meemaakt in Vladivostok, je in Amsterdam dat signaal op pakt met gps en druk gegevens.

Zou wel handig zijn. Eerlijk is eerlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:39:19 #154
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137714594
Hoe goed zijn de grensradars van de landen in die regio?

Mocht het in india meevallen kan het toestel volgens die graph ook makkelijk in iran staan mocht het geland zijn.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137714629
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:42:40 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137714827
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef eight het volgende:

[..]

OP waardig
Dat dacht ik ook. Dossier MH370/08MAR14/9M-MRO wordt alleen duidelijker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:42:51 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_137714837
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef DeParo het volgende:

Dus daarom vraag ik of dat stuk bij de grens afgedekt is met radar ;) ;), het zou me niet verbazen dat daar waar twee radarsystemen elkaar treffen, wellicht een ongedekt stuk is.

Het kan ook kloppen met ooggetuigenverslagen waarbij werd gezegd dat een vliegtuig laag overkwam en richting Bachok vloog wat bijna precies bij de grens ligt.
Vanwege het toerisme zijn er redelijk veel vliegvelden in het zuiden van Thailand, dus ik mag hopen dat ze de boel daar een beetje in de gaten houden :+

En de grens lijkt mij sowieso wel een punt om met radar te coveren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137715048
stel hij is niet gecrasht, dan verwacht ik dat ze hem nooit meer terug gaan vinden :X
pi_137715149
Stel je voor als het niet gecrasht is wat de mensen hebben moeten mee maken pfff
pi_137715169
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een signaal met een beperkt bereik, als het diep onder water ligt is het zeer lastig te lokaliseren, dat was bijvoorbeeld ook het geval met het Air France toestel, ze wisten wel ongeveer waar het was neergestort (enigszins althans), maar het duurde alsnog twee jaar om te vinden (en na 30 dagen was de batterij van het signaal al op).
Er zijn daar geen dieptes van 6000 meter. Dus waarom scannen ze het signaal niet?
pi_137715198
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat men niet op zoek is?
Omdat je het signaal op een afstand van 6 km al oppikt. De zee daar is geen 6000 meter diep.
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:49:18 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_137715218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef mschol het volgende:

stel hij is niet gecrasht, dan verwacht ik dat ze hem nooit meer terug gaan vinden :X
Wat was het nut van de verdwijning dan?
Oud ijzer? :+
Of denk je aan aliens? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:51:10 #163
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137715325
zwart gat
pi_137715347
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:49 schreef APK het volgende:

[..]

Wat was het nut van de verdwijning dan?
Oud ijzer? :+
dat is natuurlijk een optie al zit een vliegtuig vol met iets als glasvezel ofzo, metaal minder dacht ik, zit vast ook een hoop koper in
quote:
Of denk je aan aliens? :o
uiteraard...

beter gezegd: ze gaan hem nooit terugvinden in zijn originele staat, d.w.z.: of volledig omgebouwd naar een lokale airliner.. of volledig verbouwd tot terroristisch voertuiig
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:53:23 #166
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137715446
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef eight het volgende:
OP waardig
Leuk plaatje hoor. Jammer dat ze gegevens van een 777-200 gebruiken ipv een 777-200ER.
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:55:18 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_137715544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef mschol het volgende:

beter gezegd: ze gaan hem nooit terugvinden in zijn originele staat, d.w.z.: of volledig omgebouwd naar een lokale airliner.. of volledig verbouwd tot terroristisch voertuiig
Die eerste optie lijkt mij wel een heel erg omslachtige manier om een nieuwe airline te beginnen of een noodleidende maatschappij van vliegtuigen te voorzien :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:56:34 #168
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_137715630
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is natuurlijk een optie al zit een vliegtuig vol met iets als glasvezel ofzo, metaal minder dacht ik, zit vast ook een hoop koper in

weinig ijzer in ieder geval, veels te zwaar. Veel alu, en idd aardig wat koper voor de stroom- en datadraden
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:57:54 #169
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137715726
ze zijn er wel op voruit gegaan. ze stelen hele vliegtuichen..
pi_137715777
Noord Korea had een nieuw vliegtuig nodig.
pi_137715842
Nu pas weer op Fok, geen tijd 2 delen terug te lezen. Zijn er nog echte updates/nieuws of theorien????
pi_137715956
Nee banaan. OT is briljante samenvatting
pi_137716060
De OP is niet helemaal compleet meer El_Matador, er is onderaan iets weggevallen.
pi_137716405
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-Tw-main-link

UPDATE: March 13, 2014 at 5:46 p.m. ET — The White House said the search for Flight 370 may expand to the Indian Ocean based on unspecified “new information” showing that the plane was still running four hours after it dropped from the radar, which is detailed in the story below.
pi_137716514
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef APK het volgende:

[..]

Vanwege het toerisme zijn er redelijk veel vliegvelden in het zuiden van Thailand, dus ik mag hopen dat ze de boel daar een beetje in de gaten houden :+

En de grens lijkt mij sowieso wel een punt om met radar te coveren.
Dat klopt maar ik denk dat het bereik van een radar hier een beetje wordt overschat.
pi_137716551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef videonatic het volgende:
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-Tw-main-link

UPDATE: March 13, 2014 at 5:46 p.m. ET — The White House said the search for Flight 370 may expand to the Indian Ocean based on unspecified “new information” showing that the plane was still running four hours after it dropped from the radar, which is detailed in the story below.
Haha, die stiekeme Amerikanen hebben gewoon in elke Boeing een track-systeem gestopt, en nu het te lang duurt komen ze er mee naar buiten ;) ;).
pi_137716609
Of gewoon dat vliegtuig gevolgt met satelieten, zou me echt niks verbazen als Amerika de hele globe 24/7 filmt buiten grote stukken oceaan om.
pi_137716800
quote:
Sources speaking to The Wall Street Journal say that Malaysia Airlines Flight 370 maintained contact with satellites for several hours after disappearing from radar, raising new questions about where the missing 777 wide-body airliner may be.
quote:
Now, with evidence that the aircraft's satellite communication (SATCOM) system was online for roughly four hours after the loss of radar contact, the search area is much larger — WSJ notes that it could've remained in the air for some 2,200 miles based on the 777's cruising speed, taking it as far away as Pakistan. Among other things, SATCOM can be used to send periodic diagnostics to ground crew, but investigators say that the airliner's periodic pings contained no actual data.
http://www.theverge.com/2(...)after-it-disappeared
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:19:13 #179
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137716874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een signaal met een beperkt bereik, als het diep onder water ligt is het zeer lastig te lokaliseren, dat was bijvoorbeeld ook het geval met het Air France toestel, ze wisten wel ongeveer waar het was neergestort (enigszins althans), maar het duurde alsnog twee jaar om te vinden (en na 30 dagen was de batterij van het signaal al op).
Nou ze vonden het wrak al na 5 dagen, maar het lukte ze pas 2 jaar later om de zwarte doos boven water te krijgen omdat het zo diep was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137716928
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nou ze vonden het wrak al na 5 dagen, maar het lukte ze pas 2 jaar later om de zwarte doos boven water te krijgen omdat het zo diep was.
Ik had het over de zwarte doos ;) ;), volgens mij hebben ze door de diepte de zwarte doos ook niet gelokaliseerd eerder, dus wat dat betreft.
pi_137716949
Konden ze nog wat uit die zwarte doos halen na 2 jaar? Ding roest officieel namelijk kapot na 30 dagen
pi_137717108
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef videonatic het volgende:
Konden ze nog wat uit die zwarte doos halen na 2 jaar? Ding roest officieel namelijk kapot na 30 dagen
Hoe kom je daarbij? Batterij stopt ermee na 30 dagen.

Na 2 jaar onder water:
pi_137717114
Kutzooi, OP verneukt? Kan dat uit de history teruggezet worden door een modje??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137717157
quote:
"U.S. believes that the shutdown of two communication systems happened separately on Malaysia Airlines Flight 370. One source said this indicates the plane did not come out of the sky because of a catastrophic failure.

The data reporting system, they believe, was shut down 1:07 a.m. The transponder -- which transmits location and altitude -- shut down at 1:21 a.m.

This indicates it may well have been a deliberate act, "
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
pi_137717243
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137717267
Het verhaal neemt vreemde wendingen aan.
pi_137717333
quote:
De Maleisische autoriteiten zullen vast zeggen dat het niet klopt.
pi_137717456
De Amerikanen zijn duidelijk een actieve rol gaan aannemen want ze zullen het gepruts van de Maleisische autoriteiten wel zat zijn.
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:40:50 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_137717800
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef DeParo het volgende:

Dat klopt maar ik denk dat het bereik van een radar hier een beetje wordt overschat.
Radar of wat ze ook gebruiken.
Ik neem aan (hoop) dat Thailand -en elk land- het eigen luchtruim en wat daar over land vliegt goed in de gaten houdt.

But then again... :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137717821
Ik zal het toch nog even aanstippen, heb er een plaatje bijgemaakt, die zie je hieronder:



Wat ik heel verwarrend vind is dat het vliegtuig op veel plaatjes in een rechte lijn naar het zuidwesten lijkt te zijn gevlogen. Kijkend naar ooggetuigenverslagen (verschillende verhalen van mensen die menen in de buurt van Kota Bharu, Banchok, en Ketereh een groot vliegtuig laag hebben zien overkomen) lijkt het alsof dat in het begin inderdaad zo was maar dat daarna juist richting het noordwesten is gevlogen. De volgende radarpositie is in de buurt van Phuket wat op het plaatje boven enigszins wegvalt.

De Amerikanen zijn nu gaan zoeken volgens berichten in daar waar de Andamanse Zee en de Indische Oceaan elkaar snijden, kortom, dit vliegtuig is een stuk richting het noorden gaan vliegen.



Wellicht dat daar ook nog heel veel interessante eilandjes zijn met vliegvelden uit bijvoorbeeld de Tweede Wereldoorlog ;) ;).
pi_137717842
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef gijsman het volgende:

[..]

De Maleisische autoriteiten zullen vast zeggen dat het niet klopt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:43:00 #192
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137717896
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D _O-
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137717904
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb de filmpjes over Egyptian Air overigens gezien ;) ;).
pi_137717994
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik had het over de zwarte doos ;) ;), volgens mij hebben ze door de diepte de zwarte doos ook niet gelokaliseerd eerder, dus wat dat betreft.
Hiermee spoor je zo'n ding op en haal je 'em naar boven. We hadden vorig 2 van die dingen aan boord voor assisteren met kabel leggen door een ander schip.
Dat kost een geld, gewoon absurd, en dan komt het schip er nog bij.
pi_137718004
Damn, lijkt vrij spannend nieuws, maar ik heb zo'n gevoel dat het toch weer ontkracht gaat worden...
pi_137718095
quote:
hij staat dus in N-Korea :')
toch? :+
pi_137718164
Dit begint toch vormen aan te nemen van een inter-nationale politieke strijd. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dat vliegtuig ergens intact staat op deze aardkloot. Mocht het intentioneel uit zijn gezet dan lijkt het me sterk dat er na een bepaalde tijd vliegen dat ding "toch ff per ongeluk ergens tegen aan is gecrasht"
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:49:23 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_137718167
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef MrBanaan1 het volgende:

Damn, lijkt vrij spannend nieuws, maar ik heb zo'n gevoel dat het toch weer ontkracht gaat worden...
Misschien moeten ze (USA) dan maar eens man en paard gaan noemen ipv via 'sources' te lekken naar ABC en andere media als ze meer info hebben.

Maleisie is inmiddels al genoeg gekleineerd wmb :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137718208
quote:
8s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien moeten ze (USA) dan maar eens man en paard gaan noemen ipv via 'sources' te lekken naar ABC en andere media als ze meer info hebben.

Maleisie is inmiddels al genoeg gekleineerd wmb :Y
Klopt, maar die kranten/sites daar willen hits en kijkers. Ik vertrouw het pas als het op meerdere gerenomeerde sites komt.
pi_137718266
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef Gisteren. het volgende:
Dit begint toch vormen aan te nemen van een inter-nationale politieke strijd. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dat vliegtuig ergens intact staat op deze aardkloot. Mocht het intentioneel uit zijn gezet dan lijkt het me sterk dat er na een bepaalde tijd vliegen dat ding "toch ff per ongeluk ergens tegen aan is gecrasht"
Als de Amerikanen er vanuit gaan dat hij is neergestort zou me dat niet verbazen ;) ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')