Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu lijkt het alsof ze als een kip zonder kop door elkaar heen lopen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal vast wel goed gecoordineerd gaan.
Ja, vast. Ieder voor zich.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Efficiënt en gecoördineerd jaja. Ik heb lang genoeg in Azië gewerkt om te weten dat het gewoon één grote janboel is, en het maakt echt niet uit of het nou indiërs, chinezen, maleisiërs of wat anders zijn. Het is één pot nat. Alleen japanners snappen het.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koreanen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Efficiënt en gecoördineerd jaja. Ik heb lang genoeg in Azië gewerkt om te weten dat het gewoon één grote janboel is, en het maakt echt niet uit of het nou indiërs, chinezen, maleisiërs of wat anders zijn. Het is één pot nat. Alleen japanners snappen het.
Zuid Korea ben ik ook geweest. Die scheepswerven daar... Wel heel bizar. Had het niet willen missen.quote:
Zuid-Korea lijkt mij echt een heel mooi land om ook eens te bezoeken, ooit. Japan ook trouwens. Maar landen als India lijken me dan weer niets, gek genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zuid Korea ben ik ook geweest. Die scheepswerven daar... Wel heel bizar. Had het niet willen missen.
Wat ik er van begrijp is dat de SDU (satcom data unit) verbinding houdt met een satelliet, voor het geval een systeem als ACARS data wil verzenden. En dat gebeurd dus dmv een "ping".quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef iksnaperniksvan het volgende:
geen idee hoe dat kan, maar goed.[/url]
Japan ben ik ook nooit geweest maar ze zijn de beste scheepsbouwers van Azië. Alles tot in de puntjes door-ontworpen en netjes gebouwd. De chaos van India heeft wel wat vind ik maar daar moet je van houden. Ik werd er na een paar weken wel altijd gek van. Gelukkig altijd een goed verlofschema.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zuid-Korea lijkt mij echt een heel mooi land om ook eens te bezoeken, ooit. Japan ook trouwens. Maar landen als India lijken me dan weer niets, gek genoeg.
en de mobieltjes gaan nog steeds over?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef unlimitedzxr het volgende:
Vliegtuig staat gewoon op Diego Garcia...
Neejoh die werken gewoon 60 uur per weekquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Gisteren. het volgende:
Niels, Aziaten hebben een efficientie, daar kunnen Europeanen (muv Duitsers) nog wat van leren. Het werkt alleen heel anders dan in Europa waar vanzelfsprekend de Europeaan dan ook niks van snapt.
Deze?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of het deel dat ik los plaatste, over die vrouwen. Vorige topic eerste pagina.
Tsjaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef unlimitedzxr het volgende:
Vliegtuig staat gewoon op Diego Garcia...
quote:But unlike Malaysia, Indonesia is a defacto Globalist client state, and would immediately cover up such information.
Hoezo geven ze niet de radarbeelden vrij dat iedereen kan zoeken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
en de mobieltjes gaan nog steeds over?
Natuurlijk.. die worden onder dwang opgeladenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
en de mobieltjes gaan nog steeds over?
Op CNN hebben ze het daar eigenlijk continue over...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eight het volgende:
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
Er werd eerst gezegd dat er informatie van de RR motoren ontvangen zou zijn nadat het contact was weggevallen. Dat is later ontkracht. Maar er schijnt een ander systeem nog wel contact hebben proberen te maken met satellieten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eight het volgende:
Topic gaat hard zeg..
Als ik kijk bij laatste update in de OP staat het 4 uur doorvliegen nog vermeld. Dit was toch ontkracht??
Nog wat anders gebeurt?
http://www.theguardian.co(...)f89ce4b0a17a344852b0quote:Reuters, the Wall Street Journal and CNN [and the Chicago Tribune] are quoting unnamed investigators as saying that MH370 continued to send electronic signals after it lost contract with ground control. The Boeing 777 was equipped with a satellite-communication link “designed to automatically transmit the status of some onboard systems to the ground,” the Journal reports:
Investigators are still working to fully understand the information, according to one person briefed on the matter. The transmissions, this person said, were comparable to the plane “saying I’m here, I’m ready to send data.”
Here’s how Reuters explains the “pings”:
Communications satellites picked up faint electronic pulses from Malaysian Airlines Flight 370 after it went missing on Saturday, but the signals gave no indication about where the stray jet was heading nor its technical condition, a source close to the investigation said on Thursday.
The “pings” equated to an indication that the aircraft’s maintenance troubleshooting systems were ready to communicate with satellites if needed, but no links were opened because Malaysia Airlines and others had not subscribed to the full troubleshooting service, the source said.
The Wall Street Journal continues to build out its report, first published this morning, that the plane flew for hours after “disappearing.” See the subsequent post on this blog about an important correction the WSJ has appended to its initial report: the theory that the plane flew for hours was based not on a signal from a system inside the Rolls-Royce engines but on a signal from a separate satellite communication systems in the plane, the Journal says.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |