nietquote:
veel plezier xxxxquote:
oh wacht, kijk whatsappquote:
Oke, mooiquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik zal jou nooit verwijderen hoor
Dan maar geen Luxemburg.
ik niet. Ik ben bang dat je me tot bloedens toe vernederd in je nijdquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga ook met mijn vijanden naar bed.
je punt?
Niemand. Maar ik ben blijkbaar een sletquote:
maak je geen zorgenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik niet. Ik ben bang dat je me tot bloedens toe vernederd in je nijd
Oh, dacht dat jij mij weer ging meeten. Oké.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand. Maar ik ben blijkbaar een slet
Gelukkig maar, en succes morgen. Wel vooraan komen te staan zoals beloofd hequote:
Zou ik weer achteraan de rij komenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij mij weer ging meeten. Oké.
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 11-03-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 183 Insomnia_
02. 114 xcachet
03. 104 Elan
04. 089 Fok-it
05. 063 Etsu
06. 058 JanCees
07. 041 Ezell
08. 038 Tjacka
09. 030 AldoTheApache
10. 026 wietparkiet
11. 023 supersof
12. 023 Littlerabbit
13. 020 Rockiejj
14. 015 Stuart
15. 008 Xeor
16. 008 Kaneelstokje
17. 006 paultjuhhh
18. 005 FL_Freak
19. 004 Adames
20. 004 BlauweTijger
Reeks-statistieken!
Wanneer gaan wij meeten, beertje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en succes morgen. Wel vooraan komen te staan zoals beloofd he
[..]
Zou ik weer achteraan de rij komen
haha nerrrdddddquote:
Het leek mij wel leuk iets te organiseren trouwensquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij mij weer ging meeten. Oké.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb echt geen leven.
Tot ziens ik ga slapen.
Welterusten manquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb echt geen leven.
Tot ziens ik ga slapen.
Wie wil je uitnodigen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het leek mij wel leuk iets te organiseren trouwens
quote:
Jou natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Gewoon groepje van hier. Maar hoeft niet perse bij mij thuis. Dacht aan een bbq met lekker weer ofzo. Of een leuk feest binnenshuis als het niet lekker weer is.quote:
Neem je dan je chimi mee?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mss maar zou ik denk ik te raar vinden
Morgen, dan denk ik dat wij zo rond maandag bij elkaar in kunnen trekken. Buren gek krijgen met Burzum en alles.quote:
Wanneer adopteren we ons eerste negerkindje uit Kenia?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen, dan denk ik dat wij zo rond maandag bij elkaar in kunnen trekken. Buren gek krijgen met Burzum en alles.
dan gewoon zonder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
nee dat zou mijn autisme niet kunnen handlen fokkie
nee jij vermoord me achteraf als ik lig te slapen in de garagequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar zou je dan wel sober kunnen blijven?
Maken er gewoon psychologisch experiment van toch, wie het laatste overblijft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee jij vermoord me achteraf als ik lig te slapen in de garage
Waarom Kenia? Botswana gewoonquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer adopteren we ons eerste negerkindje uit Kenia?
Tering, je hebt mij al ingehaadlquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
3 afleveringen van House of Cards gekeken. Helaas nog maar 3 te gaan
quote:
Enkel Dead is RIP, Euronymous bekokstoofde een complot tegen onze held Varg.quote:
Cannibal Corpse shirts en allesquote:
Ik dacht dat jij er al mee klaar wasquote:
Nee joh, ik moet er nog 6quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er al mee klaar was
erg intrigerende knullen allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Enkel Dead is RIP, Euronymous bekokstoofde een complot tegen onze held Varg.
Wat Varg zegt = waarheid. Kan hij het helpen dat hij door het glas op de trap rolde, dat waren echt geen messteken.
Ik nog maar 3 en die kijk ik morgen wel. Jammer dat er niet nog 100+ zijnquote:
Ken je die aflevering overigens.quote:
quote:
Geheel terecht ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zijn gevangenis interviews ook. Al moet je zijn blogs maar links laten liggen. Het sluit toch af met een beschuldigende vinger naar de joden
Net zoals anderen ons liefde voor elkander niet aankunnen. De mens moet voor zichzelf beschermt worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder meer, maar teveel waarheden kan het menselijk brein niet in 1x aan.
Ik heb stiekem alweer een volgend plaatje voor onze liefdesverklaringquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Net zoals anderen ons liefde voor elkander niet aankunnen. De mens moet voor zichzelf beschermt worden.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb stiekem alweer een volgend plaatje voor onze liefdesverklaring
lb help ik moet een leuke laptophoes kopen nuquote:
speckquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
lb help ik moet een leuke laptophoes kopen nu
nee geen case, een hoes ofzoquote:
Geen twijfel over mogelijk. Ik denk dat wij echt maar eens moeten ontmoeten in tegenstelling tot het vele speculeren waar andere op stuklopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Onze liefde blijft doorbranden, ik zie het.
Dit.quote:
Kan niet anders, denk dat we onze gevoelens enkel nog kunnen overtreffen door fysiek contact.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk. Ik denk dat wij echt maar eens moeten ontmoeten in tegenstelling tot het vele speculeren waar andere op stuklopen.
Jullie meet gaat zo awkward worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan niet anders, denk dat we onze gevoelens enkel nog kunnen overtreffen door fysiek contact.
oh ik heb deze:quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee geen case, een hoes ofzo
en ja mooi he
ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit.
Alhoewel ik wel vroeg moet opstaan morgen.
jij en roze?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ik heb deze:
[ afbeelding ]
Ik zou graag voorstellen of jij niet kon komen als tussenpersoon aangezien ik jou ook best graag een keer zou willen ontmoeten. Maar Heppie en ik moeten het echt samen doorkomen. Niks geks aan een dusdanige onderlinge passie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie meet gaat zo awkward worden.
Het is meer roodquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jij en roze?
Ik twijfel of ik een felle kleur moet doen.
magneta danquote:
Nee roodquote:
Op die foto is het echt geen rood.quote:
Ik vind heppie eng.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou graag voorstellen of jij niet kon komen als tussenpersoon aangezien ik jou ook best graag een keer zou willen ontmoeten. Maar Heppie en ik moeten het echt samen doorkomen. Niks geks aan een dusdanige onderlinge passie.
Voor mij is het toch echt roodquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Op die foto is het echt geen rood.
Maar dat vond/vind jij mij ookquote:
Op die kleur ligt Sof haar specialiteit niet, zie nagellakquote:
Oke jij je zinquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voor mij is het toch echt roodHeet ook niets voor niets Red Kiss
quote:
Hoe bedoel je dat nou weerquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat vond/vind jij mij ook
[..]
Op die kleur ligt Sof haar specialiteit niet, zie nagellak
Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie meet gaat zo awkward worden.
Nagellak. Daar kom je toch met iets waar ik geen verstand van heb.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat vond/vind jij mij ook
[..]
Op die kleur ligt Sof haar specialiteit niet, zie nagellak
Hoe vroeg?quote:
Dat was mijn inzicht, jij dacht aan een andere kleurquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou weerdie nagellak was bordeaux rood
http://www.xando.nl/c6-zi(...)-macbook-pro-13.htmlquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.xando.nl/c6-zi(...)-macbook-pro-13.html
of deze lb
wat neutraler
06:30quote:
quote:
ik doe die eerstequote:Op woensdag 12 maart 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.xando.nl/c6-zi(...)-macbook-pro-13.html
deze is toch leuker
quote:
Als is een doel wel lekker. Een doel dieper dan ons lam drinken aangezien ik jou niet tot zoiets ga pushenquote:
Jij dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Zo vroeg
Ik heb medelijden met je.
Doen we, hoewel ik geen thuis heb liggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als is een doel wel lekker. Een doel dieper dan ons lam drinken aangezien ik jou niet tot zoiets ga pushen
Elkaar opmaken met corpsepaint wellicht?
8 uur, zusje naar school brengen.quote:
Ah joh. Jij als Varg aanbidder steekt wel wat in de fik. Dan hebben we in de houtskool in ieder geval al de zwarte tinten te pakken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we, hoewel ik geen thuis heb liggen
goede broerquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:12 schreef supersof het volgende:
huh ik krijg 5 euro korting out of nowhere
chill
Zijn hier zat kerken, dus waarom niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. Jij als Varg aanbidder steekt wel wat in de fik. Dan hebben we in de houtskool in ieder geval al de zwarte tinten te pakken.
Voor het witte ga ik de grap niet inkoppen.
Ben wel af en toe lief.quote:
btw moest er nog bijquote:
Ik voel je pijn. Sof heeft mij soms urenlang vertwijfeld laten zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Sof, je hebt nog steeds niet gezegd waarom ik eng ben. Dit maakt mij heel onzeker en zelfbewust.
Lang geleden Tchock. Hoe staat het ermee?quote:
In het algemeen? Goed. Momenteel? Verveel me de tering, niet moe, zit een beetje lusteloos bier te drinken. En met jou?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang geleden Tchock. Hoe staat het ermee?
Misschien is ze zo aardig niet als ze zich voordoet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Sof heeft mij soms urenlang vertwijfeld laten zitten.
Wat is er mis met mij?
Waarom kan ze mij niet gewoon op prijs stellen?
Heeft het leven nog wel zin?
Gelukkig was jij er dan vaak nog om mij uit de put te trekken
[..]
Lang geleden Tchock. Hoe staat het ermee?
Gewoon doorgaan met negeren heh, muts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Studie gerelateerd niet echt best maar voor de rest gaat het zijn gangetje. Niks mis mee dus lekker rustig wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het algemeen? Goed. Momenteel? Verveel me de tering, niet moe, zit een beetje lusteloos bier te drinken. En met jou?
Typisch wel...quote:
Hoezo studie niet goed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Studie gerelateerd niet echt best maar voor de rest gaat het zijn gangetje. Niks mis mee dus lekker rustig wel.
Maar enkel vandaag een dag van verveling, of is het in zijn geheel een rustige periode voor je?
Ik herken dit pijnlijk goed, wat soms geeneens heel erg aanvoelt zolang het maar niet overslaat in piekeren/peinzen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo studie niet goed?
En mja, weet niet. Beetje lusteloos de laatste tijd.Eet slecht, verveel me veel terwijl ik genoeg te doen heb om elke dag drie keer te vullen, je kent het misschien wel.
Tot snel, enge doch lieve Heppiequote:
Ja, wel dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik herken dit pijnlijk goed, wat soms geeneens heel erg aanvoelt zolang het maar niet overslaat in piekeren/peinzen.
Inderdaad, we moeten niet gaan lopen janken. Vertel eens wat je vond van het voetbalweekend.quote:En qua studie... ach ik laat het ook een beetje lopen de afgelopen tijd. Dat begint het gevaarlijk te worden.
Maar om er verder geen depressief gesprek van te maken. Verder gaat het wel goed, geld gaat enkel een beetje te hard de laatste tijd.
Wanhopig. Het voelt sinds Salzburg ook allemaal nog dramatischer aan. Als dit Ajax hier landskampioen wordt wat is een landskampioenschap dan nog waard?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, wel dus
[..]
Inderdaad, we moeten niet gaan lopen janken. Vertel eens wat je vond van het voetbalweekend.
De rest is gewoon even slecht/goed. Weet ook niet precies wat het is. Het is makkelijk om te denken dat het aan Ajax of de andere 'toppers' ligt, maar Roda en NEC hebben ook absurd veel punten voor een hekkensluiter. De hele competitie haalt gewoon ongeveer evenveel punten per weekquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanhopig. Het voelt sinds Salzburg ook allemaal nog dramatischer aan. Als dit Ajax hier landskampioen wordt wat is een landskampioenschap dan nog waard?
Ik blijf de wedstrijden netjes volgen maar wat was het weer slecht
Hun seizoensstart maakt het wel allemaal nog grappiger ja. Mensen spraken al van 100 competitie doelpunten voor de winterstopquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rest is gewoon even slecht/goed. Weet ook niet precies wat het is. Het is makkelijk om te denken dat het aan Ajax of de andere 'toppers' ligt, maar Roda en NEC hebben ook absurd veel punten voor een hekkensluiter. De hele competitie haalt gewoon ongeveer evenveel punten per week
Het is wel heel leuk om te volgen. Als PSV een normaal niveau had stond het nu 15 punten voor op Ajax en was het saai geweest.
Mijn seizoen is geslaagd als PEC er in blijft. Europees voetbal zou een sensatie zijn, en de kansen daarop zijn best groot nuquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun seizoensstart maakt het wel allemaal nog grappiger ja. Mensen spraken al van 100 competitie doelpunten voor de winterstop![]()
Maar ja... Zolang Den Haag erin blijft en Ajax zijn vierde titel oprij pakt hoor je mij verder niet klagen. Zo is het dan ook wel weer gewoon
Den Haag speelt geen voetbal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn seizoen is geslaagd als PEC er in blijft. Europees voetbal zou een sensatie zijn, en de kansen daarop zijn best groot nu![]()
Ik zie ADO nog wel degraderen. Man oh man wat spelen die slecht.
Nou ja, dat antivoetbal is op dit moment het enige dat ADO kan. In die zin is het wel voordelig je daarmee te behouden, dan kun je later weer bouwen aan iets beters. Utrecht speelt ook zulk kutvoetbal. Doe mij dan liever een ploeg als RKC of NEC, die doen dapper hun best en krijgen daardoor gigantisch veel goals om de oren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag speelt geen voetbal.
Het erge is dat ze juist daarom nu al 5 wedstrijden ongeslagen zijn. Steijn bleef volhardend proberen zijn elftal te laten voetballen zonder dat er hier de mogelijkheid tot lagen. Had hij het ook op deze weg gegooid dan zat hij er nu gewoon nog.
Daarom vind ik overigens niet dat je van een onterecht ontslag kunt spreken.
Den Haag dus ook tot Steijn zijn ontslag. Al deed RKC wel net zo hard mee met het vermoorden van de wedstrijd natuurlijk. Juist Den Haag probeerde het nog enigszins in de eerste helft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat antivoetbal is op dit moment het enige dat ADO kan. In die zin is het wel voordelig je daarmee te behouden, dan kun je later weer bouwen aan iets beters. Utrecht speelt ook zulk kutvoetbal. Doe mij dan liever een ploeg als RKC of NEC, die doen dapper hun best en krijgen daardoor gigantisch veel goals om de oren.
Ja, afgelopen week was een drama. Ik heb het gekeken, maar het was werkelijk slaapverwekkend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag dus ook tot Steijn zijn ontslag. Al deed RKC wel net zo hard mee met het vermoorden van de wedstrijd natuurlijk. Juist Den Haag probeerde het nog enigszins in de eerste helft.
Ik hield Feyenoord erna niet meer vol met de wedstrijd in het achterhoofd in ieder gevalquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week was een drama. Ik heb het gekeken, maar het was werkelijk slaapverwekkend.
Ik ook. Filmpje of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hield Feyenoord erna niet meer vol met de wedstrijd in het achterhoofd in ieder geval
Maar ik ga je succes wensen met het opdrinken van je bier ik ga zo langzamerhand eens de computer afsluiten. Wellicht nog een serie kijken.
Sowiesoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, even serieus, van die vet lekkere katoenen shirts
Niet dat het uitmaakt, maar ik vind jou een leukere user zeg maarquote:
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt, maar ik vind jou een leukere user zeg maar
Ja, ook hier schijnt de zonquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef Xeor het volgende:
Wat is het toch een heerlijk weertje vandaag
Ik begin verkouden te worden en mijn ogen doen pijn. Het leven gaat niet over rozen.quote:
met jou gaat het ook steeds slechterquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin verkouden te worden en mijn ogen doen pijn. Het leven gaat niet over rozen.
Maar ik ben er helemaal voor jou.
Je trapte erin ontken het niet!@!1quote:
Aldo weer hardhandig geweest?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:14 schreef Ezell het volgende:
ik haat littekens
zit ineens eentje op m'n onderarm
geen idee hoe
Enkel gister en vandaag. Normaal heb ik zelden tot nooit iets en bedankt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
met jou gaat het ook steeds slechter![]()
beterschap kaninchen
Hoe bedoel je erin trappen? :squote:Op woensdag 12 maart 2014 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je trapte erin ontken het niet!@!1
quote:
Ik bel nu 112.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel gister en vandaag. Normaal heb ik zelden tot nooit iets en bedankt.
Wat ben je toch kil.quote:
Ik heb split ijsquote:
Lekkerste ijsjesquote:
vet wat wat? geen idee wat dat isquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekkerste ijsjesniet eens zo vet niet
Maar maarquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
vet wat wat? geen idee wat dat is
eten voor je leven
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar maargewoon yolo'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe moet ik dan al die meiden die bij mij in de buurt NU op mij zitten te wachten oppikken dan?quote:
4x het "Onze vader" krijgt de zwarte kousen wel uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dan al die meiden die bij mij in de buurt NU op mij zitten te wachten oppikken dan?
WAT DOE JE DAN OP FOK!?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:32 schreef Rockiejj het volgende:
Zo dat was werken, nu weer in mn theorieboek duiken
Kom halenquote:
Gaan we samen op strand lopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, Kattuk is wel een einde met de benenwagen.
Moeten elkaar nog wel knuffelen enzulksquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, romantisch wel hoor.
Zo hand in hand?
Gelukkig heb ik geen broek aan, anders had deze nu flink gekneld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moeten elkaar nog wel knuffelen enzulks
Huh. Hoe dat dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen broek aan, anders had deze nu flink gekneld.
Is dat Macaulay Culkin?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Heppie and kaneel sitting in a tree
Gaahl toch.
Rustig op een door de weekse dag. En nou is het ook nog eens mooi weer dus zal wel extra rustig zijn.quote:
mooi koetelen dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rustig op een door de weekse dag. En nou is het ook nog eens mooi weer dus zal wel extra rustig zijn.
Die opmerking was trouwens niet specifiek aan het adres van Inso.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 Huubkes voor je opmerking
[ afbeelding ]
nummer van de kaiser chiefs luisterendequote:
kaiser chiefsquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nummer van de kaiser chiefs luisterende
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kaiser chiefs
ik ga kees een kaart sturen
Die gasten zijn gewoon bazen. Kees en Ruud en Huubke dan hè. Met andere probleemwijken heb ik niks verder (ja okè ,geert glas want familie van jhaliquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm so obsessed met oude topics en die gozers van probleemwijken?
ik was misschien ook familie van jhali geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon bazen. Kees en Ruud en Huubke dan hè. Met andere probleemwijken heb ik niks verder (ja okè ,geert glas want familie van jhali)
Maar ze lijken me oprecht chille gasten
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was misschien ook familie van jhali geweestwas ik dan ook een baas?
Gelukkig voor jou niet nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig is het zover niet gekomen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was misschien ook familie van jhali geweestwas ik dan ook een baas?
Hey WPquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij kunnen leven met die schaamte?
[..]
he
Yesquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch die gore appelcider?
[..]
white powah
Vind fok wel kinderachtig worden de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij kunnen leven met die schaamte?
[..]
he
Was het ooit andersquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind fok wel kinderachtig worden de laatste tijd.
En debielen hier, maar daar merk je achter een schermpje gelukkig weinig van.
Okequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind fok wel kinderachtig worden de laatste tijd.
En debielen hier, maar daar merk je achter een schermpje gelukkig weinig van.
Wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Daar had ik dan wel wat meets voor nodig
Ach joh, zie het forum als ontspanning. Daarbuiten kun je serieus genoeg zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Maar nu realiseer ik mij dat pas.
Hahahahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach joh, zie het forum als ontspanning. Daarbuiten kun je serieus genoeg zijn
Gewoon doen waar jij je lekker bij voeltquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.
En bedanktquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Ik loop op fok ook altijd te kloten en dat is best grappig en dan komt kano weer boos doen en alles iets te serieus nemen enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.
Hoi Stuquote:
Dan ben ik hier wel. Laat maar weten als je in de buurt bentquote:
Normaal is ook maar boringquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij, Tjacka, Rodawa, Hezduannah waren de enige echt normale.
Ja daar geniet ik alleen maar vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik loop op fok ook altijd te kloten en dat is best grappig en dan komt kano weer boos doen en alles iets te serieus nemen enzo
En Sof en Ezell dan?_O-quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja goed, was lekker weer vandaag. Uurtje wezen fietsen en vanavond nog half uurtje gezwommenquote:
Hier ook mooi weer trouwensquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, was lekker weer vandaag. Uurtje wezen fietsen en vanavond nog half uurtje gezwommenProductief dagje
![]()
Jij?
zit in de buurt van stradford geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben ik hier wel. Laat maar weten als je in de buurt bent
Haha, die arena-meet heeft alles wel veranderd volgens mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
sof ook wel
ezell was uh wel raar toen Tjacka mee ging
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan je voornemen beginnen? 31 december zekerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook mooi weer trouwens
Lekker sportief dagje, goed bezig man
Oost London?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit in de buurt van stradford geloof ik
Gaat lastig worden inderdaad daar ik een dezer dagen met een studie erbij ga beginnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan je voornemen beginnen? 31 december zeker
Ja dat was de druppelquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, die arena-meet heeft alles wel veranderd volgens mij
Alsof jij wel wat tegen mij zeiquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jullie deden echt heel normaal ja.
Overigens kan ik wel leven met de omschrijving hoor. Mijn FOK! reputatie kan mij gestolen worden
Ohja je ging rechten doen he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat lastig worden inderdaad daar ik een dezer dagen met een studie erbij ga beginnen
Account uitzetten en opnieuw beginnen dus, kan niet anders.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef JanCees het volgende:
Iemand van m'n projectgroep zat op fok vandaag.
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestondenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, die arena-meet heeft alles wel veranderd volgens mij
Die discussie is er nooit geweest. Jij lijkt ineens een probleem te hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof jij wel wat tegen mij zei
gaan we weer die discussie houden?
Komen ik en mijn broertje jointjes met je rokenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oost London?
Ik woon in Islington (N1) trouwens. Vrij centraal
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Komen ik en mijn broertje jointjes met je roken
okquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestonden
[..]
Die discussie is er nooit geweest. Jij lijkt ineens een probleem te hebben
Ik ga me er niet in mengen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestonden
Houd dan gewoon je mondquote:
Uh. Ik heb nergens beweerd dat ze dit niet waren, dat is het hele 'probleem' juistquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga me er niet in mengen.Cachie en Tjack deden beide volkomen normaal tegen mij verder, Tjacka wat rustiger dan ons maar verder allemaal prima
Dus ik kan er geen mening over hebben
Hou zelf je bek.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd dan gewoon je mond
En oké.
Mijn skypenaam komt redelijk overeen met m'n username hier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Account uitzetten en opnieuw beginnen dus, kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |