Welterusten manquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb echt geen leven.
Tot ziens ik ga slapen.
Wie wil je uitnodigen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het leek mij wel leuk iets te organiseren trouwens
quote:
Jou natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Gewoon groepje van hier. Maar hoeft niet perse bij mij thuis. Dacht aan een bbq met lekker weer ofzo. Of een leuk feest binnenshuis als het niet lekker weer is.quote:
Neem je dan je chimi mee?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mss maar zou ik denk ik te raar vinden
Morgen, dan denk ik dat wij zo rond maandag bij elkaar in kunnen trekken. Buren gek krijgen met Burzum en alles.quote:
Wanneer adopteren we ons eerste negerkindje uit Kenia?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen, dan denk ik dat wij zo rond maandag bij elkaar in kunnen trekken. Buren gek krijgen met Burzum en alles.
dan gewoon zonder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
nee dat zou mijn autisme niet kunnen handlen fokkie
nee jij vermoord me achteraf als ik lig te slapen in de garagequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar zou je dan wel sober kunnen blijven?
Maken er gewoon psychologisch experiment van toch, wie het laatste overblijft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee jij vermoord me achteraf als ik lig te slapen in de garage
Waarom Kenia? Botswana gewoonquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer adopteren we ons eerste negerkindje uit Kenia?
Tering, je hebt mij al ingehaadlquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef Stuart het volgende:
3 afleveringen van House of Cards gekeken. Helaas nog maar 3 te gaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |