ligt aan de omstandighedenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is voor kleine kinderen![]()
Je draagt toch gewoon een boxer in bed, meer niet.
hoezo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij meiden kan ik het soms nog wel waarderen, maar bij jongens is het wel beetje gay hoor
Na een hele fles Wodka gaat het doorslapen ook wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee klopt je gaat er echt slechter door slapen. Al is inslapen wel een stuk makkelijker met een halve fles wodka dan zonder![]()
Artikel is van http://www.nu.nl/ trouwens.
Het staat gewoon niet vind ikquote:
dat gaat wel ver jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het vriest een t/shirt maar een man in een rendier-pyama
Valt wel mee ging er altijd kort door slapen dus minder dan 5 uur. Zo'n moment dat de drank begint uit te werken of zo teringonrustig dit dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na een hele fles Wodka gaat het doorslapen ook wel.![]()
ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word kanjer para van in shirt slapen in bed
hoezo danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word kanjer para van in shirt slapen in bed
ik werd echt niet meer wakkerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee ging er altijd kort door slapen dus minder dan 5 uur. Zo'n moment dat de drank begint uit te werken of zo teringonrustig dit dat.
een chill pyjamashirt dragen en alle mitties komen naar je toequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het staat gewoon niet vind ikHet oogt zo duf vaak ook
Hm nee. Sorry Ezell, daar waag ik me niet aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
een chill pyjamashirt dragen en alle mitties komen naar je toe
nee, even serieus, van die vet lekkere katoenen shirtsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee. Sorry Ezell, daar waag ik me niet aan.
Net als jongens die hemden dragen. Dat is lekker als je 5 bent, daarna moet je ermee ophouden.
verhuurd door een negerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
https://www.airbnb.nl/rooms/829089
Hier Ins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |