ik kon niksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik kan niet duiken, dus ik tiefte elke keer als een lepra-patient het water in
niks anders nodigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kon niks
ik kan nog steeds alleen schoolslag
Je kan toch wel borstcrawlquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kon niks
ik kan nog steeds alleen schoolslag
Uhuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja valt opzich nog wel mee
maar ik vond het allemaal niet zo'n succes
waren leuke mensen hoor daar niet van
maar het is toch anders ofzo
hou er ook niks aan over
en sta er zelf ook niet open voor
ik kan alleen schoolslagquote:
wat bedoel je met uhu?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhu
En ik geef je gelijk hoor. Mijn twee meets bestonden dan ook uit een praktische overweging om weer eens naar Ajax te kunnen, en zuipen op de maandag om maar geen tentamens te hoeven leren
Puur eigenbelang dus.
Haha oh nou ja, leerde je dan waarschijnlijk bij verdere diplomas dan A.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet zwemmen. Ik blijf drijven en kom iets vooruit meer is het niet.
Daarom zeg ik ook eigenbelang wat betrekking op mijzelf had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat bedoel je met uhu?
maar je doet zoiets toch om er leuke contacten aan over te houden toch?
met wie je desnoods vaker naar ajax kan.
Dat is toch dat je bij elke slag onder water gaat?quote:
ach daar faalde ik voor mij gevoel net zo inquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook eigenbelang wat betrekking op mijzelf had.
De Uhu was uiteraard gericht op Cachet wat vanzelfsprekend ook ooit gewoon een kennismakings-meet was.
(Alsof je dat niet begreep)
Dat vond zij kennelijk niet, kijk wat je er aan over gehouden hebtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach daar faalde ik voor mij gevoel net zo in
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch dat je bij elke slag onder water gaat?
Jij zat op zwemmen?quote:
een dool?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
iemand op tinder vertelde me vanochtend dat hij een dool had
UH OKE
je bent zelf kennelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vond zij kennelijk niet, kijk wat je er aan over gehouden hebt
wat is datquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
UH OKE
Een odol?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
UH OKE
Overigens stemmen we al posts lang in over de zin/nut van meets dus waar hebben we het overquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach daar faalde ik voor mij gevoel net zo in
quote:
Ezellquote:
Is dat geen algemene kennis?quote:
hij zei dat vanochtend tegen mequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hoe kan hij dat hebben om 12 uur snachts
quote:Dit is een ochtenderectie. Odol staat voor Ontzettend Dikke Ochtend Lul en is dus eigenlijk een afkorting. De meesten zullen Odol associëren met een fris mondwatertje dat onder deze naam bekend is en daarom klinkt het onschuldiger. De kenners weten echter beter en zullen dan ook alijd lachen als Odol verkeerd geïnterpreteerd wordt. Zo, nu weet je beter!
gelijk afkappenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
Daarna vroeg hij of er al mensen aan me hadden gevraagd of ik ook aan sexting doe
onze apps zijn wel altijd spannend hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
Daarna vroeg hij of er al mensen aan me hadden gevraagd of ik ook aan sexting doe
Ranomie is wel cutequote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
je bent ook gek als op een forum zit terwijl je misschien iets beters heb te doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens stemmen we al posts lang in over de zin/nut van meets dus waar hebben we het over
Je bent ook gek om je tijd aan zoiets te verdoen als je er geen zin in hebt.
O, dat dacht ik.quote:
sofquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onze apps zijn wel altijd spannend hoor
Niet echt. Op een forum je tijd verdoen is gewoon de makkelijkste oplossing en de makkelijkste manier om dingen uit te stellen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent ook gek als op een forum zit terwijl je misschien iets beters heb te doen
dan maar gek
Ik zei dat ik het pas sinds gisteravond had dus nog niet met veel mensen had gepraat. Gewoon vriendelijk blijven tochquote:
het is hier toch de virtuele ggz.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef Tjacka het volgende:
bedankt dat jullie naar mijn depressiviteit wouden luisteren
welterusten
je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Op een forum je tijd verdoen is gewoon de makkelijkste oplossing en de makkelijkste manier om dingen uit te stellen. Niks mis mee.
ik zal je altijd steunen. Trustenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef Tjacka het volgende:
welterusten
Vind de brede schouders en afgetrainde lichamen wel mooiquote:
Je geeft hem dus nog een kans?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het pas sinds gisteravond had dus nog niet met veel mensen had gepraat. Gewoon vriendelijk blijven toch
hvj xquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef Tjacka het volgende:
welterusten
Ik normaal niet, maar ze heeft leuk gezicht en mooie harenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind de brede schouders en afgetrainde lichamen wel mooi
Hij heeft er niet op gereageerdquote:
Al ga ik denk ik mijn FB wel weer van FOK! ontdoen.quote:
oh okequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ga ik denk ik mijn FB wel weer van FOK! ontdoen.
Welterusten Tjacka. Succes met je werkdag morgen.
Hmmm.quote:
Zegt genoeg dusquote:
echt hequote:
ik zag deze al aankomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef Tjacka het volgende:
LR ik ga mijn FB ook van fok ontdoen va was de druppel
doeiquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef Ezell het volgende:
kutinternet faalt
nou ja, weer weg dan maar![]()
jammerquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan bijna alleen nog op zaterdagavond nachtbraken
quote:
quote:
Doeiquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef Ezell het volgende:
kutinternet faalt
nou ja, weer weg dan maar![]()
Trusten ouwe reusquote:
ja, elke keer bij de ah.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie ook zo'n hekel aan naar het werk gaan en als je er eenmaal bent is het wel nice
Nachtelijke gesprekken zijn altijd goedquote:
dat je die reactie van va niet leuk zou vindenquote:
okquote:
Laten we overigens niet vergeten dat jij degene bent die mij 30x toevoegdequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef Tjacka het volgende:
LR ik ga mijn FB ook van fok ontdoen va was de druppel
Tja. Bij voorkeur niet teveel mensen in mijn lijst die ik nooit heb ontmoet. Laten wij anders de wraak op Luxemburg gezamenlijk doorzetten.quote:
heb je me al verwijderd????quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we overigens niet vergeten dat jij degene bent die mij 30x toevoegde
[..]
Tja. Bij voorkeur niet teveel mensen in mijn lijst die ik nooit heb ontmoet. Laten wij anders de wraak op Luxemburg gezamenlijk doorzetten.
oh die reactie vind ik niet ergquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je die reactie van va niet leuk zou vinden
Ik zei 'denk ik'quote:
nee.quote:
dan houdt t op bij jouquote:
ik snap niet waar je t over hebt? nicht? ik ben hetero hoor, zoals ik vanmiddag al zei.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neem de mening van een nicht niet serieus
Oh ja, dan moet je oppassenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh die reactie vind ik niet erg
maar mijn omgeving begint iets van fok te vermoeden merk ik
okequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan houdt t op bij jou
[..]
ik snap niet waar je t over hebt? nicht? ik ben hetero hoor, zoals ik vanmiddag al zei.
oh neuken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan houdt t op bij jou
[..]
ik snap niet waar je t over hebt? nicht? ik ben hetero hoor, zoals ik vanmiddag al zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |