jammerquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan bijna alleen nog op zaterdagavond nachtbraken
quote:
quote:
Doeiquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef Ezell het volgende:
kutinternet faalt
nou ja, weer weg dan maar![]()
Trusten ouwe reusquote:
ja, elke keer bij de ah.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie ook zo'n hekel aan naar het werk gaan en als je er eenmaal bent is het wel nice
Nachtelijke gesprekken zijn altijd goedquote:
dat je die reactie van va niet leuk zou vindenquote:
okquote:
Laten we overigens niet vergeten dat jij degene bent die mij 30x toevoegdequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:08 schreef Tjacka het volgende:
LR ik ga mijn FB ook van fok ontdoen va was de druppel
Tja. Bij voorkeur niet teveel mensen in mijn lijst die ik nooit heb ontmoet. Laten wij anders de wraak op Luxemburg gezamenlijk doorzetten.quote:
heb je me al verwijderd????quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we overigens niet vergeten dat jij degene bent die mij 30x toevoegde
[..]
Tja. Bij voorkeur niet teveel mensen in mijn lijst die ik nooit heb ontmoet. Laten wij anders de wraak op Luxemburg gezamenlijk doorzetten.
oh die reactie vind ik niet ergquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je die reactie van va niet leuk zou vinden
Ik zei 'denk ik'quote:
nee.quote:
dan houdt t op bij jouquote:
ik snap niet waar je t over hebt? nicht? ik ben hetero hoor, zoals ik vanmiddag al zei.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neem de mening van een nicht niet serieus
Oh ja, dan moet je oppassenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh die reactie vind ik niet erg
maar mijn omgeving begint iets van fok te vermoeden merk ik
okequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan houdt t op bij jou
[..]
ik snap niet waar je t over hebt? nicht? ik ben hetero hoor, zoals ik vanmiddag al zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |