je bent zelf kennelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vond zij kennelijk niet, kijk wat je er aan over gehouden hebt
wat is datquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
iemand op tinder vertelde me vanochtend dat hij een dool had
UH OKE
Een odol?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
iemand op tinder vertelde me vanochtend dat hij een dool had
UH OKE
Overigens stemmen we al posts lang in over de zin/nut van meets dus waar hebben we het overquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach daar faalde ik voor mij gevoel net zo in
quote:
Ezellquote:
Is dat geen algemene kennis?quote:
hij zei dat vanochtend tegen mequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hoe kan hij dat hebben om 12 uur snachts
quote:Dit is een ochtenderectie. Odol staat voor Ontzettend Dikke Ochtend Lul en is dus eigenlijk een afkorting. De meesten zullen Odol associëren met een fris mondwatertje dat onder deze naam bekend is en daarom klinkt het onschuldiger. De kenners weten echter beter en zullen dan ook alijd lachen als Odol verkeerd geïnterpreteerd wordt. Zo, nu weet je beter!
gelijk afkappenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
Daarna vroeg hij of er al mensen aan me hadden gevraagd of ik ook aan sexting doe
onze apps zijn wel altijd spannend hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
Daarna vroeg hij of er al mensen aan me hadden gevraagd of ik ook aan sexting doe
Ranomie is wel cutequote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
je bent ook gek als op een forum zit terwijl je misschien iets beters heb te doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens stemmen we al posts lang in over de zin/nut van meets dus waar hebben we het over
Je bent ook gek om je tijd aan zoiets te verdoen als je er geen zin in hebt.
O, dat dacht ik.quote:
sofquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onze apps zijn wel altijd spannend hoor
Niet echt. Op een forum je tijd verdoen is gewoon de makkelijkste oplossing en de makkelijkste manier om dingen uit te stellen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent ook gek als op een forum zit terwijl je misschien iets beters heb te doen
dan maar gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |