Wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Daar had ik dan wel wat meets voor nodig
Ach joh, zie het forum als ontspanning. Daarbuiten kun je serieus genoeg zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Maar nu realiseer ik mij dat pas.
Hahahahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach joh, zie het forum als ontspanning. Daarbuiten kun je serieus genoeg zijn
Gewoon doen waar jij je lekker bij voeltquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.
En bedanktquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Ik loop op fok ook altijd te kloten en dat is best grappig en dan komt kano weer boos doen en alles iets te serieus nemen enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.
Hoi Stuquote:
Dan ben ik hier wel. Laat maar weten als je in de buurt bentquote:
Normaal is ook maar boringquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij, Tjacka, Rodawa, Hezduannah waren de enige echt normale.
Ja daar geniet ik alleen maar vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik loop op fok ook altijd te kloten en dat is best grappig en dan komt kano weer boos doen en alles iets te serieus nemen enzo
En Sof en Ezell dan?_O-quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij, Tjacka, Rodawa, Hezduannah waren de enige echt normale.
Ja goed, was lekker weer vandaag. Uurtje wezen fietsen en vanavond nog half uurtje gezwommenquote:
Hier ook mooi weer trouwensquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, was lekker weer vandaag. Uurtje wezen fietsen en vanavond nog half uurtje gezwommenProductief dagje
![]()
Jij?
zit in de buurt van stradford geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben ik hier wel. Laat maar weten als je in de buurt bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |