Ik begin verkouden te worden en mijn ogen doen pijn. Het leven gaat niet over rozen.quote:
met jou gaat het ook steeds slechterquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin verkouden te worden en mijn ogen doen pijn. Het leven gaat niet over rozen.
Maar ik ben er helemaal voor jou.
Je trapte erin ontken het niet!@!1quote:
Aldo weer hardhandig geweest?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:14 schreef Ezell het volgende:
ik haat littekens
zit ineens eentje op m'n onderarm
geen idee hoe
Enkel gister en vandaag. Normaal heb ik zelden tot nooit iets en bedankt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
met jou gaat het ook steeds slechter![]()
beterschap kaninchen
Hoe bedoel je erin trappen? :squote:Op woensdag 12 maart 2014 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je trapte erin ontken het niet!@!1
quote:
Ik bel nu 112.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel gister en vandaag. Normaal heb ik zelden tot nooit iets en bedankt.
Wat ben je toch kil.quote:
Ik heb split ijsquote:
Lekkerste ijsjesquote:
vet wat wat? geen idee wat dat isquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekkerste ijsjesniet eens zo vet niet
Maar maarquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
vet wat wat? geen idee wat dat is
eten voor je leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar maargewoon yolo'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe moet ik dan al die meiden die bij mij in de buurt NU op mij zitten te wachten oppikken dan?quote:
4x het "Onze vader" krijgt de zwarte kousen wel uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dan al die meiden die bij mij in de buurt NU op mij zitten te wachten oppikken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |