abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137644619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

In het algemeen? Goed. Momenteel? Verveel me de tering, niet moe, zit een beetje lusteloos bier te drinken. En met jou?
Studie gerelateerd niet echt best maar voor de rest gaat het zijn gangetje. Niks mis mee dus lekker rustig wel.

Maar enkel vandaag een dag van verveling, of is het in zijn geheel een rustige periode voor je?

quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:18 schreef supersof het volgende:
Ik ga nu echt slapen
doei!
Typisch wel...

Nee grapje. Succes met vooraan staan morgen :)
pi_137644646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Studie gerelateerd niet echt best maar voor de rest gaat het zijn gangetje. Niks mis mee dus lekker rustig wel.

Maar enkel vandaag een dag van verveling, of is het in zijn geheel een rustige periode voor je?
Hoezo studie niet goed?

En mja, weet niet. Beetje lusteloos de laatste tijd. :') Eet slecht, verveel me veel terwijl ik genoeg te doen heb om elke dag drie keer te vullen, je kent het misschien wel.
  woensdag 12 maart 2014 @ 01:23:15 #128
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137644658
Slapen, xx.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_137644721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoezo studie niet goed?

En mja, weet niet. Beetje lusteloos de laatste tijd. :') Eet slecht, verveel me veel terwijl ik genoeg te doen heb om elke dag drie keer te vullen, je kent het misschien wel.
Ik herken dit pijnlijk goed, wat soms geeneens heel erg aanvoelt zolang het maar niet overslaat in piekeren/peinzen.

En qua studie... ach ik laat het ook een beetje lopen de afgelopen tijd. Dat begint het gevaarlijk te worden.

Maar om er verder geen depressief gesprek van te maken. Verder gaat het wel goed, geld gaat enkel een beetje te hard de laatste tijd.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Slapen, xx.
Tot snel, enge doch lieve Heppie
pi_137644739
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik herken dit pijnlijk goed, wat soms geeneens heel erg aanvoelt zolang het maar niet overslaat in piekeren/peinzen.
Ja, wel dus :')
quote:
En qua studie... ach ik laat het ook een beetje lopen de afgelopen tijd. Dat begint het gevaarlijk te worden.

Maar om er verder geen depressief gesprek van te maken. Verder gaat het wel goed, geld gaat enkel een beetje te hard de laatste tijd.
Inderdaad, we moeten niet gaan lopen janken. Vertel eens wat je vond van het voetbalweekend.
pi_137644820
quote:
17s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, wel dus :')

[..]

Inderdaad, we moeten niet gaan lopen janken. Vertel eens wat je vond van het voetbalweekend.
Wanhopig. Het voelt sinds Salzburg ook allemaal nog dramatischer aan. Als dit Ajax hier landskampioen wordt wat is een landskampioenschap dan nog waard? :')

Ik blijf de wedstrijden netjes volgen maar wat was het weer slecht :D

(Dan heb ik overigens ook wel enkel Den Haag en Ajax gekeken. Twee wedstrijden die niet op voetbal leken)
pi_137644848
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wanhopig. Het voelt sinds Salzburg ook allemaal nog dramatischer aan. Als dit Ajax hier landskampioen wordt wat is een landskampioenschap dan nog waard? :')

Ik blijf de wedstrijden netjes volgen maar wat was het weer slecht :D
De rest is gewoon even slecht/goed. Weet ook niet precies wat het is. Het is makkelijk om te denken dat het aan Ajax of de andere 'toppers' ligt, maar Roda en NEC hebben ook absurd veel punten voor een hekkensluiter. De hele competitie haalt gewoon ongeveer evenveel punten per week :')

Het is wel heel leuk om te volgen. Als PSV een normaal niveau had stond het nu 15 punten voor op Ajax en was het saai geweest. :D
pi_137644889
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

De rest is gewoon even slecht/goed. Weet ook niet precies wat het is. Het is makkelijk om te denken dat het aan Ajax of de andere 'toppers' ligt, maar Roda en NEC hebben ook absurd veel punten voor een hekkensluiter. De hele competitie haalt gewoon ongeveer evenveel punten per week :')

Het is wel heel leuk om te volgen. Als PSV een normaal niveau had stond het nu 15 punten voor op Ajax en was het saai geweest. :D
Hun seizoensstart maakt het wel allemaal nog grappiger ja. Mensen spraken al van 100 competitie doelpunten voor de winterstop _O-

Maar ja... Zolang Den Haag erin blijft en Ajax zijn vierde titel oprij pakt hoor je mij verder niet klagen. Zo is het dan ook wel weer gewoon :@
pi_137644921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hun seizoensstart maakt het wel allemaal nog grappiger ja. Mensen spraken al van 100 competitie doelpunten voor de winterstop _O-

Maar ja... Zolang Den Haag erin blijft en Ajax zijn vierde titel oprij pakt hoor je mij verder niet klagen. Zo is het dan ook wel weer gewoon :@
Mijn seizoen is geslaagd als PEC er in blijft. Europees voetbal zou een sensatie zijn, en de kansen daarop zijn best groot nu :D

Ik zie ADO nog wel degraderen. Man oh man wat spelen die slecht.
pi_137644955
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mijn seizoen is geslaagd als PEC er in blijft. Europees voetbal zou een sensatie zijn, en de kansen daarop zijn best groot nu :D

Ik zie ADO nog wel degraderen. Man oh man wat spelen die slecht.
Den Haag speelt geen voetbal.

Het erge is dat ze juist daarom nu al 5 wedstrijden ongeslagen zijn. Steijn bleef volhardend proberen zijn elftal te laten voetballen zonder dat er hier de mogelijkheid tot lagen. Had hij het ook op deze weg gegooid dan zat hij er nu gewoon nog.

Daarom vind ik overigens niet dat je van een onterecht ontslag kunt spreken.
pi_137644987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Den Haag speelt geen voetbal.

Het erge is dat ze juist daarom nu al 5 wedstrijden ongeslagen zijn. Steijn bleef volhardend proberen zijn elftal te laten voetballen zonder dat er hier de mogelijkheid tot lagen. Had hij het ook op deze weg gegooid dan zat hij er nu gewoon nog.

Daarom vind ik overigens niet dat je van een onterecht ontslag kunt spreken.
Nou ja, dat antivoetbal is op dit moment het enige dat ADO kan. In die zin is het wel voordelig je daarmee te behouden, dan kun je later weer bouwen aan iets beters. Utrecht speelt ook zulk kutvoetbal. Doe mij dan liever een ploeg als RKC of NEC, die doen dapper hun best en krijgen daardoor gigantisch veel goals om de oren. :')
pi_137645000
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou ja, dat antivoetbal is op dit moment het enige dat ADO kan. In die zin is het wel voordelig je daarmee te behouden, dan kun je later weer bouwen aan iets beters. Utrecht speelt ook zulk kutvoetbal. Doe mij dan liever een ploeg als RKC of NEC, die doen dapper hun best en krijgen daardoor gigantisch veel goals om de oren. :')
Den Haag dus ook tot Steijn zijn ontslag. Al deed RKC wel net zo hard mee met het vermoorden van de wedstrijd natuurlijk. Juist Den Haag probeerde het nog enigszins in de eerste helft.
pi_137645008
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Den Haag dus ook tot Steijn zijn ontslag. Al deed RKC wel net zo hard mee met het vermoorden van de wedstrijd natuurlijk. Juist Den Haag probeerde het nog enigszins in de eerste helft.
Ja, afgelopen week was een drama. Ik heb het gekeken, maar het was werkelijk slaapverwekkend.
pi_137645081
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, afgelopen week was een drama. Ik heb het gekeken, maar het was werkelijk slaapverwekkend.
Ik hield Feyenoord erna niet meer vol met de wedstrijd in het achterhoofd in ieder geval :D

Maar ik ga je succes wensen met het opdrinken van je bier ik ga zo langzamerhand eens de computer afsluiten. Wellicht nog een serie kijken.
pi_137645089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik hield Feyenoord erna niet meer vol met de wedstrijd in het achterhoofd in ieder geval :D

Maar ik ga je succes wensen met het opdrinken van je bier ik ga zo langzamerhand eens de computer afsluiten. Wellicht nog een serie kijken.
Ik ook. Filmpje of zo.
pi_137645742
Hoi
pi_137646075
hoi allen :W :D

quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Ezell het volgende:

[..]

nee, even serieus, van die vet lekkere katoenen shirts :9~
Sowieso :7 O+
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_137647298
ejjjjjjjjjjjjjj
pi_137649715
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:15 schreef Xeor het volgende:
ejjjjjjjjjjjjjj
Dit doet me denken aan D. -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_137649743
quote:
15s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan D. -O-
Oh :P
pi_137651218
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef Xeor het volgende:

[..]

Oh :P
Niet dat het uitmaakt, maar ik vind jou een leukere user zeg maar :D
pi_137651250
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Niet dat het uitmaakt, maar ik vind jou een leukere user zeg maar :D
Ik voel me vereerd :D :D
kusje kroel
pi_137651267
Wat is het toch een heerlijk weertje vandaag 8-)
pi_137651281
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ik voel me vereerd :D :D
kusje kroel
*G*
pi_137651291
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef Xeor het volgende:
Wat is het toch een heerlijk weertje vandaag 8-)
Ja, ook hier schijnt de zon :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')