Rustig op een door de weekse dag. En nou is het ook nog eens mooi weer dus zal wel extra rustig zijn.quote:
mooi koetelen dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rustig op een door de weekse dag. En nou is het ook nog eens mooi weer dus zal wel extra rustig zijn.
Die opmerking was trouwens niet specifiek aan het adres van Inso.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 Huubkes voor je opmerking
[ afbeelding ]
nummer van de kaiser chiefs luisterendequote:
kaiser chiefsquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nummer van de kaiser chiefs luisterende
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kaiser chiefs
ik ga kees een kaart sturen
Die gasten zijn gewoon bazen. Kees en Ruud en Huubke dan hè. Met andere probleemwijken heb ik niks verder (ja okè ,geert glas want familie van jhaliquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm so obsessed met oude topics en die gozers van probleemwijken?
ik was misschien ook familie van jhali geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon bazen. Kees en Ruud en Huubke dan hè. Met andere probleemwijken heb ik niks verder (ja okè ,geert glas want familie van jhali)
Maar ze lijken me oprecht chille gasten
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was misschien ook familie van jhali geweestwas ik dan ook een baas?
Gelukkig voor jou niet nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig is het zover niet gekomen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was misschien ook familie van jhali geweestwas ik dan ook een baas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |