Ik dacht dat jij er al mee klaar wasquote:
Nee joh, ik moet er nog 6quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er al mee klaar was
erg intrigerende knullen allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Enkel Dead is RIP, Euronymous bekokstoofde een complot tegen onze held Varg.
Wat Varg zegt = waarheid. Kan hij het helpen dat hij door het glas op de trap rolde, dat waren echt geen messteken.
Ik nog maar 3 en die kijk ik morgen wel. Jammer dat er niet nog 100+ zijnquote:
Ken je die aflevering overigens.quote:
quote:
Geheel terecht ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zijn gevangenis interviews ook. Al moet je zijn blogs maar links laten liggen. Het sluit toch af met een beschuldigende vinger naar de joden
Net zoals anderen ons liefde voor elkander niet aankunnen. De mens moet voor zichzelf beschermt worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder meer, maar teveel waarheden kan het menselijk brein niet in 1x aan.
Ik heb stiekem alweer een volgend plaatje voor onze liefdesverklaringquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Net zoals anderen ons liefde voor elkander niet aankunnen. De mens moet voor zichzelf beschermt worden.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb stiekem alweer een volgend plaatje voor onze liefdesverklaring
lb help ik moet een leuke laptophoes kopen nuquote:
speckquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
lb help ik moet een leuke laptophoes kopen nu
nee geen case, een hoes ofzoquote:
Geen twijfel over mogelijk. Ik denk dat wij echt maar eens moeten ontmoeten in tegenstelling tot het vele speculeren waar andere op stuklopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Onze liefde blijft doorbranden, ik zie het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |