Dit.quote:
Kan niet anders, denk dat we onze gevoelens enkel nog kunnen overtreffen door fysiek contact.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk. Ik denk dat wij echt maar eens moeten ontmoeten in tegenstelling tot het vele speculeren waar andere op stuklopen.
Jullie meet gaat zo awkward worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan niet anders, denk dat we onze gevoelens enkel nog kunnen overtreffen door fysiek contact.
oh ik heb deze:quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee geen case, een hoes ofzo
en ja mooi he
ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit.
Alhoewel ik wel vroeg moet opstaan morgen.
jij en roze?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ik heb deze:
[ afbeelding ]
Ik zou graag voorstellen of jij niet kon komen als tussenpersoon aangezien ik jou ook best graag een keer zou willen ontmoeten. Maar Heppie en ik moeten het echt samen doorkomen. Niks geks aan een dusdanige onderlinge passie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie meet gaat zo awkward worden.
Het is meer roodquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jij en roze?
Ik twijfel of ik een felle kleur moet doen.
magneta danquote:
Nee roodquote:
Op die foto is het echt geen rood.quote:
Ik vind heppie eng.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou graag voorstellen of jij niet kon komen als tussenpersoon aangezien ik jou ook best graag een keer zou willen ontmoeten. Maar Heppie en ik moeten het echt samen doorkomen. Niks geks aan een dusdanige onderlinge passie.
Voor mij is het toch echt roodquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Op die foto is het echt geen rood.
Maar dat vond/vind jij mij ookquote:
Op die kleur ligt Sof haar specialiteit niet, zie nagellakquote:
Oke jij je zinquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voor mij is het toch echt roodHeet ook niets voor niets Red Kiss
quote:
Hoe bedoel je dat nou weerquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat vond/vind jij mij ook
[..]
Op die kleur ligt Sof haar specialiteit niet, zie nagellak
Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie meet gaat zo awkward worden.
Nagellak. Daar kom je toch met iets waar ik geen verstand van heb.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat vond/vind jij mij ook
[..]
Op die kleur ligt Sof haar specialiteit niet, zie nagellak
Hoe vroeg?quote:
Dat was mijn inzicht, jij dacht aan een andere kleurquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou weerdie nagellak was bordeaux rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |