Gaat lastig worden inderdaad daar ik een dezer dagen met een studie erbij ga beginnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan je voornemen beginnen? 31 december zeker
Ja dat was de druppelquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, die arena-meet heeft alles wel veranderd volgens mij
Alsof jij wel wat tegen mij zeiquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jullie deden echt heel normaal ja.
Overigens kan ik wel leven met de omschrijving hoor. Mijn FOK! reputatie kan mij gestolen worden
Ohja je ging rechten doen he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat lastig worden inderdaad daar ik een dezer dagen met een studie erbij ga beginnen
Account uitzetten en opnieuw beginnen dus, kan niet anders.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef JanCees het volgende:
Iemand van m'n projectgroep zat op fok vandaag.
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestondenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, die arena-meet heeft alles wel veranderd volgens mij
Die discussie is er nooit geweest. Jij lijkt ineens een probleem te hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof jij wel wat tegen mij zei
gaan we weer die discussie houden?
Komen ik en mijn broertje jointjes met je rokenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oost London?
Ik woon in Islington (N1) trouwens. Vrij centraal
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Komen ik en mijn broertje jointjes met je roken
okquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestonden
[..]
Die discussie is er nooit geweest. Jij lijkt ineens een probleem te hebben
Ik ga me er niet in mengen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestonden
Houd dan gewoon je mondquote:
Uh. Ik heb nergens beweerd dat ze dit niet waren, dat is het hele 'probleem' juistquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga me er niet in mengen.Cachie en Tjack deden beide volkomen normaal tegen mij verder, Tjacka wat rustiger dan ons maar verder allemaal prima
Dus ik kan er geen mening over hebben
Hou zelf je bek.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd dan gewoon je mond
En oké.
Mijn skypenaam komt redelijk overeen met m'n username hier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Account uitzetten en opnieuw beginnen dus, kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |