Rustig op een door de weekse dag. En nou is het ook nog eens mooi weer dus zal wel extra rustig zijn.quote:
mooi koetelen dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rustig op een door de weekse dag. En nou is het ook nog eens mooi weer dus zal wel extra rustig zijn.
Die opmerking was trouwens niet specifiek aan het adres van Inso.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 Huubkes voor je opmerking
[ afbeelding ]
nummer van de kaiser chiefs luisterendequote:
kaiser chiefsquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nummer van de kaiser chiefs luisterende
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kaiser chiefs
ik ga kees een kaart sturen
Die gasten zijn gewoon bazen. Kees en Ruud en Huubke dan hè. Met andere probleemwijken heb ik niks verder (ja okè ,geert glas want familie van jhaliquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm so obsessed met oude topics en die gozers van probleemwijken?
ik was misschien ook familie van jhali geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon bazen. Kees en Ruud en Huubke dan hè. Met andere probleemwijken heb ik niks verder (ja okè ,geert glas want familie van jhali)
Maar ze lijken me oprecht chille gasten
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was misschien ook familie van jhali geweestwas ik dan ook een baas?
Gelukkig voor jou niet nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig is het zover niet gekomen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was misschien ook familie van jhali geweestwas ik dan ook een baas?
Hey WPquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij kunnen leven met die schaamte?
[..]
he
Yesquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch die gore appelcider?
[..]
white powah
Vind fok wel kinderachtig worden de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij kunnen leven met die schaamte?
[..]
he
Was het ooit andersquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind fok wel kinderachtig worden de laatste tijd.
En debielen hier, maar daar merk je achter een schermpje gelukkig weinig van.
Okequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind fok wel kinderachtig worden de laatste tijd.
En debielen hier, maar daar merk je achter een schermpje gelukkig weinig van.
Wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Daar had ik dan wel wat meets voor nodig
Ach joh, zie het forum als ontspanning. Daarbuiten kun je serieus genoeg zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Maar nu realiseer ik mij dat pas.
Hahahahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach joh, zie het forum als ontspanning. Daarbuiten kun je serieus genoeg zijn
Gewoon doen waar jij je lekker bij voeltquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.
En bedanktquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef xcachet het volgende:
Ik loop op fok ook altijd te kloten en dat is best grappig en dan komt kano weer boos doen en alles iets te serieus nemen enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer andersom. Hier maak ik ruzie omdat ik dat in het echt niet kan.
Hoi Stuquote:
Dan ben ik hier wel. Laat maar weten als je in de buurt bentquote:
Normaal is ook maar boringquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij, Tjacka, Rodawa, Hezduannah waren de enige echt normale.
Ja daar geniet ik alleen maar vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik loop op fok ook altijd te kloten en dat is best grappig en dan komt kano weer boos doen en alles iets te serieus nemen enzo
En Sof en Ezell dan?_O-quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja goed, was lekker weer vandaag. Uurtje wezen fietsen en vanavond nog half uurtje gezwommenquote:
Hier ook mooi weer trouwensquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, was lekker weer vandaag. Uurtje wezen fietsen en vanavond nog half uurtje gezwommenProductief dagje
![]()
Jij?
zit in de buurt van stradford geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben ik hier wel. Laat maar weten als je in de buurt bent
Haha, die arena-meet heeft alles wel veranderd volgens mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
sof ook wel
ezell was uh wel raar toen Tjacka mee ging
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan je voornemen beginnen? 31 december zekerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook mooi weer trouwens
Lekker sportief dagje, goed bezig man
Oost London?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit in de buurt van stradford geloof ik
Gaat lastig worden inderdaad daar ik een dezer dagen met een studie erbij ga beginnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan je voornemen beginnen? 31 december zeker
Ja dat was de druppelquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, die arena-meet heeft alles wel veranderd volgens mij
Alsof jij wel wat tegen mij zeiquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jullie deden echt heel normaal ja.
Overigens kan ik wel leven met de omschrijving hoor. Mijn FOK! reputatie kan mij gestolen worden
Ohja je ging rechten doen he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat lastig worden inderdaad daar ik een dezer dagen met een studie erbij ga beginnen
Account uitzetten en opnieuw beginnen dus, kan niet anders.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef JanCees het volgende:
Iemand van m'n projectgroep zat op fok vandaag.
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestondenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, die arena-meet heeft alles wel veranderd volgens mij
Die discussie is er nooit geweest. Jij lijkt ineens een probleem te hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof jij wel wat tegen mij zei
gaan we weer die discussie houden?
Komen ik en mijn broertje jointjes met je rokenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oost London?
Ik woon in Islington (N1) trouwens. Vrij centraal
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Komen ik en mijn broertje jointjes met je roken
okquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestonden
[..]
Die discussie is er nooit geweest. Jij lijkt ineens een probleem te hebben
Ik ga me er niet in mengen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er overigens oprecht niks van gezien wij helemaal niks echt vervelends deden. Storend kan ik het niet vinden maar het begint wel enigszins hypocriet te worden. Had ons dat weggestuurd in plaats negeren alsof we niet bestonden
Houd dan gewoon je mondquote:
Uh. Ik heb nergens beweerd dat ze dit niet waren, dat is het hele 'probleem' juistquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga me er niet in mengen.Cachie en Tjack deden beide volkomen normaal tegen mij verder, Tjacka wat rustiger dan ons maar verder allemaal prima
Dus ik kan er geen mening over hebben
Hou zelf je bek.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd dan gewoon je mond
En oké.
Mijn skypenaam komt redelijk overeen met m'n username hier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Account uitzetten en opnieuw beginnen dus, kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |