quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Minimunt het volgende:
Sorry dat ik het zeg , maar als JW de mol was was het een goede mol.
Nu vind ik susan een té verdachte mol beetje standaard helaas!
Moet welquote:
Idd, die dude toonde echt nóóit emotiequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:37 schreef Moira. het volgende:
Het was bij J-W trouwens pas de eerste keer vlak voor dit scherm dat ik een oprechte emotie bij hem zag, hij is wel echt de beste nep-mol ooit
Maar dan is 't dus toch Susan
Hij zat deels wel op JW ja, maar op TV werd er alleen uitgezonden deze aflevering dat hij zei dat hij op Sophie zat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... koos Freek niet voor JW als mol bij de test?.
Haha ja ben echt blij dat het toch niet zo'n kutseizoen bleek te zijn. Want anders was het echt te obviousquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Idd, die dude toonde echt nóóit emotieheerlijk programma dit toch, geweldige mindfuck.
Hahaha ja, wel lekkere publiciteit voor 't programma om net in deze week zo'n hint 'uit te laten lekken'quote:
Ja hé niemand verwacht hem om een mol te zijn. Het is al te duidelijk dat iedereen in het spel op sofie / susan zitten. Enkel wij waren meer verblind door de aanwijzingen die sterk wezen naar JW, had je die niet en hij was de mol. dan was het overduidelijk een goede mol!:)quote:
RTL Boulevard had het ook alleen maar overgenomen van Radio 2: http://www.radio2.nl/fragmenten/#r2m8629v117720quote:
Fuckeroniquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Zal vast wel voorbij gekomen zijn in vorige topics, maar die imitatie van Daniel Boissevain door Tygo
SPOILER: enveloppentheorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Echt de beste nep-mol ooit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef gdbasketcase het volgende:
Ongeacht wie de mol is dit seizoen is voor mij het hoogtepunt Jan Willem. Hij heeft het echt geweldig gedaan als kandidaat en trollde er lekker op los: redelijk subtiel voor de kandidaten en overduidelijk voor de kijkers thuis. Prachtig
Die was zo goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Zal vast wel voorbij gekomen zijn in vorige topics, maar die imitatie van Daniel Boissevain door Tygo
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef zoem het volgende:
Of niemand had verwacht dat Tygo de finale zou halen dus niemand heeft een enveloppe naar hem toegestuurd.SPOILER: enveloppentheorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Nou wat een sukkelaars haha, hopelijk komen ze er nooit meer bovenop.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk dit, iedereen zo vol overtuiging op JW en dan gaat hij eruit. Wacht had ik er graag bij geweest als jullie realiteit in 1 klap in duigen viel.
Sofie nog steeds mijn mol.
Mijn hoofd was like this:quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk dit, iedereen zo vol overtuiging op JW en dan gaat hij eruit. Wacht had ik er graag bij geweest als jullie realiteit in 1 klap in duigen viel.
Ze wisten zeker dat JW de mol was aan de hand van een audio fragment dat tijdens zijn radioprogramma te horen was. Omgekeerd zou je dan Ik ben de mol horen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat staan ze sowieso
Maar vanwaar deze opmerking? Hadden zij iets anders voorspeld?
Nee ik was gewoon verbaasd, dat zijn altijd 'mensen die je niet kent' weet je wel.quote:
Haha Sofie is het ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk dit, iedereen zo vol overtuiging op JW en dan gaat hij eruit. Wat had ik er graag bij geweest als jullie realiteit in 1 klap in duigen viel.
Nee, ik wist het zeker op basis van zijn acties in het spel en de hints die erin zaten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze wisten zeker dat JW de mol was aan de hand van een audio fragment dat tijdens zijn radioprogramma te horen was. Omgekeerd zou je dan Ik ben de mol horen.
Ja logisch, want Freek heeft een vrijstelling en zit dus sowieso in de finale, dus die hoeft die test niet te makenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:49 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Slechts 3 kandidaten die meedoen aan de test volgende aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Maartel het volgende:
Is de onthullingsuitzending al opgenomen?Ja daar zat ik ook al aan te denken!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je dat verhaal van Steven Bradbury? Ik spreek je wel weer in Juli.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik heel goed was in wielrennen voorspellen?
Ik word mod tijdens de tour, wist je dat al?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van Steven Bradbury? Ik spreek je wel weer in Juli.
Mooi, Syntix alvast preventief ruimen graag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word mod tijdens de tour, wist je dat al?
Die capuchon belg gaan we ook even deporteren!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi, Syntix alvast preventief ruimen graag.
Haha die teringaap, alle Belgen terug naar hun eigen land!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die capuchon belg gaan we ook even deporteren!
Bye Bye Ambro!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha die teringaap, alle Belgen terug naar hun eigen land!
Ah vandaar, daar kijk ik echt nooit. 1028stequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij top 10 kijken en dan naar beneden scrollen, dan zie je je eigen positie.
quote:Owen Schumacher is de Mol: In de aflevering was duidelijk een auto te zien met het kenteken 'Henry V'. Hendrik V van Engeland werd op 21 maart 1413 koning van Engeland. Owen Schumacher is geboren op 21 maart.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit vond ik trouwens de beste tip van het seizoen:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Maartel het volgende:
Is de onthullingsuitzending al opgenomen?Nee, pas na het uitzenden van de finale, maar voor de ontknoping.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Freek is zelf de mol ! LOLquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:37 schreef FastFox91 het volgende:
Wat jammer dat Freek door is naar de finale, want hij weet niet eens dat Susan de mol is.
Zou raar zijn "Sofie is numero uno"quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... koos Freek niet voor JW als mol bij de test?.
Hahaha ja dat was best wel baasquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Hmm..quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk zelf niet zozeer gescript als wel geregisseerd. Om een beetje nette opnames te maken, zonder op elke straathoek 3 cameramensen te hebben staan zal er regelmatig worden gevraagd 'kun je nog een keer hier aan komen lopen/kun je dat gesprekje nog een keer over doen?' etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Met die opdracht in de stad, waar Freek Art moest vinden, werd weer eens pijnlijk duidelijk hoe gescript ook dit programma is. Jammer.
Freekquote:
Zelfs Sofie als mol is nog waarschijnlijker dan datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:10 schreef Gia het volgende:
Ik zit al weken op Tygo en blijf daarbij.
Zijn opluchting, bij een groen scherm is slecht geacteerd. En daarbij versprekingen, met dat alfabetlijstje (hij had daar al weken op kunnen oefenen, zei hij).
hij is het. puur door de hints in het spel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelfs Sofie als mol is nog waarschijnlijker dan dat
Niet een soort, het was hem gewoonquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:40 schreef Pino112 het volgende:
Het is ook echt een soort Robinson-tune he
Tygo wordt door de regie als mol bestempelt en is dus niet de mol. Homo's kunnen dit spel niet spelen net zoals dikke mensen (2 a 3 jaar geleden?). Duidelijk dat Freek de mol is. Maar technisch lastig gemaakt door met honderden camera's door een stad te gaan lopen en uiteindelijk niet 'gevonden' worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:10 schreef Gia het volgende:
Ik zit al weken op Tygo en blijf daarbij.
Zijn opluchting, bij een groen scherm is slecht geacteerd. En daarbij versprekingen, met dat alfabetlijstje (hij had daar al weken op kunnen oefenen, zei hij).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |