quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Minimunt het volgende:
Sorry dat ik het zeg , maar als JW de mol was was het een goede mol.
Nu vind ik susan een té verdachte mol beetje standaard helaas!
Moet welquote:
Idd, die dude toonde echt nóóit emotiequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:37 schreef Moira. het volgende:
Het was bij J-W trouwens pas de eerste keer vlak voor dit scherm dat ik een oprechte emotie bij hem zag, hij is wel echt de beste nep-mol ooit
Maar dan is 't dus toch Susan
Hij zat deels wel op JW ja, maar op TV werd er alleen uitgezonden deze aflevering dat hij zei dat hij op Sophie zat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... koos Freek niet voor JW als mol bij de test?.
Haha ja ben echt blij dat het toch niet zo'n kutseizoen bleek te zijn. Want anders was het echt te obviousquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Idd, die dude toonde echt nóóit emotieheerlijk programma dit toch, geweldige mindfuck.
Hahaha ja, wel lekkere publiciteit voor 't programma om net in deze week zo'n hint 'uit te laten lekken'quote:
Ja hé niemand verwacht hem om een mol te zijn. Het is al te duidelijk dat iedereen in het spel op sofie / susan zitten. Enkel wij waren meer verblind door de aanwijzingen die sterk wezen naar JW, had je die niet en hij was de mol. dan was het overduidelijk een goede mol!:)quote:
RTL Boulevard had het ook alleen maar overgenomen van Radio 2: http://www.radio2.nl/fragmenten/#r2m8629v117720quote:
Fuckeroniquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Zal vast wel voorbij gekomen zijn in vorige topics, maar die imitatie van Daniel Boissevain door Tygo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |