quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Minimunt het volgende:
Sorry dat ik het zeg , maar als JW de mol was was het een goede mol.
Nu vind ik susan een té verdachte mol beetje standaard helaas!
Moet welquote:
Idd, die dude toonde echt nóóit emotiequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:37 schreef Moira. het volgende:
Het was bij J-W trouwens pas de eerste keer vlak voor dit scherm dat ik een oprechte emotie bij hem zag, hij is wel echt de beste nep-mol ooit
Maar dan is 't dus toch Susan
Hij zat deels wel op JW ja, maar op TV werd er alleen uitgezonden deze aflevering dat hij zei dat hij op Sophie zat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... koos Freek niet voor JW als mol bij de test?.
Haha ja ben echt blij dat het toch niet zo'n kutseizoen bleek te zijn. Want anders was het echt te obviousquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Idd, die dude toonde echt nóóit emotieheerlijk programma dit toch, geweldige mindfuck.
Hahaha ja, wel lekkere publiciteit voor 't programma om net in deze week zo'n hint 'uit te laten lekken'quote:
Ja hé niemand verwacht hem om een mol te zijn. Het is al te duidelijk dat iedereen in het spel op sofie / susan zitten. Enkel wij waren meer verblind door de aanwijzingen die sterk wezen naar JW, had je die niet en hij was de mol. dan was het overduidelijk een goede mol!:)quote:
RTL Boulevard had het ook alleen maar overgenomen van Radio 2: http://www.radio2.nl/fragmenten/#r2m8629v117720quote:
Fuckeroniquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Zal vast wel voorbij gekomen zijn in vorige topics, maar die imitatie van Daniel Boissevain door Tygo
SPOILER: enveloppentheorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Echt de beste nep-mol ooit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef gdbasketcase het volgende:
Ongeacht wie de mol is dit seizoen is voor mij het hoogtepunt Jan Willem. Hij heeft het echt geweldig gedaan als kandidaat en trollde er lekker op los: redelijk subtiel voor de kandidaten en overduidelijk voor de kijkers thuis. Prachtig
Die was zo goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Zal vast wel voorbij gekomen zijn in vorige topics, maar die imitatie van Daniel Boissevain door Tygo
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef zoem het volgende:
Of niemand had verwacht dat Tygo de finale zou halen dus niemand heeft een enveloppe naar hem toegestuurd.SPOILER: enveloppentheorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Nou wat een sukkelaars haha, hopelijk komen ze er nooit meer bovenop.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk dit, iedereen zo vol overtuiging op JW en dan gaat hij eruit. Wacht had ik er graag bij geweest als jullie realiteit in 1 klap in duigen viel.
Sofie nog steeds mijn mol.
Mijn hoofd was like this:quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk dit, iedereen zo vol overtuiging op JW en dan gaat hij eruit. Wacht had ik er graag bij geweest als jullie realiteit in 1 klap in duigen viel.
Ze wisten zeker dat JW de mol was aan de hand van een audio fragment dat tijdens zijn radioprogramma te horen was. Omgekeerd zou je dan Ik ben de mol horen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat staan ze sowieso
Maar vanwaar deze opmerking? Hadden zij iets anders voorspeld?
Nee ik was gewoon verbaasd, dat zijn altijd 'mensen die je niet kent' weet je wel.quote:
Haha Sofie is het ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk dit, iedereen zo vol overtuiging op JW en dan gaat hij eruit. Wat had ik er graag bij geweest als jullie realiteit in 1 klap in duigen viel.
Nee, ik wist het zeker op basis van zijn acties in het spel en de hints die erin zaten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze wisten zeker dat JW de mol was aan de hand van een audio fragment dat tijdens zijn radioprogramma te horen was. Omgekeerd zou je dan Ik ben de mol horen.
Ja logisch, want Freek heeft een vrijstelling en zit dus sowieso in de finale, dus die hoeft die test niet te makenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:49 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Slechts 3 kandidaten die meedoen aan de test volgende aflevering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |