quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
amper te verkrijgen -> speciaal -> duur
Ohja, omdat het moeilijk te krijgen is, is het ook meteen lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat ook in die wiki gewoon maar modus zit nog in zijn hipsterhaatmodus.
Ik zal jou eens racismequote:
Uhm ..quote:
je kleed je als moslima en gaat mij uitschelden alsof ik wilders ben¿quote:
Wie zegt dat... nogmaals, moeilijk te verkrijgen en dus duur. Dat is vaak zo met schaarste.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:06 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Ohja, omdat het moeilijk te krijgen is, is het ook meteen lekker..
gewoon snelfiltermaling ja tog.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niemand zegt dat die koffie lekker is
jij bent koffiedame bij een verzorgingsinstantie¿quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, kkk toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
je kleed je als moslima en gaat mij uitschelden alsof ik wilders ben¿
Senseoquote:
Die kuthipsters die er mee weglopen wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nice, je weet ook nog waar het over gaat... ja wou het zelf ook typenquote:
vind wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Senseo![]()
Genot voor de smaakpapillen:)
ikke ja, jij bent donker. Kan niet hequote:
Ik bedien de senseo daar jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent koffiedame bij een verzorgingsinstantie¿
haten op senseo :'0quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Senseo![]()
bedien mij maar eens een keerquote:
4EVERBLACKEYED IS INSIDEquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Senseo![]()
Zie smileysquote:
Jij zometeen ook als je niet oppastquote:
Ben gisteren naar Starbucks geweestquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kuthipsters die er mee weglopen wel..
Vloeibare aidsquote:
je gaat op me zitten¿quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zometeen ook als je niet oppast
Prachtig meidjequote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben gisteren naar Starbucks geweest
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vloeibare aids
Mja vind het een keer in de maand wel oke
Sowiesoquote:
schnitzel rauw etenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had vorige week zaterdag een slagroom schnitt gekocht btw voor sávonds, bij de AH in de aanbieding... was voor visite..
Echter, veranderden de plannen en ging ik daar heen... vergeten om de schnitt mee te nemen en dus zondag zelf maar opgegeten... een hele.
Zondagavond ultieme buikpijn
Heb je daar iets gekocht ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben gisteren naar Starbucks geweest
Ja jezus vind je het gekquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had vorige week zaterdag een slagroom schnitt gekocht btw voor sávonds, bij de AH in de aanbieding... was voor visite..
Echter, veranderden de plannen en ging ik daar heen... vergeten om de schnitt mee te nemen en dus zondag zelf maar opgegeten... een hele.
Fokking Fattyquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Hij moest op anders verlept ie zoquote:
Overleefd niemandquote:
Verlepte slagroom taartquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij moest op anders verlept ie zoen op het moment ging het wel, maar damn... nuclear alles daarna
door gewicht of geur¿quote:
Het is een zij toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zit in de schuldsanering door aankopen bij de H&M.
Maar tinder Chai?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zit in de schuldsanering door aankopen bij de H&M.
Overleefdtdtdtdtdtxtttttttquote:
Door zuurstofgebrekquote:
geen flauw ideequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer hadden de amerikanen fittie met keennnnada?
Het kan echt!!quote:
Ranzigquote:
Hangt dan ook alles naar beneden ?quote:
Staan haar beter dan jouquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Dit model jurken kan ik met mijn lengte en figuur heel goed hebben. "
NEE.
Ja, zure slagroomquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt dan ook alles naar beneden ?
Gatverquote:
Ja.quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow weet jij hoe mijn lichaam eruitziet?
Als je op een piramide met pootjes wilt lijken wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Dit model jurken kan ik met mijn lengte en figuur heel goed hebben. "
NEE.
Zijn er mensen die dat niet wetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow weet jij hoe mijn lichaam eruitziet?
Ja dan wel. Ook altijd zo subtiel *kuch* over z'n haren gaan beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je op een piramide met pootjes wilt lijken wel.
hoe meer haar, hoe meer gezicht die kan bedekkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan wel. Ook altijd zo subtiel *kuch* over z'n haren gaan beginnen.
En waarom? Reacties daarop?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan wel. Ook altijd zo subtiel *kuch* over z'n haren gaan beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ginger = no soul. remember?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
Altijd zo gemeen. Jullie zijn echt dood van binnen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom? Reacties daarop?
'Mooie vlecht van rood stro hangt er over je schouder.'Ik snap dat ook niet, zo obessief bezig met z'n haar maar het hangt er idd maar dood bij en geen model erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt echt kritiek op alle vrouwen hequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, zo obessief bezig met z'n haar maar het hangt er idd maar dood bij en geen model erin
Als ze geen kritiek heeft gaat Mortax zeuren dat ze wannabi is, het is nooit goed hier gvdquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt kritiek op alle vrouwen he
This shit is the reason I'm fatttquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij moest op anders verlept ie zoen op het moment ging het wel, maar damn... nuclear alles daarna
Altijd commentaar dat ik commentaar hebquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt kritiek op alle vrouwen he
Hihiquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef VeerEli het volgende:
Vas is indd wel beetje verzuurd geraakt ja. Alleen maar zeiken en zeuren op anderen.
Vas ik ruil je in hoor.
Het leven is een glijbaan. Zo'n stroeve, waarop je heel zielig moet spartelen om beneden te komen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd commentaar dat ik commentaar hebik neuk jullie allemaal de moeder teringliejrs
Wat een onzin. Je kan toch gewoon normaal doen tegen zo'n fusionfreak. Zo'n makkelijk slachtofferquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze geen kritiek heeft gaat Mortax zeuren dat ze wannabi is, het is nooit goed hier gvd![]()
Oh daar had ik het niet over. Had het over kritiek op vrouwen in het algemeen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch gewoon normaal doen tegen zo'n fusionfreak. Zo'n makkelijk slachtoffer
Klopt. Alleen ik snap die vent ook niet hoor. Wat verwacht je nou als je hier op FOK! zulke foto's gaat posten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch gewoon normaal doen tegen zo'n fusionfreak. Zo'n makkelijk slachtoffer
Moet je op een dienblad gaan zittenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het leven is een glijbaan. Zo'n stroeve, waarop je heel zielig moet spartelen om beneden te komen.
Tatoeages zijn dan ook maar zelden mooiquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap dat ook niet :s zijn echt betekenis volle tattoo's die je hebt, al die haat :s
Haters fuck jullie faggotsquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Tatoeages zijn dan ook maar zelden mooi
Jij hebt ze nog niet eens gezien bolle dus shut up aub ok doei hehehquote:
Oke sorryquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien uit de sloot halen he
Tegen fusionfreak? Ik zeg toch ook niks tegen hem?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had n pic laten zien eencellige.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij hebt ze nog niet eens gezien bolle dus shut up aub ok doei heheh
Waar zitten haar tattoos dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had n pic laten zien eencellige.
Is dat geen troll?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
Hahaha godverdommequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie dat echt voor me, Veer die kan Twitteren door haar tattoo aan te tikken waarna ze via Google Glass zo'n tweet kan componeren. Techniek staat voor niets, realtime apps.
TweetEli. En ik? Ik ben de normaalste hier.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha godverdommeRare hersenspinsels heb jij man
Wowquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd commentaar dat ik commentaar hebik neuk jullie allemaal de moeder teringliejrs
Nopequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
This shit is the reason I'm fattt
Hardopquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen dat en je op je 16e als de Rijdende Rechter uitdossen..
mmmmm baconquote:
Dat zijn m'n oudere, domme bimboquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had n pic laten zien eencellige.
Hahahahaha kkiquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hey ambi OOOOH JE STOND OMGEDRAAID HAHAHHAHA
Mooi dat ie elke keer reageert met een argument dat ie niks uit lagelonenlanden wil hebbenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Heb ook nieuwe tattoo... babyneushoorn op mijn linker dijbeen.
Dat is geen neushoornquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"en toen liep 'ie zo tegen mijn dijbeen."
Gespot waar?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:40 schreef Salatrel het volgende:
Heb even gekeken maar veer niet gespot
Wauwquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
In Auschwitz voelden maar weinig mensen zich echt oya lélé.
K3quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wel. Goede tijden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
Kwam door het griengasquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haaa leuk joh soort vakantie met je familie, allemaal hoofddoekie op en lekker kampere toggg XD
quote:
Ikke benne geen yahudi a sahbi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haaa leuk joh soort vakantie met je familie, allemaal hoofddoekie op en lekker kampere toggg XD
Nou, nou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ikke benne geen yahudi a sahbi.
Moslim en kamperensicko
Dit is strafbaar in nederland. AIVD ingelichtquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
borderline moslims. Als ik aan de macht ben gaan ze allemaal tegen de muur
AIVD ingelicht over jouw post voor de edit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is strafbaar in nederland. AIVD ingelicht
Samen naar de moslimcampingquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef krioro het volgende:
[..]
AIVD ingelicht over jouw post voor de edit.
Jij kan een AT'tje binnen afzienbare tijd voor je deur verwachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is strafbaar in nederland. AIVD ingelicht
Wat loop je te bazelen mensquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Kk ey. Zodra t woord Jood gezegd wordt is men op zn teentjes getrapt en over moslims hoor ik nooit iets.
Het zijn jjullie grootouders hoor die verlinkt hebben etc. Niet de mijne.
Ik hoor meer dan genoeg over moslimsquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Kk ey. Zodra t woord Jood gezegd wordt is men op zn teentjes getrapt en over moslims hoor ik nooit iets.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij kan een AT'tje binnen afzienbare tijd voor je deur verwachten.
Ik distantieer mij bij dezen van deze post. Ongehoord.
Oh, de edit was op tijd.
Stil kuttekop. Smoel houwe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat loop je te bazelen mensGa maar weer terug naar t turkentopic.
Meisje ben je Marokkaanse want je hebt m'n hart gestolen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Bij nmt werkte diequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meisje ben je Marokkaanse want je hebt m'n hart gestolen?
Familiereünie altijdquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je een keer opsporing verzocht kijken
boeie, je hebt toch al de knoflookworst van al je neven besabbelt, dan kan dit je echt niet shockeren.quote:
Snitchen is hun koeltoerquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
boeie, je hebt toch al de knoflookworst van al je neven besabbelt, dan kan dit je echt niet shockeren.
Stuk of 40-45 neven?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
boeie, je hebt toch al de knoflookworst van al je neven besabbelt, dan kan dit je echt niet shockeren.
dead was daar nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je ook onder de brug zat.
Second lifequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Prez is alweer gespot trouwens.
Die flikker zat te gamen
Dat zijn geen poetsdoeken die ze op hun hoofd dragen hoor.quote:
O dacht ik, dat de man ze dan aan hun benen vasthoudt en hun hoofd over de grond sleept.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zijn geen poetsdoeken die ze op hun hoofd dragen hoor.
Kan soms ook andersomquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O dacht ik, dat de man ze dan aan hun benen vasthoudt en hun hoofd over de grond sleept.
Wel heel stom gedacht, een man die het huishouden doet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O dacht ik, dat de man ze dan aan hun benen vasthoudt en hun hoofd over de grond sleept.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel heel stom gedacht, een man die het huishouden doet.
Gister al gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga de afwas nou maar doen zeemlap
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gister al gedaan![]()
wat een kansloos iets dat dat ong elke avond moet trouwens
Ga toch gewoon een vaatwasser kopen denk ikbouw wel iets voor die leidingen enzo.
Koop gewoon plastic bestek als je zo lui bent.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of zoals Jas. Wat een baas.
Gewoon alles wegdonderen
Toen ik klein was dacht ik dat meisjes ook rechten hadden..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
wauwquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Afwasdienst hebben bij de Voedselbank.
Ging door deze post je fobo checken.quote:
quote:Op 21-02-2014 11:10 schreef Fascination
Hey Yuri van Gelder
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef Zaktabak het volgende:
Homo huilt. Waarom huilt homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ha ha wat een kostelijk vermaak dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef Zaktabak het volgende:
Homo huilt. Waarom huilt homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier geen quotealertquote:
Dacht aan visstick met sperziebonenprutmetveelkruiden en aardappelpuree.quote:
jij komt ook niet bij het aanrecht, dus das makkelijk te verklaren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens; afwassen
Dat hoefde ik nog niet eens te doen toen ik nog geen vaatwasser had
rijst, wokgroenten en minigehaktballetjes in zoetzure sausquote:
Snert met rookworst.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dacht aan visstick met sperziebonenprutmetveelkruiden en aardappelpuree.
Of falafel. Maar ben al dik.
Gehakt met rijst?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:46 schreef wise het volgende:
[..]
rijst, wokgroenten en minigehaktballetjes in zoetzure saus
Gewoon mannelijke slaven houdenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef wise het volgende:
[..]
jij komt ook niet bij het aanrecht, dus das makkelijk te verklaren.
Welnee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Need to sort my life out and get a grip.
Rijst met kip en ananananananas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vreemde combo, zelfde als fruit en vlees.
Pizza Hawaïquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vreemde combo, zelfde als fruit en vlees.
Chicken tonight jaquote:
Ies lekkorquote:
ik lust eigenlijk alles wel, dus jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gehakt met rijst?Jij bent zeker ook zo iemand die jambalaya lekker vind.
wie luistert er nou naar zo; n klein iemand¿quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon mannelijke slaven houden
In kuddes voelen ze zich het fijnste
Lust je ook kippenvoeten?quote:
Is niet leuk voor Dima dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
wie luistert er nou naar zo; n klein iemand¿
Hele volksstammenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
wie luistert er nou naar zo; n klein iemand¿
hannenlellen en haggis iig nog nooit gegeten, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lust je ook kippenvoeten?
Hanenlellen?
Kikkerbillen ?
Haggis?
Het lijkt me niet echt een delicatesse, tenzij het op beef jerky lijktquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef wise het volgende:
[..]
hannenlellen en haggis iig nog nooit gegeten, dus dat weet ik niet.
wel eens gedroogde koeientong op¿
Ik hoop het, maar vrees het ergste.quote:
Hoop ik ook bij Braddie of kingkuttie..quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees het ergste.
is taai iigquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt een delicatesse, tenzij het op beef jerky lijkt
Ies halal ??quote:
gien helalquote:
Haramquote:
Ook als het een act is, is het zo lang volhouden natuurlijk ook al heel eehhh apart.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees het ergste.
FOK! zou bij 0 moeten beginnen, iedereen moet bij registratie z'n ID inscannen en een IQ-test afleggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook als het een act is, is het zo lang volhouden natuurlijk ook al heel eehhh apart.
Hoe heb jij z'n gezicht zo goed onthoudenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Omg die dude die toen op dumpert geplaatst was dat ie zich rukte in de trein? Die zat net schuin tegenover mij![]()
Doe normaalquote:
Omg pmfbomg vertel!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Omg die dude die toen op dumpert geplaatst was dat ie zich rukte in de trein? Die zat net schuin tegenover mij![]()
en rukte hij zich weer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |