Wauwquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
In Auschwitz voelden maar weinig mensen zich echt oya lélé.
K3quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wel. Goede tijden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
Kwam door het griengasquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haaa leuk joh soort vakantie met je familie, allemaal hoofddoekie op en lekker kampere toggg XD
quote:
Ikke benne geen yahudi a sahbi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haaa leuk joh soort vakantie met je familie, allemaal hoofddoekie op en lekker kampere toggg XD
Nou, nou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ikke benne geen yahudi a sahbi.
Moslim en kamperensicko
Dit is strafbaar in nederland. AIVD ingelichtquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
borderline moslims. Als ik aan de macht ben gaan ze allemaal tegen de muur
AIVD ingelicht over jouw post voor de edit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is strafbaar in nederland. AIVD ingelicht
Samen naar de moslimcampingquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef krioro het volgende:
[..]
AIVD ingelicht over jouw post voor de edit.
Jij kan een AT'tje binnen afzienbare tijd voor je deur verwachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is strafbaar in nederland. AIVD ingelicht
Wat loop je te bazelen mensquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Kk ey. Zodra t woord Jood gezegd wordt is men op zn teentjes getrapt en over moslims hoor ik nooit iets.
Het zijn jjullie grootouders hoor die verlinkt hebben etc. Niet de mijne.
Ik hoor meer dan genoeg over moslimsquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Kk ey. Zodra t woord Jood gezegd wordt is men op zn teentjes getrapt en over moslims hoor ik nooit iets.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij kan een AT'tje binnen afzienbare tijd voor je deur verwachten.
Ik distantieer mij bij dezen van deze post. Ongehoord.
Oh, de edit was op tijd.
Stil kuttekop. Smoel houwe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat loop je te bazelen mensGa maar weer terug naar t turkentopic.
Meisje ben je Marokkaanse want je hebt m'n hart gestolen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Bij nmt werkte diequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meisje ben je Marokkaanse want je hebt m'n hart gestolen?
Familiereünie altijdquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je een keer opsporing verzocht kijken
boeie, je hebt toch al de knoflookworst van al je neven besabbelt, dan kan dit je echt niet shockeren.quote:
Snitchen is hun koeltoerquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
boeie, je hebt toch al de knoflookworst van al je neven besabbelt, dan kan dit je echt niet shockeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |