quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap dat ook niet :s zijn echt betekenis volle tattoo's die je hebt, al die haat :s
Haters fuck jullie faggotsquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Tatoeages zijn dan ook maar zelden mooi
Jij hebt ze nog niet eens gezien bolle dus shut up aub ok doei hehehquote:
Oke sorryquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien uit de sloot halen he
Tegen fusionfreak? Ik zeg toch ook niks tegen hem?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch gewoon normaal doen tegen zo'n fusionfreak. Zo'n makkelijk slachtoffer
Je had n pic laten zien eencellige.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij hebt ze nog niet eens gezien bolle dus shut up aub ok doei heheh
Waar zitten haar tattoos dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had n pic laten zien eencellige.
Is dat geen troll?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
Hahaha godverdommequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie dat echt voor me, Veer die kan Twitteren door haar tattoo aan te tikken waarna ze via Google Glass zo'n tweet kan componeren. Techniek staat voor niets, realtime apps.
TweetEli. En ik? Ik ben de normaalste hier.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha godverdommeRare hersenspinsels heb jij man
Wowquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd commentaar dat ik commentaar hebik neuk jullie allemaal de moeder teringliejrs
Nopequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
This shit is the reason I'm fattt
Hardopquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen dat en je op je 16e als de Rijdende Rechter uitdossen..
mmmmm baconquote:
Dat zijn m'n oudere, domme bimboquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had n pic laten zien eencellige.
Hahahahaha kkiquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hey ambi OOOOH JE STOND OMGEDRAAID HAHAHHAHA
Mooi dat ie elke keer reageert met een argument dat ie niks uit lagelonenlanden wil hebbenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Heb ook nieuwe tattoo... babyneushoorn op mijn linker dijbeen.
Dat is geen neushoornquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"en toen liep 'ie zo tegen mijn dijbeen."
Gespot waar?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:40 schreef Salatrel het volgende:
Heb even gekeken maar veer niet gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |