Ja.quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow weet jij hoe mijn lichaam eruitziet?
Als je op een piramide met pootjes wilt lijken wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Dit model jurken kan ik met mijn lengte en figuur heel goed hebben. "
NEE.
Zijn er mensen die dat niet wetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow weet jij hoe mijn lichaam eruitziet?
Ja dan wel. Ook altijd zo subtiel *kuch* over z'n haren gaan beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je op een piramide met pootjes wilt lijken wel.
hoe meer haar, hoe meer gezicht die kan bedekkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan wel. Ook altijd zo subtiel *kuch* over z'n haren gaan beginnen.
En waarom? Reacties daarop?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan wel. Ook altijd zo subtiel *kuch* over z'n haren gaan beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ginger = no soul. remember?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
Altijd zo gemeen. Jullie zijn echt dood van binnen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom? Reacties daarop?
'Mooie vlecht van rood stro hangt er over je schouder.'Ik snap dat ook niet, zo obessief bezig met z'n haar maar het hangt er idd maar dood bij en geen model erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt echt kritiek op alle vrouwen hequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, zo obessief bezig met z'n haar maar het hangt er idd maar dood bij en geen model erin
Als ze geen kritiek heeft gaat Mortax zeuren dat ze wannabi is, het is nooit goed hier gvdquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt kritiek op alle vrouwen he
This shit is the reason I'm fatttquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij moest op anders verlept ie zoen op het moment ging het wel, maar damn... nuclear alles daarna
Altijd commentaar dat ik commentaar hebquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt kritiek op alle vrouwen he
Hihiquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef VeerEli het volgende:
Vas is indd wel beetje verzuurd geraakt ja. Alleen maar zeiken en zeuren op anderen.
Vas ik ruil je in hoor.
Het leven is een glijbaan. Zo'n stroeve, waarop je heel zielig moet spartelen om beneden te komen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd commentaar dat ik commentaar hebik neuk jullie allemaal de moeder teringliejrs
Wat een onzin. Je kan toch gewoon normaal doen tegen zo'n fusionfreak. Zo'n makkelijk slachtofferquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze geen kritiek heeft gaat Mortax zeuren dat ze wannabi is, het is nooit goed hier gvd![]()
Oh daar had ik het niet over. Had het over kritiek op vrouwen in het algemeen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch gewoon normaal doen tegen zo'n fusionfreak. Zo'n makkelijk slachtoffer
Klopt. Alleen ik snap die vent ook niet hoor. Wat verwacht je nou als je hier op FOK! zulke foto's gaat posten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch gewoon normaal doen tegen zo'n fusionfreak. Zo'n makkelijk slachtoffer
Moet je op een dienblad gaan zittenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het leven is een glijbaan. Zo'n stroeve, waarop je heel zielig moet spartelen om beneden te komen.
Tatoeages zijn dan ook maar zelden mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |