Ging door deze post je fobo checken.quote:
quote:Op 21-02-2014 11:10 schreef Fascination
Hey Yuri van Gelder
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
In Auschwitz voelden maar weinig mensen zich echt oya lélé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef Zaktabak het volgende:
Homo huilt. Waarom huilt homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ha ha wat een kostelijk vermaak dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef Zaktabak het volgende:
Homo huilt. Waarom huilt homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier geen quotealertquote:
Dacht aan visstick met sperziebonenprutmetveelkruiden en aardappelpuree.quote:
jij komt ook niet bij het aanrecht, dus das makkelijk te verklaren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens; afwassen
Dat hoefde ik nog niet eens te doen toen ik nog geen vaatwasser had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |