Stuk of 40-45 neven?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
boeie, je hebt toch al de knoflookworst van al je neven besabbelt, dan kan dit je echt niet shockeren.
dead was daar nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je ook onder de brug zat.
Second lifequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Prez is alweer gespot trouwens.
Die flikker zat te gamen
Dat zijn geen poetsdoeken die ze op hun hoofd dragen hoor.quote:
O dacht ik, dat de man ze dan aan hun benen vasthoudt en hun hoofd over de grond sleept.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zijn geen poetsdoeken die ze op hun hoofd dragen hoor.
Kan soms ook andersomquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O dacht ik, dat de man ze dan aan hun benen vasthoudt en hun hoofd over de grond sleept.
Wel heel stom gedacht, een man die het huishouden doet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O dacht ik, dat de man ze dan aan hun benen vasthoudt en hun hoofd over de grond sleept.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel heel stom gedacht, een man die het huishouden doet.
Gister al gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga de afwas nou maar doen zeemlap
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gister al gedaan![]()
wat een kansloos iets dat dat ong elke avond moet trouwens
Ga toch gewoon een vaatwasser kopen denk ikbouw wel iets voor die leidingen enzo.
Koop gewoon plastic bestek als je zo lui bent.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of zoals Jas. Wat een baas.
Gewoon alles wegdonderen
Toen ik klein was dacht ik dat meisjes ook rechten hadden..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
wauwquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Afwasdienst hebben bij de Voedselbank.
Ging door deze post je fobo checken.quote:
quote:Op 21-02-2014 11:10 schreef Fascination
Hey Yuri van Gelder
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
In Auschwitz voelden maar weinig mensen zich echt oya lélé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef Zaktabak het volgende:
Homo huilt. Waarom huilt homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ha ha wat een kostelijk vermaak dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef Zaktabak het volgende:
Homo huilt. Waarom huilt homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier geen quotealertquote:
Dacht aan visstick met sperziebonenprutmetveelkruiden en aardappelpuree.quote:
jij komt ook niet bij het aanrecht, dus das makkelijk te verklaren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens; afwassen
Dat hoefde ik nog niet eens te doen toen ik nog geen vaatwasser had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |