Wedden dat als ze hem nu weer deblokkeert ie gewoon weer als een hondje achter d'r aan looptquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja ik ben ook net klaar.... precies mijn reactie, ik ben echt compleet in de war dat er zulke gasten zijnecht heel erg dit....
100% zeker, jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wedden dat als ze hem nu weer deblokkeert ie gewoon weer als een hondje achter d'r aan loopt
28 is ze toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
100% zeker, jaals of dat de enige vrouw op de wereld is... of naja vrouw... meisje
dit onder een kloontje op FOK! zetten vind ik logischer dan die grindtegelkop van jou op FOK! posten.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af toen je in hoe zie je er nu uit postte.
Wowquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit onder een kloontje op FOK! zetten vind ik logischer dan die grindtegelkop van jou op FOK! posten.
Ben niet meer op de hoogte wie nou wie nog doet... 1 dikke orgie.quote:
Picsquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Nikes met zebraprint gekocht voor de zomer
Gr. Gr. Nel Veerkamp
Mur en vas mountainbike?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al gepost slome.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
Die lach van Hakuna altijd![]()
in wat draag jij vandaag
Sorry.quote:
link dan gelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
Die lach van Hakuna altijd![]()
in wat draag jij vandaag
Nee, er moet wel een uitdaging in zitten.quote:
Zulke mannetjes in de Appie altijd lekker met hun broek onder hun reet vakkenvullen. Trap die gasten lekker naar huis en kom maar terug als je er normaal uitziet. Snap niet waarom ze dat toelaten.quote:
Het zit diep.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zulke mannetjes in de Appie altijd lekker met hun broek onder hun reet vakkenvullen. Trap die gasten lekker naar huis en kom maar terug als je er normaal uitziet. Snap niet waarom ze dat toelaten.
Sowieso kan je als vrouw toch zulke gasten niet serieus nemen mijn god "ja het zit gewoon lekkerder" Ja daarom moet je ook zo als een debiel lopen, omdat het zooooo handig zit..
Zeg dat tegen ze.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zulke mannetjes in de Appie altijd lekker met hun broek onder hun reet vakkenvullen. Trap die gasten lekker naar huis en kom maar terug als je er normaal uitziet. Snap niet waarom ze dat toelaten.
Sowieso kan je als vrouw toch zulke gasten niet serieus nemen mijn god "ja het zit gewoon lekkerder" Ja daarom moet je ook zo als een debiel lopen, omdat het zooooo handig zit..
Ja hallo ik ben geen AH manager.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy!!! Ik zit met Guus in de slowchat!!quote:
Straks worden we ook nog weggepestquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy!!! Ik zit met Guus in de slowchat!!
En zomaar, zomaaaaaaaar op een soggende donderdagmiddag herhaalt het verleden zich. Ik zeg: i love it.
Hier hoge nootquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geen zorgen ZarB. Als de noot het hoogst is, is de redding nabij.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Straks worden we ook nog weggepest
ben neit licht getintquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga gewoon bij Prez onder de brug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |