quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
amper te verkrijgen -> speciaal -> duur
Ohja, omdat het moeilijk te krijgen is, is het ook meteen lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat ook in die wiki gewoon maar modus zit nog in zijn hipsterhaatmodus.
Ik zal jou eens racismequote:
Uhm ..quote:
je kleed je als moslima en gaat mij uitschelden alsof ik wilders ben¿quote:
Wie zegt dat... nogmaals, moeilijk te verkrijgen en dus duur. Dat is vaak zo met schaarste.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:06 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Ohja, omdat het moeilijk te krijgen is, is het ook meteen lekker..
gewoon snelfiltermaling ja tog.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niemand zegt dat die koffie lekker is
jij bent koffiedame bij een verzorgingsinstantie¿quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, kkk toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
je kleed je als moslima en gaat mij uitschelden alsof ik wilders ben¿
Senseoquote:
Die kuthipsters die er mee weglopen wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nice, je weet ook nog waar het over gaat... ja wou het zelf ook typenquote:
vind wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Senseo![]()
Genot voor de smaakpapillen:)
ikke ja, jij bent donker. Kan niet hequote:
Ik bedien de senseo daar jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent koffiedame bij een verzorgingsinstantie¿
haten op senseo :'0quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Senseo![]()
bedien mij maar eens een keerquote:
4EVERBLACKEYED IS INSIDEquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Senseo![]()
Zie smileysquote:
Jij zometeen ook als je niet oppastquote:
Ben gisteren naar Starbucks geweestquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kuthipsters die er mee weglopen wel..
Vloeibare aidsquote:
je gaat op me zitten¿quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zometeen ook als je niet oppast
Prachtig meidjequote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben gisteren naar Starbucks geweest
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vloeibare aids
Mja vind het een keer in de maand wel oke
Sowiesoquote:
schnitzel rauw etenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had vorige week zaterdag een slagroom schnitt gekocht btw voor sávonds, bij de AH in de aanbieding... was voor visite..
Echter, veranderden de plannen en ging ik daar heen... vergeten om de schnitt mee te nemen en dus zondag zelf maar opgegeten... een hele.
Zondagavond ultieme buikpijn
Heb je daar iets gekocht ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben gisteren naar Starbucks geweest
Ja jezus vind je het gekquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had vorige week zaterdag een slagroom schnitt gekocht btw voor sávonds, bij de AH in de aanbieding... was voor visite..
Echter, veranderden de plannen en ging ik daar heen... vergeten om de schnitt mee te nemen en dus zondag zelf maar opgegeten... een hele.
Fokking Fattyquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Hij moest op anders verlept ie zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |