Variatie is het magische woord.. variatie.quote:
Wat ga je mij aanspreken op mijn smaak jonge, laat mij die thee drinken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zou ook nogal een rare vraag zijn aangezien je me niet dagelijks ziet en dat dus een loze uitspraak is.
En ja lipton heeft ook 'normale' thee, niet die rare muffinsmaakjes of whatever, gewoon rooibos ofzo
Daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Variatie is het magische woord.. variatie.
Het wentquote:
Tea danquote:
Pickwick is echt van die chemische thee... lipton niet man.quote:
Ik vind juist omgekeerdquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pickwick is echt van die chemische thee... lipton niet man.
Als ik zelf thee kon verbouwen had ik dat gedaan.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Die ene user van huyfkar tyde is ook a Roma.
Die pickwick aardbei theequote:
Ricardo louis vuitton don king never forgetquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
die gypsy?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Keuringsdienst v waarde nog gecheckt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pickwick is echt van die chemische thee... lipton niet man.
Als ik zelf thee kon verbouwen had ik dat gedaan.
Ja maar aardbeithee is per definitie chemisch, of het nou pickwick, lipton of huismerkthee is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die pickwick aardbei theeals grootste voorbeeld maar even...
Weet je waar je ook droge bakkes van krijgt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dronk vanochtend Ceylon
Wat een droge bakkes krijg je daar van zeg
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ricardo louis vuitton don king never forget
Wordt?quote:
Nouquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je waar je ook droge bakkes van krijgt?
Nee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keuringsdienst v waarde nog gecheckt?
Ik vind Lipton lekker. Maar het is geen kwaliteitsthee.
Toucheeeee..quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar aardbeithee is per definitie chemisch, of het nou pickwick, lipton of huismerkthee is.
Hé, het is niet dat ik hier ook enige moeite ingestoken heb, slechts bruikleen.quote:
Kijk ff dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee?
Zie je, je vind wel lekkeroch, nee kwaliteitsthee... moet ook zeggen dat ik ook koffie uit een automaat drink en nooit vers uit civetkatpoep ofso.
Van wanneer?quote:
Ja, meest dure/beste koffie schijnt gemaakt te worden van koffiebonen uit civetkattenpoepquote:
Not sure if srs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, meest dure/beste koffie schijnt gemaakt te worden van koffiebonen uit civetkattenpoep
Ja, kutuser.quote:
Bij dit soort rare dingen vraag ik me echt af hoe iemand ooit in godsnaam besloten heeft om die pitten uit de kak te vissen en er koffie van te maken, seriously.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi_Loewak
Is dat een man geweest?quote:
Sowieso idd... heb dat heel vaak, hoe de fuck is dit ontdektquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij dit soort rare dingen vraag ik me echt af hoe iemand ooit in godsnaam besloten heeft om die pitten uit de kak te vissen en er koffie van te maken, seriously.
link?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kutdorp ook.
maar vooral zijn nieuwste post in lif
Indertijd wellicht uit bittere noodzaak en nu vooral interessantdoenerij natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij dit soort rare dingen vraag ik me echt af hoe iemand ooit in godsnaam besloten heeft om die pitten uit de kak te vissen en er koffie van te maken, seriously.
Ja.quote:
amper te verkrijgen -> speciaal -> duurquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Indertijd wellicht uit bittere noodzaak en nu vooral interessantdoenerij natuurlijk.
Staat ook in die wiki gewoon maar modus zit nog in zijn hipsterhaatmodus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
amper te verkrijgen -> speciaal -> duur
Je ziet mij toch ook geen bloembollen eten ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Indertijd wellicht uit bittere noodzaak en nu vooral interessantdoenerij natuurlijk.
Net als kaviaar bijv.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso idd... heb dat heel vaak, hoe de fuck is dit ontdekt![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso idd... heb dat heel vaak, hoe de fuck is dit ontdekt![]()
[..]
link?
spuuglelijke truiquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef het volgende:
[ afbeelding ]
Bodywarmer: The North Face 700
Hemd: Hans Ubbink
Pullover: Seidensticker
Broek: Ben Sherman Clerkenwell ECI
Schoenen: Gaastra
Sokken: Paul Smith
Mooie van deze merken is dat het vrijwel allemaal in Europa is gemaakt. Het hemd is gemaakt in Portugal, de pullover in Duitsland, de broek in Engeland en de sokken in Italie.
Zelf prefereer ik kleding die niet in lagelonenlanden is gemaakt.
Mwoh, beetje mayo er op en wat chilivlokken en ik zie het wel voor me hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ziet mij toch ook geen bloembollen eten ?
Hoezo, koffie is geen noodzaak.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Indertijd wellicht uit bittere noodzaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |