Ik dacht al... wat is dit dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ZarB hoort er niet bij
En bij noemen het geen clup
Is goed terechte klachtquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
TR gemaakt, LAPO moet nieuwe topic makenfraude.
Ga eens met je scriptie bezig joh phatclap.quote:
Ambi is, hoe zal ik het zeggen, niet me minst verstandelijk beperkte FOK!ker, dus ik had het vermoeden dat het hem niet zou lukken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
TR gemaakt, LAPO moet nieuwe topic makenfraude.
Ik had al nieuwe OP klaarstaan he met JOU in de TTquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ambi is, hoe zal ik het zeggen, niet me minst verstandelijk beperkte FOK!ker, dus ik had het vermoeden dat het hem niet zou lukken.
De afgrond, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Murdera het volgende:
ruzie binnen jullie eigen clubje.waar gaat het heen met de wereld.
Jammer dat je geen vertrouwen hebt in je mede fokker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ambi is, hoe zal ik het zeggen, niet me minst verstandelijk beperkte FOK!ker, dus ik had het vermoeden dat het hem niet zou lukken.
Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik had al nieuwe OP klaarstaan he met JOU in de TT
Maarja jij moest het weer verneuqen
Nee dit klinkt lekker intelligent.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Soms is het beter iemands zwakte te erkennen dan in het toch niet zo goede te blijven geloven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat je geen vertrouwen hebt in je mede fokker.
fokkerquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat je geen vertrouwen hebt in je mede fokker.
Die erkenning was dus foutief, aangezien hij net vertelde dat hij al een OP klaar had staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Soms is het beter iemands zwakte te erkennen dan in het toch niet zo goede te blijven geloven.
Waarom denk je dat ik op FOK! rondhang?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er, op de typfout na, verkeerd aan dan?
NIET de minst verstandelijk beperkte fokker?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er, op de typfout na, verkeerd aan dan?
Ik voel me zeer schuldig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die erkenning was dus foutief, aangezien hij net vertelde dat hij al een OP klaar had staan.
Inclusief een referentie naar jou, als persoon.
Vind het niet kunnen...
Ik hoop dat je je schuldig gaat voelen
16jarig tuigleventje zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gvd mam komt m'n kamer binnen dus ik klik FOK! weg, staat die tweede foto uit de OP nog open
Hopelijk heeft ze het niet gezien
Denk je dat hij mij wil beledigen hé, infantielquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NIET de minst verstandelijk beperkte fokker?
Ja, dat is juist goed?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NIET de minst verstandelijk beperkte fokker?
Terecht. Succes er mee, rotjong.quote:
Meen je dezequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gvd mam komt m'n kamer binnen dus ik klik FOK! weg, staat die tweede foto uit de OP nog open
Hopelijk heeft ze het niet gezien
Er zijn wel een paar obvious gevallen, jaquote:
Iedereen hier gewoon hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar obvious gevallen, ja
Oja is ook zo.quote:
Hahah wie wordt aan je uitgehuwelijkt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik bewaar mij zelf tot ik getrouwd ben, god wills it.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat is juist goed?
Niet de minst, dus de meest?
weet niet, heb de catalogus van dit jaar nog niet binnen, maar heb 2 prijs winnende biggen en een kameel klaar staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hahah wie wordt aan je uitgehuwelijkt?
Bedoel je niet: wie wordt je martelaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hahah wie wordt aan je uitgehuwelijkt?
aightquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet niet, heb de catalogus van dit jaar nog niet binnen, maar heb 2 prijs winnende biggen en een kameel klaar staan.
Als zij hier nou blijven kan die lijst ook even wat meer balans krijgenquote:
Waarom zeggen ze eigenlijk martelaar? Ze weten echt niet wat ze met die maagden moeten doen? Dan gaan ze die maar martelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedoel je niet: wie wordt je martelaar
Gewoon swekquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze eigenlijk martelaar? Ze weten echt niet wat ze met die maagden moeten doen? Dan gaan ze die maar martelen?
Een dubbele ontkenning is nooit goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is gewoon goed hoor, ik weet niet wat jij gaat praten.
Die dubbele ontkenning is expres.
Deze 20 min halen we bij elkaar al nooit meer inquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als zij hier nou blijven kan die lijst ook even wat meer balans krijgen
zou beentje pissenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou dat CY hier was met haar ontknapings diensten.
Is gewoon litotes hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een dubbele ontkenning is nooit goed.
Zou niet rakenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou dat CY hier was met haar ontknapings diensten.
Ik ga wel een keer een 15-jarige hosselen ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met die attitude kom je er nooit, mensen hier hebben hun standaard al lang rock bottom.
gewoon seks hebben bij larp rollenspel jatogquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met die attitude kom je er nooit, mensen hier hebben hun standaard al lang rock bottom.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
gewoon seks hebben bij larp rollenspel jatog
Ohhh ik welquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze 20 min halen we bij elkaar al nooit meer in
Daar heb je geen flikker aan, sowieso ouder dan jezelf mikken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer een 15-jarige hosselen ofzo.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daar heb je geen flikker aan, sowieso ouder dan jezelf mikken.
Ik ben een level 10 barbaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
gewoon seks hebben bij larp rollenspel jatog
Sowieso niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daar heb je geen flikker aan, sowieso ouder dan jezelf mikken.
Lolita complex?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Veel te laag schattigheidsgehalte.
volgens mij zijn we met meer hierquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Deze discussie over seks tussen 2 maagden haha lol
Ik mag dromen, ooit zal mijn roze railgun haar quad damage bereiken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Dromen mag altijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vast welquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
volgens mij zijn we met meer hier
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik mag dromen, ooit zal mijn roze railgun haar quad damage bereiken.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik mag dromen, ooit zal mijn roze railgun haar quad damage bereiken.
GMTA xDquote:
Moet beetje op niveau blijvenquote:
Zal je eens in je bek spuitenquote:
Frikandel of kroket?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
trek er voor mij ook een uit de muur xDxXD
Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geil.
Als je me dan eerst in m'n kont neukt ben ik ontmaagd
Lekker toch hahaha ;pquote:
Kan alleen bij Modus, vanuit het niets weer Veer referentiesquote:
Nee. Gadverdamme je doet het toch niet met een man zeg iellllllquote:
Hoe oud is tweenoten dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar zijn leeftijd en 16 vind ik gewoon pedo
Een decennia geleden vond ik het prima.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar zijn leeftijd en 16 vind ik gewoon pedo
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Gadverdamme je doet het toch niet met een man zeg iellllll
Je leest over de 'iellllll' heen?quote:
Homofoobquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je leest over de 'iellllll' heen?daarom dus.
Waarom? omdat ik seksuele uitspattingen tussen 2 mannen vies vind?quote:
Zeg dat maar tegen de KLB-homo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik seksuele uitspattingen tussen 2 mannen vies vind?
homofoob is wat anders.
Je bent pas net begonnen met het molesteren van je eigen penis. Word daar eerst maar wat beter in, dan zien we wel weer.quote:
frikandel weet dat al wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de KLB-homo.
Ik heb geen tijd om te oefenen, ik moet FOK!ken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent pas net begonnen met het molesteren van je eigen penis. Word daar eerst maar wat beter in, dan zien we wel weer.
Wat boeit Rezzie dat nou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de KLB-homo.
Wie?quote:
Prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te oefenen, ik moet FOK!ken.
Ja.quote:
Still going strongquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben oud maar lijk jong.
Jij bent jong maar lijkt ouder dan mn vader.
Ik zit wel goed. Sagol.
Guess so..quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
Maar, die hele lading " nieuwe users " zijn allemaal rond de 15/16?
Niet allemaal. ZarB is gewoon mentally challenged volgens mij.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
Wie is dat dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet allemaal. ZarB is gewoon mentally challenged volgens mij.
Hahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet allemaal. ZarB is gewoon mentally challenged volgens mij.
F38472 inc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Die naam zag ik in de vorige SC, maar die is volgens mij echt niet jong meer.
Volgens mij? je weet toch alles van FOK!?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat mens dat schijnbaar met Aberkullie bij de klb meet zat te spioneren in een hoekje, wat daarvan waar is weet ik ook niet.quote:
Nee, alleen ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
24 ofzo toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, je mag al bijna drank en sigaretten kopen. Big boi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, alleen ik.
En alweer bijna 16,5 he
Toch wel ja? Weet iig dat een van de twee een alienhoofd had en niet jong was. Lijkt me sterk dat die andere dat dan wel was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat mens dat schijnbaar met Aberkullie bij de klb meet zat te spioneren in een hoekje, wat daarvan waar is weet ik ook niet.
Bijna? anderhalf jaar jonge...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow, je mag al bijna drank en sigaretten kopen. Big boi.
Jumi praktijken weer allemaal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat mens dat schijnbaar met Aberkullie bij de klb meet zat te spioneren in een hoekje, wat daarvan waar is weet ik ook niet.
Sow he, dat is wel een heule achievement!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, alleen ik.
En alweer bijna 16,5 he
Dat was aberkullie toch? Blonde met dunne wenkbrauwen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch wel ja? Weet iig dat een van de twee een alienhoofd had en niet jong was. Lijkt me sterk dat die andere dat dan wel was.
Johquote:
Al die rare typetjes houd ik niet meer uit elkaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was aberkullie toch? Blonde met dunne wenkbrauwen?
[..]
Joh
quote:
Kan nu ook al hoor #swagquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow, je mag al bijna drank en sigaretten kopen. Big boi.
quote:
Idd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, dat is wel een heule achievement!
Nee hoor, rond je 25ste ga je intern al dood, je lichaam gaat gewoon verder als zielloos karkas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd.
Over nog geen 70 jaar ben ik wss alweer dood.
Teveel moeite.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon muziek downloaden ofzo, radio is voor paupers en kantoorlaven.
Hahaha wow je laat je weer eens kennen... negeren lukt niet meer?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, rond je 25ste ga je intern al dood, je lichaam gaat gewoon verder als zielloos karkas.
Oh, dan geniet ik nog even van de komende 8,5 jaar en spring ik vervolgens voor de trein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, rond je 25ste ga je intern al dood, je lichaam gaat gewoon verder als zielloos karkas.
Wil je srs mn aandacht?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha wow je laat je weer eens kennen... negeren lukt niet meer?
[..]
Your body is just a vehicle transporting your soul.
Deze arrogantie....quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een ode aan de man die we al drie dagen missen?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan geniet ik nog even van de komende 8,5 jaar en spring ik vervolgens voor de trein.
Ja, verveel me en jouw borderline uitspattingen vermaken o.a. mij ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je srs mn aandacht?
Back to ignoring it is
Deadprez niet al drie dagen missenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze arrogantie....dont know dont care
Boehoe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deadprez niet al drie dagen missen
Oh. Als je een schizofreen ook goed vindt hebben we Mur?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, verveel me en jouw borderline uitspattingen vermaken o.a. mij ook.
so so schattigquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je srs mn aandacht?
Back to ignoring it is
Nee, borderline is leukerquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Als je een schizofreen ook goed vindt hebben we Mur?
Ben vandaag te rustig. Sorry.
wat de hel is deze?quote:
Jij hebt een dikke buik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
Chick uit de OP heeft een platte kont.
Ziek eigenlijk wat er zo diep leeft...quote:
Die heet al een tijdje stimorol en die zit hier net ja, wel opletten.quote:
En hoe weinig we er eigenlijk van weten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk wat er zo diep leeft...
Sinds jij weg bent zijn die ook wegquote:
Ja man. Vindhet wel interessantquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En hoe weinig we er eigenlijk van weten.
say whutquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk wat er zo diep leeft...
Is dit een nieuwe pokemon?quote:
Ja echt vetquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
die dingen met lichtjes![]()
[ afbeelding ]
stiekem wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn Spartanen lichaam.
Ik weet het niet zeker, maar heb er nog niet van gehoord. Al hoor ik wel eens dat men tetanusshot neemt maar meer niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Weet jij dat 2Nutz, zijn er ook vaccins benodigd bij het zeevissen?
Rabiës ja, laat ik dat advies nu net in de wind te hebben geslagen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb er nog niet van gehoord. Al hoor ik wel eens dat men tetanusshot neemt maar meer niet.
RIP Ludoquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rabiës ja, laat ik dat advies nu net in de wind te hebben geslagen.
Hahahah. +1quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, mobiel, mobiel.. niet echt heel mobiel he? spekkie?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, mobiel, mobiel.. niet echt heel mobiel he? spekkie?
Zie het als mijn *ding* om mezelf te leren kennen, kijken waartoe ik bestand ben.quote:
Respct voor jouw Living-on-the-edge mentaliteitquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie het als mijn *ding* om mezelf te leren kennen, kijken waartoe ik bestand ben.
die-hardquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie het als mijn *ding* om mezelf te leren kennen, kijken waartoe ik bestand ben.
Genoeg wolken hier anders a mattiequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, maar ff tussen ons. Het is een saaie dag voor mensen die van wolken houden.
Nog een paar dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
nooit, er zijn bijna net zo veel grappen als dat jij massa hebt
Ik zit toch binnen dus het zal mij een worst wezen. die kkleventjuhquote:
Ok hahaha ok, Ambi is zo dik dat als ze haar veter wil strikken, dan...quote:
Waarom vind ik dit grappig?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
nooit, er zijn bijna net zo veel grappen als dat jij massa hebt
hahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat je echt totaal geen humor hebt
Hoe was je 1e nacht?quote:
quote:
Nakendquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dima dm eens pic van jou je haalt ze altijd te snel weg.
Hoeft niet persee maar wil wel sleutelbeen zien.quote:
Dat doe ik sws altijd al. Gouden boi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wie weet kunnen we dan een goed woordje voor je doen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dima dm eens pic van jou je haalt ze altijd te snel weg.
Damn Sexy! You're kidding about being a virgin right? I can't stop looking at your pics and thinking about what I'd do to you if you were here right now. You're so hot, I don't know if I'd start with your gorgeous lips or move straight down to your chest and abs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wie weet kunnen we dan een goed woordje voor je doen.
Wat is dit nu???quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Doe maar in DM inderdaad Dima, kan me voorstellen dat je dat niet met die smerige fags wil delen die enkel op je kontje uit zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Damn Sexy! You're kidding about being a virgin right? I can't stop looking at your pics and thinking about what I'd do to you if you were here right now. You're so hot, I don't know if I'd start with your gorgeous lips or move straight down to your chest and abs.
Ok breathe sorry for sexually objectifying you - I know if our genders were reversed this could come off as creepy. I just meant to say that you are jaw-droppingly hot and that I hope you continue to post pictures!
quote:"Ik heb altijd al pornoproducent willen zijn. Sinds mijn zestiende droom ik hier al van. Die fascinatie heeft te maken met mijn strenge opvoeding"
Zo, die spreekt een aardig woordje over de grens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Damn Sexy! You're kidding about being a virgin right? I can't stop looking at your pics and thinking about what I'd do to you if you were here right now. You're so hot, I don't know if I'd start with your gorgeous lips or move straight down to your chest and abs.
Ok breathe sorry for sexually objectifying you - I know if our genders were reversed this could come off as creepy. I just meant to say that you are jaw-droppingly hot and that I hope you continue to post pictures!
Ben jij ook een handtas-user tegenwoordig?quote:
Sws a mattiequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou er 1 willen maken, maar ben bang dat je je broers en neven achter me aan stuurt
Volgens 4ebe wel, al is die zelf een handtas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo, die spreekt een aardig woordje over de grens.
[..]
Ben jij ook een handtas-user tegenwoordig?
kkflikkertjequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens 4ebe wel, al is die zelf een handtas.
Wil je blueberrymuffinthee in je gezicht?quote:
Had van zo'n hommotje een ander voorstel verwacht om in mijn gezicht te draperen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je blueberrymuffinthee in je gezicht?
Ik ben kieskeurig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had van zo'n hommotje een ander voorstel verwacht om in mijn gezicht te draperen.
Kan je geen normale thee drinken ofso, hommotjequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je blueberrymuffinthee in je gezicht?
'normale thee' ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je geen normale thee drinken ofso, hommotje
Dat zou ook nogal een rare vraag zijn aangezien je me niet dagelijks ziet en dat dus een loze uitspraak is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'normale thee' ?Vind Lipton gewoon lekker.
Vraag toch ook niet of jij wat meer vrouwelijker kan zijn.
Variatie is het magische woord.. variatie.quote:
Wat ga je mij aanspreken op mijn smaak jonge, laat mij die thee drinken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zou ook nogal een rare vraag zijn aangezien je me niet dagelijks ziet en dat dus een loze uitspraak is.
En ja lipton heeft ook 'normale' thee, niet die rare muffinsmaakjes of whatever, gewoon rooibos ofzo
Daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Variatie is het magische woord.. variatie.
Het wentquote:
Tea danquote:
Pickwick is echt van die chemische thee... lipton niet man.quote:
Ik vind juist omgekeerdquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pickwick is echt van die chemische thee... lipton niet man.
Als ik zelf thee kon verbouwen had ik dat gedaan.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Die ene user van huyfkar tyde is ook a Roma.
Die pickwick aardbei theequote:
Ricardo louis vuitton don king never forgetquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
die gypsy?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Keuringsdienst v waarde nog gecheckt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pickwick is echt van die chemische thee... lipton niet man.
Als ik zelf thee kon verbouwen had ik dat gedaan.
Ja maar aardbeithee is per definitie chemisch, of het nou pickwick, lipton of huismerkthee is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die pickwick aardbei theeals grootste voorbeeld maar even...
Weet je waar je ook droge bakkes van krijgt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dronk vanochtend Ceylon
Wat een droge bakkes krijg je daar van zeg
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ricardo louis vuitton don king never forget
Wordt?quote:
Nouquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je waar je ook droge bakkes van krijgt?
Nee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keuringsdienst v waarde nog gecheckt?
Ik vind Lipton lekker. Maar het is geen kwaliteitsthee.
Toucheeeee..quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar aardbeithee is per definitie chemisch, of het nou pickwick, lipton of huismerkthee is.
Hé, het is niet dat ik hier ook enige moeite ingestoken heb, slechts bruikleen.quote:
Kijk ff dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee?
Zie je, je vind wel lekkeroch, nee kwaliteitsthee... moet ook zeggen dat ik ook koffie uit een automaat drink en nooit vers uit civetkatpoep ofso.
Van wanneer?quote:
Ja, meest dure/beste koffie schijnt gemaakt te worden van koffiebonen uit civetkattenpoepquote:
Not sure if srs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, meest dure/beste koffie schijnt gemaakt te worden van koffiebonen uit civetkattenpoep
Ja, kutuser.quote:
Bij dit soort rare dingen vraag ik me echt af hoe iemand ooit in godsnaam besloten heeft om die pitten uit de kak te vissen en er koffie van te maken, seriously.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi_Loewak
Is dat een man geweest?quote:
Sowieso idd... heb dat heel vaak, hoe de fuck is dit ontdektquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij dit soort rare dingen vraag ik me echt af hoe iemand ooit in godsnaam besloten heeft om die pitten uit de kak te vissen en er koffie van te maken, seriously.
link?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kutdorp ook.
maar vooral zijn nieuwste post in lif
Indertijd wellicht uit bittere noodzaak en nu vooral interessantdoenerij natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij dit soort rare dingen vraag ik me echt af hoe iemand ooit in godsnaam besloten heeft om die pitten uit de kak te vissen en er koffie van te maken, seriously.
Ja.quote:
amper te verkrijgen -> speciaal -> duurquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Indertijd wellicht uit bittere noodzaak en nu vooral interessantdoenerij natuurlijk.
Staat ook in die wiki gewoon maar modus zit nog in zijn hipsterhaatmodus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
amper te verkrijgen -> speciaal -> duur
Je ziet mij toch ook geen bloembollen eten ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Indertijd wellicht uit bittere noodzaak en nu vooral interessantdoenerij natuurlijk.
Net als kaviaar bijv.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso idd... heb dat heel vaak, hoe de fuck is dit ontdekt![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso idd... heb dat heel vaak, hoe de fuck is dit ontdekt![]()
[..]
link?
spuuglelijke truiquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef het volgende:
[ afbeelding ]
Bodywarmer: The North Face 700
Hemd: Hans Ubbink
Pullover: Seidensticker
Broek: Ben Sherman Clerkenwell ECI
Schoenen: Gaastra
Sokken: Paul Smith
Mooie van deze merken is dat het vrijwel allemaal in Europa is gemaakt. Het hemd is gemaakt in Portugal, de pullover in Duitsland, de broek in Engeland en de sokken in Italie.
Zelf prefereer ik kleding die niet in lagelonenlanden is gemaakt.
Mwoh, beetje mayo er op en wat chilivlokken en ik zie het wel voor me hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ziet mij toch ook geen bloembollen eten ?
Hoezo, koffie is geen noodzaak.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Indertijd wellicht uit bittere noodzaak
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
spuuglelijke trui
sokken zie je niet eens
de dingen die wel in lage loon landen worden gemaakt noemt hij voor het gemak maar niet
Hahaha als je het zo brengt iddquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net als kaviaar bijv.
Als de steur schrikt ofzo wanneer hij sterft dan laat hij een soort spul los in de eitjes die het oneetbaar maakt. (daarom is het ook zo duur) maar welke josti dacht "kom, we laten die steur zo comfortabel mogelijk sterven, kijken of die shit dan wel te vreten is"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |