Waarom zeggen ze eigenlijk martelaar? Ze weten echt niet wat ze met die maagden moeten doen? Dan gaan ze die maar martelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedoel je niet: wie wordt je martelaar
Gewoon swekquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze eigenlijk martelaar? Ze weten echt niet wat ze met die maagden moeten doen? Dan gaan ze die maar martelen?
Een dubbele ontkenning is nooit goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is gewoon goed hoor, ik weet niet wat jij gaat praten.
Die dubbele ontkenning is expres.
Deze 20 min halen we bij elkaar al nooit meer inquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als zij hier nou blijven kan die lijst ook even wat meer balans krijgen
zou beentje pissenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou dat CY hier was met haar ontknapings diensten.
Is gewoon litotes hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een dubbele ontkenning is nooit goed.
Zou niet rakenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou dat CY hier was met haar ontknapings diensten.
Ik ga wel een keer een 15-jarige hosselen ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met die attitude kom je er nooit, mensen hier hebben hun standaard al lang rock bottom.
gewoon seks hebben bij larp rollenspel jatogquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met die attitude kom je er nooit, mensen hier hebben hun standaard al lang rock bottom.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
gewoon seks hebben bij larp rollenspel jatog
Ohhh ik welquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze 20 min halen we bij elkaar al nooit meer in
Daar heb je geen flikker aan, sowieso ouder dan jezelf mikken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer een 15-jarige hosselen ofzo.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daar heb je geen flikker aan, sowieso ouder dan jezelf mikken.
Ik ben een level 10 barbaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
gewoon seks hebben bij larp rollenspel jatog
Sowieso niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daar heb je geen flikker aan, sowieso ouder dan jezelf mikken.
Lolita complex?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Veel te laag schattigheidsgehalte.
volgens mij zijn we met meer hierquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Deze discussie over seks tussen 2 maagden haha lol
Ik mag dromen, ooit zal mijn roze railgun haar quad damage bereiken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Dromen mag altijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |