NIET de minst verstandelijk beperkte fokker?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er, op de typfout na, verkeerd aan dan?
Ik voel me zeer schuldig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die erkenning was dus foutief, aangezien hij net vertelde dat hij al een OP klaar had staan.
Inclusief een referentie naar jou, als persoon.
Vind het niet kunnen...
Ik hoop dat je je schuldig gaat voelen
16jarig tuigleventje zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gvd mam komt m'n kamer binnen dus ik klik FOK! weg, staat die tweede foto uit de OP nog open
Hopelijk heeft ze het niet gezien
Denk je dat hij mij wil beledigen hé, infantielquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NIET de minst verstandelijk beperkte fokker?
Ja, dat is juist goed?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NIET de minst verstandelijk beperkte fokker?
Terecht. Succes er mee, rotjong.quote:
Meen je dezequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gvd mam komt m'n kamer binnen dus ik klik FOK! weg, staat die tweede foto uit de OP nog open
Hopelijk heeft ze het niet gezien
Er zijn wel een paar obvious gevallen, jaquote:
Iedereen hier gewoon hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar obvious gevallen, ja
Oja is ook zo.quote:
Hahah wie wordt aan je uitgehuwelijkt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik bewaar mij zelf tot ik getrouwd ben, god wills it.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat is juist goed?
Niet de minst, dus de meest?
weet niet, heb de catalogus van dit jaar nog niet binnen, maar heb 2 prijs winnende biggen en een kameel klaar staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hahah wie wordt aan je uitgehuwelijkt?
Bedoel je niet: wie wordt je martelaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hahah wie wordt aan je uitgehuwelijkt?
aightquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet niet, heb de catalogus van dit jaar nog niet binnen, maar heb 2 prijs winnende biggen en een kameel klaar staan.
Als zij hier nou blijven kan die lijst ook even wat meer balans krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |