Ik dacht al... wat is dit dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ZarB hoort er niet bij
En bij noemen het geen clup
Is goed terechte klachtquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
TR gemaakt, LAPO moet nieuwe topic makenfraude.
Ga eens met je scriptie bezig joh phatclap.quote:
Ambi is, hoe zal ik het zeggen, niet me minst verstandelijk beperkte FOK!ker, dus ik had het vermoeden dat het hem niet zou lukken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
TR gemaakt, LAPO moet nieuwe topic makenfraude.
Ik had al nieuwe OP klaarstaan he met JOU in de TTquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ambi is, hoe zal ik het zeggen, niet me minst verstandelijk beperkte FOK!ker, dus ik had het vermoeden dat het hem niet zou lukken.
De afgrond, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Murdera het volgende:
ruzie binnen jullie eigen clubje.waar gaat het heen met de wereld.
Jammer dat je geen vertrouwen hebt in je mede fokker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ambi is, hoe zal ik het zeggen, niet me minst verstandelijk beperkte FOK!ker, dus ik had het vermoeden dat het hem niet zou lukken.
Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik had al nieuwe OP klaarstaan he met JOU in de TT
Maarja jij moest het weer verneuqen
Nee dit klinkt lekker intelligent.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Soms is het beter iemands zwakte te erkennen dan in het toch niet zo goede te blijven geloven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat je geen vertrouwen hebt in je mede fokker.
fokkerquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat je geen vertrouwen hebt in je mede fokker.
Die erkenning was dus foutief, aangezien hij net vertelde dat hij al een OP klaar had staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Soms is het beter iemands zwakte te erkennen dan in het toch niet zo goede te blijven geloven.
Waarom denk je dat ik op FOK! rondhang?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er, op de typfout na, verkeerd aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |