quote:
Idd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, dat is wel een heule achievement!
Nee hoor, rond je 25ste ga je intern al dood, je lichaam gaat gewoon verder als zielloos karkas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd.
Over nog geen 70 jaar ben ik wss alweer dood.
Teveel moeite.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon muziek downloaden ofzo, radio is voor paupers en kantoorlaven.
Hahaha wow je laat je weer eens kennen... negeren lukt niet meer?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, rond je 25ste ga je intern al dood, je lichaam gaat gewoon verder als zielloos karkas.
Oh, dan geniet ik nog even van de komende 8,5 jaar en spring ik vervolgens voor de trein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, rond je 25ste ga je intern al dood, je lichaam gaat gewoon verder als zielloos karkas.
Wil je srs mn aandacht?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha wow je laat je weer eens kennen... negeren lukt niet meer?
[..]
Your body is just a vehicle transporting your soul.
Deze arrogantie....quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een ode aan de man die we al drie dagen missen?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan geniet ik nog even van de komende 8,5 jaar en spring ik vervolgens voor de trein.
Ja, verveel me en jouw borderline uitspattingen vermaken o.a. mij ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je srs mn aandacht?
Back to ignoring it is
Deadprez niet al drie dagen missenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze arrogantie....dont know dont care
Boehoe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deadprez niet al drie dagen missen
Oh. Als je een schizofreen ook goed vindt hebben we Mur?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, verveel me en jouw borderline uitspattingen vermaken o.a. mij ook.
so so schattigquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je srs mn aandacht?
Back to ignoring it is
Nee, borderline is leukerquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Als je een schizofreen ook goed vindt hebben we Mur?
Ben vandaag te rustig. Sorry.
wat de hel is deze?quote:
Jij hebt een dikke buik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
Chick uit de OP heeft een platte kont.
Ziek eigenlijk wat er zo diep leeft...quote:
Die heet al een tijdje stimorol en die zit hier net ja, wel opletten.quote:
En hoe weinig we er eigenlijk van weten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk wat er zo diep leeft...
Sinds jij weg bent zijn die ook wegquote:
Ja man. Vindhet wel interessantquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En hoe weinig we er eigenlijk van weten.
say whutquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk wat er zo diep leeft...
Is dit een nieuwe pokemon?quote:
Ja echt vetquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
die dingen met lichtjes![]()
[ afbeelding ]
stiekem wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn Spartanen lichaam.
Ik weet het niet zeker, maar heb er nog niet van gehoord. Al hoor ik wel eens dat men tetanusshot neemt maar meer niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Weet jij dat 2Nutz, zijn er ook vaccins benodigd bij het zeevissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |