Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geil.
Als je me dan eerst in m'n kont neukt ben ik ontmaagd
Lekker toch hahaha ;pquote:
Kan alleen bij Modus, vanuit het niets weer Veer referentiesquote:
Nee. Gadverdamme je doet het toch niet met een man zeg iellllllquote:
Hoe oud is tweenoten dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar zijn leeftijd en 16 vind ik gewoon pedo
Een decennia geleden vond ik het prima.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zal best maar zijn leeftijd en 16 vind ik gewoon pedo
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Gadverdamme je doet het toch niet met een man zeg iellllll
Je leest over de 'iellllll' heen?quote:
Homofoobquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je leest over de 'iellllll' heen?daarom dus.
Waarom? omdat ik seksuele uitspattingen tussen 2 mannen vies vind?quote:
Zeg dat maar tegen de KLB-homo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik seksuele uitspattingen tussen 2 mannen vies vind?
homofoob is wat anders.
Je bent pas net begonnen met het molesteren van je eigen penis. Word daar eerst maar wat beter in, dan zien we wel weer.quote:
frikandel weet dat al wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de KLB-homo.
Ik heb geen tijd om te oefenen, ik moet FOK!ken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent pas net begonnen met het molesteren van je eigen penis. Word daar eerst maar wat beter in, dan zien we wel weer.
Wat boeit Rezzie dat nou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de KLB-homo.
Wie?quote:
Prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te oefenen, ik moet FOK!ken.
Ja.quote:
Still going strongquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben oud maar lijk jong.
Jij bent jong maar lijkt ouder dan mn vader.
Ik zit wel goed. Sagol.
Guess so..quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
Maar, die hele lading " nieuwe users " zijn allemaal rond de 15/16?
Niet allemaal. ZarB is gewoon mentally challenged volgens mij.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
Wie is dat dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet allemaal. ZarB is gewoon mentally challenged volgens mij.
Hahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet allemaal. ZarB is gewoon mentally challenged volgens mij.
F38472 inc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Die naam zag ik in de vorige SC, maar die is volgens mij echt niet jong meer.
Volgens mij? je weet toch alles van FOK!?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat mens dat schijnbaar met Aberkullie bij de klb meet zat te spioneren in een hoekje, wat daarvan waar is weet ik ook niet.quote:
Nee, alleen ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
24 ofzo toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, je mag al bijna drank en sigaretten kopen. Big boi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, alleen ik.
En alweer bijna 16,5 he
Toch wel ja? Weet iig dat een van de twee een alienhoofd had en niet jong was. Lijkt me sterk dat die andere dat dan wel was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat mens dat schijnbaar met Aberkullie bij de klb meet zat te spioneren in een hoekje, wat daarvan waar is weet ik ook niet.
Bijna? anderhalf jaar jonge...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow, je mag al bijna drank en sigaretten kopen. Big boi.
Jumi praktijken weer allemaal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat mens dat schijnbaar met Aberkullie bij de klb meet zat te spioneren in een hoekje, wat daarvan waar is weet ik ook niet.
Sow he, dat is wel een heule achievement!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, alleen ik.
En alweer bijna 16,5 he
Dat was aberkullie toch? Blonde met dunne wenkbrauwen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch wel ja? Weet iig dat een van de twee een alienhoofd had en niet jong was. Lijkt me sterk dat die andere dat dan wel was.
Johquote:
Al die rare typetjes houd ik niet meer uit elkaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was aberkullie toch? Blonde met dunne wenkbrauwen?
[..]
Joh
quote:
Kan nu ook al hoor #swagquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow, je mag al bijna drank en sigaretten kopen. Big boi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |