Het lijkt me niet echt een delicatesse, tenzij het op beef jerky lijktquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef wise het volgende:
[..]
hannenlellen en haggis iig nog nooit gegeten, dus dat weet ik niet.
wel eens gedroogde koeientong op¿
Ik hoop het, maar vrees het ergste.quote:
Hoop ik ook bij Braddie of kingkuttie..quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees het ergste.
is taai iigquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt een delicatesse, tenzij het op beef jerky lijkt
Ies halal ??quote:
gien helalquote:
Haramquote:
Ook als het een act is, is het zo lang volhouden natuurlijk ook al heel eehhh apart.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees het ergste.
FOK! zou bij 0 moeten beginnen, iedereen moet bij registratie z'n ID inscannen en een IQ-test afleggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook als het een act is, is het zo lang volhouden natuurlijk ook al heel eehhh apart.
Hoe heb jij z'n gezicht zo goed onthoudenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Omg die dude die toen op dumpert geplaatst was dat ie zich rukte in de trein? Die zat net schuin tegenover mij![]()
Doe normaalquote:
Omg pmfbomg vertel!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef VeerEli het volgende:
Omg die dude die toen op dumpert geplaatst was dat ie zich rukte in de trein? Die zat net schuin tegenover mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |