Goed zo!quote:
Je moet niks maar 3x per week schijnt goed te zijn om conditie op te bouwenquote:
Met intervallen graag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Als je intervallen doet wat vaker dan bij een duurloop.
Hmm dat is wel veel, ik fiets ook al naar school (35 min fietsen) en dan ben ik daarna moe. Misschien op de dagen dat ik met de bus ga dan, maar dan is het slecht weer. Dilemma'squote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je moet niks maar 3x per week schijnt goed te zijn om conditie op te bouwen
Is ook! Ik was niet serieusquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, heerlijk toch! Zit te denken om mijn 35KM een week naar voren te halen.
Dat klinkt me iets te veel in de oren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens 15 keer (400) op een avond zijn.
Wow 35. Dat is gemiddeld elke dag 5kmquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, heerlijk toch! Zit te denken om mijn 35KM een week naar voren te halen.
gemiddeld word je 80, dus je hebt nog 63 jaar over. Drie keer per week lopen, dan kom je ongeveer op dat aantal keer lopen nog.quote:
Mooi hardloop schema met muziek. kun je opbouwen naar de 5 km en daarna naar de 10quote:
Het gaat om een run van 35km. Niet meerdere.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow 35. Dat is gemiddeld elke dag 5km
Wat voor muziek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi hardloop schema met muziek. kun je opbouwen naar de 5 km en daarna naar de 10
Ik word wel iets ouder dan het gemiddelde mag ik hopen, ben toch met baby voeding op gevoed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
gemiddeld word je 80, dus je hebt nog 63 jaar over. Drie keer per week lopen, dan kom je ongeveer op dat aantal keer lopen nog.
Dan begin je met 2x.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm dat is wel veel, ik fiets ook al naar school (35 min fietsen) en dan ben ik daarna moe. Misschien op de dagen dat ik met de bus ga dan, maar dan is het slecht weer. Dilemma's
Woooow.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat om een run van 35km. Niet meerdere.
Doelen: Ik wil minder lui zijn, een paar kg verliezen en gezonder worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar even serieus. Hoe denk je dat wij hier antwoord op moeten geven? Het hsngt van nogal wat factoren af hoe vaak je "moet" lopen: conditie, doelen, lichamelijke klachten, of je andere sporten er naast doet, etc.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Marathons worden ook altijd verspreid over een week.
Trainen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen mensen dat zo lang volhouden, ik kan nog niet eens een uur volhouden.
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.quote:
Wegens een dipje paar maanden niet gelopen. Afgelopen maandag ben ik begonnen met een trainingsschema voor de 5km...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Watskebeurt?![]()
Dam tot dam klinkt nice!
Echt knap van die mensenquote:
Begin eens met Evy. (En dit is wel een serieuze post)quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doelen: Ik wil minder lui zijn, een paar kg verliezen en gezonder worden.
Conditie: Niet heel slecht, maar zeker niet goed.
Lichamelijk klachten: Ik ben lui, is dat lichamelijk?
Andere sport: Ik fiets wel eens naar school in totaal 70 min ofzo.
Mijn gewicht: Ik ben iets van 86 kg en 1.87
Wow raar, maar word je dan gewoon niet moe op het zuidelijk halfrond ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.
Je kunt het ook gewoon niet doen. Lijkt me ook een goed idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt knap van die mensen, maar is er geen makkelijkere manier voor, ik ben nogal lui?
Ja hoor gewoon naar buiten gaan en rennen. En stoppen als je 35KM gehad hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt knap van die mensen, maar is er geen makkelijkere manier voor, ik ben nogal lui?
Ga gamen op de Wiiquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die speleltjes zijn ongelofelijk saai en dan moet ik heel dat ding weer aansluiten, geen zin in.quote:
Ik ben ook liever lui dan moe..quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopen
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopen
Luiwammes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.
Maar ik kom net van school fietsen dus ben nu te moe
Dat is nog moeilijker dan echt hardlopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Of http://www.foddy.net/Athletics.html
Weet Spatieloos waar ie heen moet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef Ynske het volgende:
inschrijving bevestigd, zaterdag om 9.20 present zijn.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben moe niet lui, of lieg ik dat tegen mezelf?
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben moe niet lui, of lieg ik dat tegen mezelf?
Ga ff die site checken en de mp3's op je mobiel ofzo zetten. Dan ben je wel genoeg uitgerust en kan je nog mooi voor het eten gaan rennen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.
Maar ik kom net van school fietsen dus ben nu te moe
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weet Spatieloos waar ie heen moet?
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.
14km in 35 minuten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.
Dan zou je 24-27km/u fietsen. Op een gewone stadsfiets? Vind ik nogal hard, niet gek dat je moe bent dan. Dan of rustiger fietsen, of inderdaad op de dagen dat je met de bus gaatquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weet Spatieloos waar ie heen moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze heeft je toch net ingeschreven?quote:
Is dat snel? Ja ik houd niet zo van langzaam fietsen. En fietsen gaat zoveel makkelijker dan rennen.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik krijg opeens een visioen van een nieuw hardloopevenement: de C2C !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in!
I solemnly swear i'm up to no good
SPT / Wielrennen #159 - In de Spaanse zonquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat snel? Ja ik houd niet zo van langzaam fietsen. En fietsen gaat zoveel makkelijker dan rennen.
Wow fiets ik echt zo hard, mijn km teller is al een tijdje kapot. Maar misschien heb ik nu geteld met meewind, met tegenwind duurt het meestal wel wat langer dan 35.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan zou je 24-27km/u fietsen. Op een gewone stadsfiets? Vind ik nogal hard, niet gek dat je moe bent dan. Dan of rustiger fietsen, of inderdaad op de dagen dat je met de bus gaat
Ik weet van niks?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft je toch net ingeschreven?
Nee, ik ben daar te mannelijk voorquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPT / Wielrennen #159 - In de Spaanse zon
Vergeet niet je benen te harsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |