Woooow.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat om een run van 35km. Niet meerdere.
Doelen: Ik wil minder lui zijn, een paar kg verliezen en gezonder worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar even serieus. Hoe denk je dat wij hier antwoord op moeten geven? Het hsngt van nogal wat factoren af hoe vaak je "moet" lopen: conditie, doelen, lichamelijke klachten, of je andere sporten er naast doet, etc.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Marathons worden ook altijd verspreid over een week.
Trainen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen mensen dat zo lang volhouden, ik kan nog niet eens een uur volhouden.
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.quote:
Wegens een dipje paar maanden niet gelopen. Afgelopen maandag ben ik begonnen met een trainingsschema voor de 5km...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Watskebeurt?![]()
Dam tot dam klinkt nice!
Echt knap van die mensenquote:
Begin eens met Evy. (En dit is wel een serieuze post)quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doelen: Ik wil minder lui zijn, een paar kg verliezen en gezonder worden.
Conditie: Niet heel slecht, maar zeker niet goed.
Lichamelijk klachten: Ik ben lui, is dat lichamelijk?
Andere sport: Ik fiets wel eens naar school in totaal 70 min ofzo.
Mijn gewicht: Ik ben iets van 86 kg en 1.87
Wow raar, maar word je dan gewoon niet moe op het zuidelijk halfrond ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.
Je kunt het ook gewoon niet doen. Lijkt me ook een goed idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt knap van die mensen, maar is er geen makkelijkere manier voor, ik ben nogal lui?
Ja hoor gewoon naar buiten gaan en rennen. En stoppen als je 35KM gehad hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt knap van die mensen, maar is er geen makkelijkere manier voor, ik ben nogal lui?
Ga gamen op de Wiiquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die speleltjes zijn ongelofelijk saai en dan moet ik heel dat ding weer aansluiten, geen zin in.quote:
Ik ben ook liever lui dan moe..quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopen
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopen
Luiwammes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.
Maar ik kom net van school fietsen dus ben nu te moe
Dat is nog moeilijker dan echt hardlopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Of http://www.foddy.net/Athletics.html
Weet Spatieloos waar ie heen moet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef Ynske het volgende:
inschrijving bevestigd, zaterdag om 9.20 present zijn.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben moe niet lui, of lieg ik dat tegen mezelf?
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben moe niet lui, of lieg ik dat tegen mezelf?
Ga ff die site checken en de mp3's op je mobiel ofzo zetten. Dan ben je wel genoeg uitgerust en kan je nog mooi voor het eten gaan rennen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.
Maar ik kom net van school fietsen dus ben nu te moe
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weet Spatieloos waar ie heen moet?
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.
14km in 35 minuten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.
Dan zou je 24-27km/u fietsen. Op een gewone stadsfiets? Vind ik nogal hard, niet gek dat je moe bent dan. Dan of rustiger fietsen, of inderdaad op de dagen dat je met de bus gaatquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weet Spatieloos waar ie heen moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze heeft je toch net ingeschreven?quote:
Is dat snel? Ja ik houd niet zo van langzaam fietsen. En fietsen gaat zoveel makkelijker dan rennen.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik krijg opeens een visioen van een nieuw hardloopevenement: de C2C !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in!
I solemnly swear i'm up to no good
SPT / Wielrennen #159 - In de Spaanse zonquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat snel? Ja ik houd niet zo van langzaam fietsen. En fietsen gaat zoveel makkelijker dan rennen.
Wow fiets ik echt zo hard, mijn km teller is al een tijdje kapot. Maar misschien heb ik nu geteld met meewind, met tegenwind duurt het meestal wel wat langer dan 35.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan zou je 24-27km/u fietsen. Op een gewone stadsfiets? Vind ik nogal hard, niet gek dat je moe bent dan. Dan of rustiger fietsen, of inderdaad op de dagen dat je met de bus gaat
Ik weet van niks?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft je toch net ingeschreven?
Nee, ik ben daar te mannelijk voorquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPT / Wielrennen #159 - In de Spaanse zon
Vergeet niet je benen te harsen.
Nou hop spul op je mp3 speler zetten. sportkleding aan en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
De naam wielrennen vind ik stom klinken, ik noem het liever fietsen.
Ik wil nog even internetten, kan ik niet na het eten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou hop spul op je mp3 speler zetten. sportkleding aan en gaan met die banaan.
byequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil nog even internetten, kan ik niet na het eten?
Nee. Sluit je browser af en ga rennen. Hup.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee. Donker. Stom. Nu schijnt de zon dus schiet opquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is vandaag troldagquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
De datisstom's van deze wereld waren toch aanzienlijk vermakelijker als het gaat om trollen![]()
![]()
Je wilde toch minder lui worden? Doe dan een week lang elke keer precies datgene waar je nog niet zoveel zin in hebt. Best een kans dat je op die manier je gewoontjes weet te veranderen.quote:
God die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
De datisstom's van deze wereld waren toch aanzienlijk vermakelijker als het gaat om trollen![]()
![]()
ik denk meer aan andere lees dure hardloopschoenen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat viel bij mij allesinds mee.
Voor ¤60 had ik:
onderzoek sportarts
2x fysiobezoek
1x loopanalyse
2x loopscholing
En ik had ook een aanvullende zorgverzekering afgesloten voor 2014 (leek me wel verstandig) dus die 60 euro's kreeg ik ook nog terug.
Ok om 16.37 kleren aan, 16.40 sta je buiten.quote:
is er tenminste 1 iemand die er vrolijk van is geworden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is vandaag troldag
Ik hou ervan, word ik vrolijk van
Ik lul meestal maar gewoon een beetje mee ^^ Die is R&P was leukquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is vandaag troldag
Ik hou ervan, word ik vrolijk van
Maar hoe doe ik iets waar ik geen zin in heb!?!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je wilde toch minder lui worden? Doe dan een week lang elke keer precies datgene waar je nog niet zoveel zin in hebt. Best een kans dat je op die manier je gewoontjes weet te veranderen.
En dat voor iemand die net antidepressiva is gaan halenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
is er tenminste 1 iemand die er vrolijk van is geworden.
Door over je moeder heen te kruipenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe doe ik iets waar ik geen zin in heb!?!
moet je nagaan, ik voel agressiequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En dat voor iemand die net antidepressiva is gaan halen
Ik vond die in r&p ook gezellig ja
Gewoon niet over nadenken en doen. Schrijf het desnoods op een briefje, 'op donderdag om 17.00 ga ik hardlopen'. En dan gewoon doen, ongeacht of je moe bent of er geen zin in hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe doe ik iets waar ik geen zin in heb!?!
Moet ik gewoon deze hebben?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok om 16.37 kleren aan, 16.40 sta je buiten.
Heb je evy er al op staan?
Ik zou 2011 pakken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik gewoon deze hebben? [ afbeelding ]
Hmm maar hoe zorg ik dat ik die belofte met mezelf maak en dat briefje maak?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon niet over nadenken en doen. Schrijf het desnoods op een briefje, 'op donderdag om 17.00 ga ik hardlopen'. En dan gewoon doen, ongeacht of je moe bent of er geen zin in hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Nadeel/voordeel van al ruim 4 jaar in deze reeks posten
Heb je op school ook mensen nodig die alles voor je voorkauwen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik gewoon deze hebben? [ afbeelding ]
is mn baas niet zo blij mee, als ik dat nu zou doenquote:
2006 is wel avontuurlijker. Het is altijd maar weer de vraag hoe lang je mag lopen!quote:
Ja dat is ook weer zoiets hequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
is mn baas niet zo blij mee, als ik dat nu zou doen
Jezus man! Kap eens met zeiken, je lijkt wel een wijf!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm maar hoe zorg ik dat ik die belofte met mezelf maak en dat briefje maak?
Ik heb dat zeuren van mijn moeder en denk te veel naquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jezus man! Kap eens met zeiken, je lijkt wel een wijf!
Niet zoveel denken, daar word je moe van. Van hardlopen word je minder moe. Neem maar van mij aan
wat ben jij een vermoeiend kind zeg. trek gewoon andere schoenen aan. Voor die ene keer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Oh dat is waar ook mijn hardloop schoenen zijn te klein, geen wonder dat ik het tegewoordig minder leuk vind, waar koop ik nou goedkope kwaliteit schoenen?
Heb geen andere schoenen, en sorry dat ik vermoeiend ben, ik ga zo wel mijn te kleine schoenen. Maar ik vraag gewoon waar je betere schoenen kan halen, mag toch wel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
wat ben jij een vermoeiend kind zeg. trek gewoon andere schoenen aan. Voor die ene keer.
Zondag mag je helemaal uit je dak gaan. En dan voelt het des te lekkerderquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:37 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook weer lopen. Ben alleen net geweest, moet zo weg en mag niet meer voor de cpc
Runnersworld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb geen andere schoenen, en sorry dat ik vermoeiend ben, ik ga zo wel mijn te kleine schoenen. Maar ik vraag gewoon waar je betere schoenen kan halen, mag toch wel?
Ren dan gewoon door je huis heenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:37 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook weer lopen. Ben alleen net geweest, moet zo weg en mag niet meer voor de cpc
Barefoot kan ook prima.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Oh dat is waar ook mijn hardloop schoenen zijn te klein, geen wonder dat ik het tegewoordig minder leuk vind, waar koop ik nou goedkope kwaliteit schoenen?
Speelt het kind vaker met dingen van duplo enzo? Want het ene kind vind het super en het andere kind weer 3 keer niks.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Offtopic (alhoewel, met onze nieuwe aanwinst erbij..): mensen met (interesse in) kinderen:
Is dit een leuk cadeau voor een kind van 3?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Offtopic (alhoewel, met onze nieuwe aanwinst erbij..): mensen met (interesse in) kinderen:
Is dit een leuk cadeau voor een kind van 3?
Doorbreken die hap!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat zeuren van mijn moeder en denk te veel na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |