Dat is nog moeilijker dan echt hardlopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Of http://www.foddy.net/Athletics.html
Weet Spatieloos waar ie heen moet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef Ynske het volgende:
inschrijving bevestigd, zaterdag om 9.20 present zijn.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben moe niet lui, of lieg ik dat tegen mezelf?
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben moe niet lui, of lieg ik dat tegen mezelf?
Ga ff die site checken en de mp3's op je mobiel ofzo zetten. Dan ben je wel genoeg uitgerust en kan je nog mooi voor het eten gaan rennen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.
Maar ik kom net van school fietsen dus ben nu te moe
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weet Spatieloos waar ie heen moet?
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe ver fiets je dan in die 35 minuten? Lijkt me een km of 10, een redelijk normale afstand die je gewoon zou moeten kunnen fietsen zonder echt moe te zijn, als gezonde jongen van 17.
14km in 35 minuten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.
Dan zou je 24-27km/u fietsen. Op een gewone stadsfiets? Vind ik nogal hard, niet gek dat je moe bent dan. Dan of rustiger fietsen, of inderdaad op de dagen dat je met de bus gaatquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
14-16 km. Oh in dat geval ben ik gewoon lui dus.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weet Spatieloos waar ie heen moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze heeft je toch net ingeschreven?quote:
Is dat snel? Ja ik houd niet zo van langzaam fietsen. En fietsen gaat zoveel makkelijker dan rennen.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik krijg opeens een visioen van een nieuw hardloopevenement: de C2C !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in!
I solemnly swear i'm up to no good
SPT / Wielrennen #159 - In de Spaanse zonquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat snel? Ja ik houd niet zo van langzaam fietsen. En fietsen gaat zoveel makkelijker dan rennen.
Wow fiets ik echt zo hard, mijn km teller is al een tijdje kapot. Maar misschien heb ik nu geteld met meewind, met tegenwind duurt het meestal wel wat langer dan 35.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan zou je 24-27km/u fietsen. Op een gewone stadsfiets? Vind ik nogal hard, niet gek dat je moe bent dan. Dan of rustiger fietsen, of inderdaad op de dagen dat je met de bus gaat
Ik weet van niks?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft je toch net ingeschreven?
Nee, ik ben daar te mannelijk voorquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPT / Wielrennen #159 - In de Spaanse zon
Vergeet niet je benen te harsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |