Arme Tom, vorig jaar zat Valverde de Nederlanders ook al dwars in de Spaanse voorbereidingskoersjes.twitter:tom_dumoulin twitterde op woensdag 19-02-2014 om 16:37:38I'm so DONE with these second places. reageer retweet
AGR, Waalse Pijl en LBL.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welke klassiekers gaat Dumoulin rijden?
geen Vlaamse klassiekers en Milaan-San Remo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welke klassiekers gaat Dumoulin rijden?
nope, wel Strade Bianche en Roma Maxima. Voor de rest geen eendagswerk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen Vlaamse klassiekers en Milaan-San Remo?
Het Waalse is vaak nog te doen, het is vooral in delen van Vlaanderen dat het bar is. Zo de driehoek Brussel - Leuven - Antwerpen. Luik heeft de reputatie maar wordt steeds beter en heeft iig Vlaams-Brabant al ingehaald qua veiligheid.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:37 schreef rubbereend het volgende:
Het Belgische wegennet is volgens mij ook niet het veiligste.
Worden die nog uitgezonden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef flyguy het volgende:
[..]
nope, wel Strade Bianche en Roma Maxima.
jammer ik weet dat hij zich wil ontwikkelen in de kortere etappe koersen, maar ik zie hem liever schitteren in de klassiekersquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef flyguy het volgende:
[..]
nope, wel Strade Bianche en Roma Maxima. Voor de rest geen eendagswerk.
SoK, omdat jij het blijkbaar ter plekke kent heb ik even een quote van de prik afgehaald.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pfff, op die plek ben ik half uurtje voor dat gebeurde nog voorbij gereden. Vreselijk.
Ik ken het zelf totaal niet, nooit geweest, maar wel geïnteresseerd.quote:Re: Kristof Goddaert laat het leven bij ongeluk
Gepost door: Geertvb ()
Datum: 19 februari 2014 11:19
Ik geloof het parket niet. De bus staat aan het einde van de witte wegmarkeringen in die bocht. Net op dat punt in de andere rijrichting staat een waarschuwingsbordje voor de overweg en dit op 100 meter afstand. Als de renner gevallen is onder die brug dan moet hij een goede 100 meter meegesleurd zijn. In dat geval had die bus een hoge snelheid waardoor hij de renner niet meer kon ontwijken. Ofwel is de renner niet gevallen op de sporen maar even verderop van de weg gemaaid. Hoe dan ook, voor mij gaat de buschaufeur in geen geval vrijuit.
Volgens deze formules om aan een stopafstand van 100 meter te komen was de snelheid van de bus op het ogenblik van de aanrijding ruim 100km/u
[www.gratisrijbewijsonline.be]
Hopelijk kijkt het parket verder dan wat in de media word verspreid.
Ik ben over die brug gereden, niet eronderquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
SoK, omdat jij het blijkbaar ter plekke kent heb ik even een quote van de prik afgehaald.
[..]
Ik ken het zelf totaal niet, nooit geweest, maar wel geïnteresseerd.
De belg zendt elk jaar in elk geval wel Strade uit. Roma weet ik zo niet.quote:
Vorig jaar in ieder geval niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:24 schreef flyguy het volgende:
[..]
De belg zendt elk jaar in elk geval wel Strade uit. Roma weet ik zo niet.
Ik heb beide gezien en heb geen ES2 thuis. Volgens mij beide op de belg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Strade toch wel?
Roma dacht ik door ES2.
Dat zou kunnen. Ik weet dat ik die zelf op stream heb gekeken, maar dacht dat op de RAI was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Strade toch wel?
Roma dacht ik door ES2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |