Woooow.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat om een run van 35km. Niet meerdere.
Doelen: Ik wil minder lui zijn, een paar kg verliezen en gezonder worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar even serieus. Hoe denk je dat wij hier antwoord op moeten geven? Het hsngt van nogal wat factoren af hoe vaak je "moet" lopen: conditie, doelen, lichamelijke klachten, of je andere sporten er naast doet, etc.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Marathons worden ook altijd verspreid over een week.
Trainen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen mensen dat zo lang volhouden, ik kan nog niet eens een uur volhouden.
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.quote:
Wegens een dipje paar maanden niet gelopen. Afgelopen maandag ben ik begonnen met een trainingsschema voor de 5km...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Watskebeurt?![]()
Dam tot dam klinkt nice!
Echt knap van die mensenquote:
Begin eens met Evy. (En dit is wel een serieuze post)quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doelen: Ik wil minder lui zijn, een paar kg verliezen en gezonder worden.
Conditie: Niet heel slecht, maar zeker niet goed.
Lichamelijk klachten: Ik ben lui, is dat lichamelijk?
Andere sport: Ik fiets wel eens naar school in totaal 70 min ofzo.
Mijn gewicht: Ik ben iets van 86 kg en 1.87
Wow raar, maar word je dan gewoon niet moe op het zuidelijk halfrond ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.
Je kunt het ook gewoon niet doen. Lijkt me ook een goed idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt knap van die mensen, maar is er geen makkelijkere manier voor, ik ben nogal lui?
Ja hoor gewoon naar buiten gaan en rennen. En stoppen als je 35KM gehad hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt knap van die mensen, maar is er geen makkelijkere manier voor, ik ben nogal lui?
Ga gamen op de Wiiquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die speleltjes zijn ongelofelijk saai en dan moet ik heel dat ding weer aansluiten, geen zin in.quote:
Ik ben ook liever lui dan moe..quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopen
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat vanzelf over met hardlopen
Luiwammes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn doel, okay nu heb ik weer motivatie.
Maar ik kom net van school fietsen dus ben nu te moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |