quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef Levitas het volgende:
Zo, wat een verschil met afgelopen weekend! Heb gedaan waar ik voor weg ging: Genieten.
Toch maar in lange tight met t-shirt + jack gegaan, omdat het - zeker in het begin - nog wel wat fris was, ondanks het zonnetje.
Geen HR band om, horloge voor de verandering eens ónder het jack zodat ik er niet op kon kijken en maar gewoon begonnen met een eind raak lopen..
Al snel was het warm en al lopend ging het jack uit, horloge aan de onderkant van m`n pols gedaan en met een big smile verder gelopen. Ik wist op dat moment dat ik +/- 2km had gelopen, en 't ging prima. Tempo? Geen idee.
Eigenlijk niets anders gedaan dan om me heen gekeken, met een brede lach. Het ging prima. Ademhaling prima onder controle (door m`n neus zelfs).
Uiteindelijk toch maar eens op m`n horloge gekeken, toen ik merkte wat sneller te gaan en ietwat vermoeid begon te raken: Net geen 8km. De 8km vol gemaakt en uiteindelijk na 56:45 naar huis gewandeld (ruim 2km nog)
Kijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top!
Lijkt het je leuk?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:34 schreef Ynske het volgende:
Ik was me aan t afvragen of t slim is om mee te gaan doen met Start to run wat begint vanaf zaterdag
https://starttorun.atletiekunie.nl/Home/Start+to+Run
Leukquote:
ik weet niet of t wat voor me is om met een groepje te gaanquote:
Nouja, als je nog tips hebt zijn ze altijd welkom! Alhoewel ik wel pas 3 maanden van tevoren echt met trainingsschema ga beginnen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
LeukIk zit ook weer over een najaarsmarathon na te denken, maar in die periode zijn er ook wat erg leuke trailevenementen. Keuzes, keuzes ...
Hm ja lastig. hebben ze geen proefles ofzo ^^quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet of t wat voor me is om met een groepje te gaan
maar van de andere kant, tis begeleiding met fysio erbij, word gekeken naar je loophouding etc
Zo, wat een verschil met afgelopen weekend! Heb gedaan waar ik voor weg ging: Genieten.
Toch maar in lange tight met t-shirt + jack gegaan, omdat het - zeker in het begin - nog wel wat fris was, ondanks het zonnetje.
Geen HR band om, horloge voor de verandering eens ónder het jack zodat ik er niet op kon kijken en maar gewoon begonnen met een eind raak lopen..
Al snel was het warm en al lopend ging het jack uit, horloge aan de onderkant van m`n pols gedaan en met een big smile verder gelopen. Ik wist op dat moment dat ik +/- 2km had gelopen, en 't ging prima. Tempo? Geen idee.
Eigenlijk niets anders gedaan dan om me heen gekeken, met een brede lach. Het ging prima. Ademhaling prima onder controle (door m`n neus zelfs).
Uiteindelijk toch maar eens op m`n horloge gekeken, toen ik merkte wat sneller te gaan en ietwat vermoeid begon te raken: Net geen 8km. De 8km vol gemaakt en uiteindelijk na 56:45 naar huis gewandeld (ruim 2km nog)
Mooi, man! Heerlijk dat je zo hebt kunnen lopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
Wow, wat lekker bezig geweest joh jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vandaag ook wel weer schitterend weer. Helaas werkte mijn heup niet mee, waardoor ik na 5 minuten Evy les 17 al moest gaan wandelenGeen idee hoe ik altijd last kan hebben van dezelfde heup. Ik doe een warming up en een cooling down met verschillende stretch oefeningen, maar ook al neem ik een dag extra rust, vrijwel altijd voel ik m'n rechterheup.
Nog geprobeerd de 2de x 7 minuten uit te lopen, dat lukte dan wel, maar je loopt dan een beetje op 2 gedachten rond. Aan de ene kant wil je de pijn aan je heup niet verergeren, maar aan de andere kant wil je ook gewoon die les zo goed mogelijk uitrennen.
Denk dat ik nu maar even langer rust neem en dan gewoon een eerdere les van Evy ga doen om weer in te komen. Waarschijnlijk ga ik gewoon te hard van stapel.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blistering op 05-03-2014 15:33:20 ]Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:
Thnx!quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Tof Ynske!
Ik heb echt zoveel zin om te gaan lopen morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Watskebeurt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Mensen, ik heb een startnummer voor de CPC (10km) in de aanbieding. Gratis.
De belangrijkste tip: Geniet en hang je niet op aan een streeftijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, als je nog tips hebt zijn ze altijd welkom! Alhoewel ik wel pas 3 maanden van tevoren echt met trainingsschema ga beginnen..
Jakkie!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zondag 20 graden wordt er gezegd. Je zal dan maar lekker 21KM moeten lopen
Ja, ik moest wel wat opgeven en heb 4.10 gedaan. Lijkt me haalbaar en zou leuk zijn als het zelfs 4.00 wordt, maar ik moet inderdaad uitkijken dat dat niet mijn leidraad wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De belangrijkste tip: Geniet en hang je niet op aan een streeftijd.
Goed zo!quote:
Je moet niks maar 3x per week schijnt goed te zijn om conditie op te bouwenquote:
Met intervallen graag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Als je intervallen doet wat vaker dan bij een duurloop.
Hmm dat is wel veel, ik fiets ook al naar school (35 min fietsen) en dan ben ik daarna moe. Misschien op de dagen dat ik met de bus ga dan, maar dan is het slecht weer. Dilemma'squote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je moet niks maar 3x per week schijnt goed te zijn om conditie op te bouwen
Is ook! Ik was niet serieusquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, heerlijk toch! Zit te denken om mijn 35KM een week naar voren te halen.
Dat klinkt me iets te veel in de oren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens 15 keer (400) op een avond zijn.
Wow 35. Dat is gemiddeld elke dag 5kmquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, heerlijk toch! Zit te denken om mijn 35KM een week naar voren te halen.
gemiddeld word je 80, dus je hebt nog 63 jaar over. Drie keer per week lopen, dan kom je ongeveer op dat aantal keer lopen nog.quote:
Mooi hardloop schema met muziek. kun je opbouwen naar de 5 km en daarna naar de 10quote:
Het gaat om een run van 35km. Niet meerdere.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow 35. Dat is gemiddeld elke dag 5km
Wat voor muziek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi hardloop schema met muziek. kun je opbouwen naar de 5 km en daarna naar de 10
Ik word wel iets ouder dan het gemiddelde mag ik hopen, ben toch met baby voeding op gevoed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
gemiddeld word je 80, dus je hebt nog 63 jaar over. Drie keer per week lopen, dan kom je ongeveer op dat aantal keer lopen nog.
Dan begin je met 2x.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm dat is wel veel, ik fiets ook al naar school (35 min fietsen) en dan ben ik daarna moe. Misschien op de dagen dat ik met de bus ga dan, maar dan is het slecht weer. Dilemma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |