Goed zo!quote:
Je moet niks maar 3x per week schijnt goed te zijn om conditie op te bouwenquote:
Met intervallen graag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Als je intervallen doet wat vaker dan bij een duurloop.
Hmm dat is wel veel, ik fiets ook al naar school (35 min fietsen) en dan ben ik daarna moe. Misschien op de dagen dat ik met de bus ga dan, maar dan is het slecht weer. Dilemma'squote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je moet niks maar 3x per week schijnt goed te zijn om conditie op te bouwen
Is ook! Ik was niet serieusquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, heerlijk toch! Zit te denken om mijn 35KM een week naar voren te halen.
Dat klinkt me iets te veel in de oren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens 15 keer (400) op een avond zijn.
Wow 35. Dat is gemiddeld elke dag 5kmquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, heerlijk toch! Zit te denken om mijn 35KM een week naar voren te halen.
gemiddeld word je 80, dus je hebt nog 63 jaar over. Drie keer per week lopen, dan kom je ongeveer op dat aantal keer lopen nog.quote:
Mooi hardloop schema met muziek. kun je opbouwen naar de 5 km en daarna naar de 10quote:
Het gaat om een run van 35km. Niet meerdere.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow 35. Dat is gemiddeld elke dag 5km
Wat voor muziek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi hardloop schema met muziek. kun je opbouwen naar de 5 km en daarna naar de 10
Ik word wel iets ouder dan het gemiddelde mag ik hopen, ben toch met baby voeding op gevoed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
gemiddeld word je 80, dus je hebt nog 63 jaar over. Drie keer per week lopen, dan kom je ongeveer op dat aantal keer lopen nog.
Dan begin je met 2x.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm dat is wel veel, ik fiets ook al naar school (35 min fietsen) en dan ben ik daarna moe. Misschien op de dagen dat ik met de bus ga dan, maar dan is het slecht weer. Dilemma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |