SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 05-03-2014 17:07:59 ]F means you're fucked![]()
Ja, 3 vliegen in één klap: koolhydraten, vocht en nog wat vitamine D voor extra energiequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:43 schreef Quoi het volgende:
Omelet met lenteuitjes op brood![]()
Vanmiddag doen Hats en ik aan vloeibare koolhydratenstapeling in de zon![]()
Komt wel goed zondag![]()
Zin in!![]()
Ik heb zeker lentekriebels. Het lijkt zondag echt fantastisch weer te gaan worden. Wel balen, want dat is weer een mogelijk excuus minder na afloop.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, 3 vliegen in één klap: koolhydraten, vocht en nog wat vitamine D voor extra energie![]()
Zin in!Geniet ervan dames.
![]()
1:41 op de HM.. netjes, dat gaat hem niet worden voor mij.. Ik wil onder de 2 uur, 1:55 als streeftijd.. Eens kijken of me dat gaat lukken..![]()
Probeer je maar weer in de underdog positie te manoevreren... toen was het een stuk kouder en je vorm van de dag.... ik zeg, jij gaat onder die 1:40 lopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit was mijn CPC van vorig jaar:
http://www.endomondo.com/workouts/165900544/2113543
Ik voel me nu niet zo sterk als toen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
"Ja maar het was zoooooo WWWAAAAAARRRRRMMMMMMM"quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb zeker lentekriebels. Het lijkt zondag echt fantastisch weer te gaan worden. Wel balen, want dat is weer een mogelijk excuus minder na afloop.F means you're fucked![]()
Thanks, die ga ik alvast onthouden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:53 schreef YUR het volgende:
[..]
"Ja maar het was zoooooo WWWAAAAAARRRRRMMMMMMM"![]()
dat wordt inderdaad kort kort zondag. Mennnn was warm net.
wel lekkah weer!
mijn heup kliert nog steeds trouwensdus misschien is het maar goed dat ik het maar 5 km heb volgehouden.
Ik verzet mijn doel voor zondag van binnen het uur naar uitlopen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ekiden 2013. Dat was pas WWWAAAAAARRRRRMMMMMMMquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:53 schreef YUR het volgende:
[..]
"Ja maar het was zoooooo WWWAAAAAARRRRRMMMMMMM"
Zo. En nu ga ik een rondje lekker lopen. Fuck HR, fuck tempo. Genieten ga ik.
Als het maar niet te wwwaaaaaarrrrrmmm is..![]()
CPC streeftijd van mij gaat ook richting de twee uur. Belangrijke stap zal zijn de eerste 10 een keer in 58 ipv 55 te lopen om wat meer over te hebben in deel twee. Faal altijd met starttempo. Voel me altijd of ik vlieg in het begin...If at first you fail, re-define your objective.![]()
Zo, da's nogal een verschil t.o.v. vorig jaar!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef CRX_master het volgende:
Zondag 17 graden in Den Haag volgens weather.com... perfect loopweer!
Komende zondag is de run in Kootstertille.
Die zag er vorig jaar nog zo uit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo, da's nogal een verschil t.o.v. vorig jaar!
Komende zondag is de run in Kootstertille.
Die zag er vorig jaar nog zo uit:
plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Absoluut! Nu wel!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:12 schreef Voccar het volgende:
[..]
Mooi om zo die verschillen te zien ja, erg knappe prestatie. Probeer je nu dit shirt zo lang mogelijk te gebruiken om het verschil te kunnen blijven zien?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mag ik in de op? Kan op mijn telefoon niet kopiëren maar ik had het op pagina 10 of 11 van het vorige topic neergezet.. Anders post ik het vanmiddag nog wel..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ga je hem wandelen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:13 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat ik mijn streeftijd voor de CPC ook maar richting de 2 uur zet![]()
![]()
Dan wandel ik met je meequote:
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
21km wandelen duurt echt lang
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
jamaar 21 km rennen kan ik echt nietquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Als je 5 km per uur loopt, dan is het ruim 4 uur...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gezellig!quote:
doe jij ook de 10?
TP: gezellig hoor doe ook maar mee. moet je nog wel ergens een startnummer cheffen. en afentoe hollen want het moet toch binnen de 80 min ofzo?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, zo lang wil ik ook over de marathon doen :p nog maar niet aan denken..quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je 5 km per uur loopt, dan is het ruim 4 uur...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:
misschien een keer later
ik ga wel kijken bij de Parelloop aan t begin van April hier naast de deurToday is life -
Dale Carnegie![]()
quote:![]()
hehehehe!
vanaf 16/3 nieuw schema in runkeeper die beweert dat ik dat dan in augustus moet kunnen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, zo lang wil ik ook over de marathon doen :p nog maar niet aan denken..je kunt het!!!
Ga ik trainen voor de HM en jij voor de M
Ja joh doen we ffquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!
doe jij ook de 10?
TP: gezellig hoor doe ook maar mee. moet je nog wel ergens een startnummer cheffen. en afentoe hollen want het moet toch binnen de 80 min ofzo?![]()
![]()
Ja haha preciesquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehehe.... je moet dromen hebben toch?
Ik was me aan t afvragen of t slim is om mee te gaan doen met Start to run wat begint vanaf zaterdag
https://starttorun.atletiekunie.nl/Home/Start+to+RunToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik zou er graag bij willen in de openingspost:quote:
22-06-2014 - Marquetteloop (Heemskerk)
• La_Tramposa - HM
19-10-2014 - TCS Amsterdam Marathon (Amsterdam)
• La_Tramposa - MIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hé hé de uitslagen van zondag online. Rechterrijtje, maar toch van de 18 vrouwen 5e, dat mag gezegd worden
NB.Het is een word-doc, dus je kunt leuke dingen met zo'n uitslagenlijst![]()
![]()
En op de 10e plaats bij de 14 km (plaats/naam/leeftijd/tijd):
10 Noah de Hond 4 1.04.18
Liep de week ervoor ook even een HM![]()
![]()
morgen naar de sportfysio voor mn knie... hoop dat t meevalt... maar ben bang dat t voor mn portemonnee niet leuk gaat worden...life goes on.. be proud of yourself!![]()
Dat viel bij mij allesinds mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
morgen naar de sportfysio voor mn knie... hoop dat t meevalt... maar ben bang dat t voor mn portemonnee niet leuk gaat worden...
Voor ¤60 had ik:
onderzoek sportarts
2x fysiobezoek
1x loopanalyse
2x loopscholing
En ik had ook een aanvullende zorgverzekering afgesloten voor 2014 (leek me wel verstandig) dus die 60 euro's kreeg ik ook nog terug.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tof! Je eerste?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
19-10-2014 - TCS Amsterdam Marathon (Amsterdam)
• La_Tramposa - M![]()
Zo, wat een verschil met afgelopen weekend! Heb gedaan waar ik voor weg ging: Genieten.
Toch maar in lange tight met t-shirt + jack gegaan, omdat het - zeker in het begin - nog wel wat fris was, ondanks het zonnetje.
Geen HR band om, horloge voor de verandering eens ónder het jack zodat ik er niet op kon kijken en maar gewoon begonnen met een eind raak lopen..
Al snel was het warm en al lopend ging het jack uit, horloge aan de onderkant van m`n pols gedaan en met een big smile verder gelopen. Ik wist op dat moment dat ik +/- 2km had gelopen, en 't ging prima. Tempo? Geen idee.
Eigenlijk niets anders gedaan dan om me heen gekeken, met een brede lach. Het ging prima. Ademhaling prima onder controle (door m`n neus zelfs).
Uiteindelijk toch maar eens op m`n horloge gekeken, toen ik merkte wat sneller te gaan en ietwat vermoeid begon te raken: Net geen 8km. De 8km vol gemaakt en uiteindelijk na 56:45 naar huis gewandeld (ruim 2km nog)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef Levitas het volgende:
Zo, wat een verschil met afgelopen weekend! Heb gedaan waar ik voor weg ging: Genieten.
Toch maar in lange tight met t-shirt + jack gegaan, omdat het - zeker in het begin - nog wel wat fris was, ondanks het zonnetje.
Geen HR band om, horloge voor de verandering eens ónder het jack zodat ik er niet op kon kijken en maar gewoon begonnen met een eind raak lopen..
Al snel was het warm en al lopend ging het jack uit, horloge aan de onderkant van m`n pols gedaan en met een big smile verder gelopen. Ik wist op dat moment dat ik +/- 2km had gelopen, en 't ging prima. Tempo? Geen idee.
Eigenlijk niets anders gedaan dan om me heen gekeken, met een brede lach. Het ging prima. Ademhaling prima onder controle (door m`n neus zelfs).
Uiteindelijk toch maar eens op m`n horloge gekeken, toen ik merkte wat sneller te gaan en ietwat vermoeid begon te raken: Net geen 8km. De 8km vol gemaakt en uiteindelijk na 56:45 naar huis gewandeld (ruim 2km nog)
Kijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top!
![]()
Lijkt het je leuk?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:34 schreef Ynske het volgende:
Ik was me aan t afvragen of t slim is om mee te gaan doen met Start to run wat begint vanaf zaterdag
https://starttorun.atletiekunie.nl/Home/Start+to+RunI solemnly swear i'm up to no good![]()
Leukquote:Ik zit ook weer over een najaarsmarathon na te denken, maar in die periode zijn er ook wat erg leuke trailevenementen. Keuzes, keuzes ...
![]()
ik weet niet of t wat voor me is om met een groepje te gaanquote:
maar van de andere kant, tis begeleiding met fysio erbij, word gekeken naar je loophouding etcToday is life -
Dale Carnegie![]()
Nouja, als je nog tips hebt zijn ze altijd welkom! Alhoewel ik wel pas 3 maanden van tevoren echt met trainingsschema ga beginnen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
LeukIk zit ook weer over een najaarsmarathon na te denken, maar in die periode zijn er ook wat erg leuke trailevenementen. Keuzes, keuzes ...
Hm ja lastig. hebben ze geen proefles ofzo ^^quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet of t wat voor me is om met een groepje te gaan
maar van de andere kant, tis begeleiding met fysio erbij, word gekeken naar je loophouding etcI solemnly swear i'm up to no good![]()
Mooi, man! Heerlijk dat je zo hebt kunnen lopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
K heb me gewoon ingeschreven
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:![]()
Wow, wat lekker bezig geweest joh jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vandaag ook wel weer schitterend weer. Helaas werkte mijn heup niet mee, waardoor ik na 5 minuten Evy les 17 al moest gaan wandelenGeen idee hoe ik altijd last kan hebben van dezelfde heup. Ik doe een warming up en een cooling down met verschillende stretch oefeningen, maar ook al neem ik een dag extra rust, vrijwel altijd voel ik m'n rechterheup.
Nog geprobeerd de 2de x 7 minuten uit te lopen, dat lukte dan wel, maar je loopt dan een beetje op 2 gedachten rond. Aan de ene kant wil je de pijn aan je heup niet verergeren, maar aan de andere kant wil je ook gewoon die les zo goed mogelijk uitrennen.
Denk dat ik nu maar even langer rust neem en dan gewoon een eerdere les van Evy ga doen om weer in te komen. Waarschijnlijk ga ik gewoon te hard van stapel.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blistering op 05-03-2014 15:33:20 ]Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Thnx!quote:quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Tof Ynske!
Ik heb echt zoveel zin om te gaan lopen morgen!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
BTW Levitas, Als ik weer kan lopen na de CPC, zaterdag 15 maart een rondje doen samen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Go Go Levitas! Fijn dat je weer zo lekker hebt gelopen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
PERSBERICHT DAM TOT DAM (SPOILERT: Er komt een by night-editie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tof! Jammer dat Dam tot Dam zo duur isMoet ik wel even over nadenken..
Edit: Ik zie nu dat het wel meevalt, vooral de businesloop is heel duur.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Watskebeurt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Mensen, ik heb een startnummer voor de CPC (10km) in de aanbieding. Gratis.![]()
Dam tot dam klinkt nice!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De belangrijkste tip: Geniet en hang je niet op aan een streeftijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, als je nog tips hebt zijn ze altijd welkom! Alhoewel ik wel pas 3 maanden van tevoren echt met trainingsschema ga beginnen..![]()
Jakkie!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zondag 20 graden wordt er gezegd. Je zal dan maar lekker 21KM moeten lopen
Of 10
Heb meelij met ons
Ja, ik moest wel wat opgeven en heb 4.10 gedaan. Lijkt me haalbaar en zou leuk zijn als het zelfs 4.00 wordt, maar ik moet inderdaad uitkijken dat dat niet mijn leidraad wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De belangrijkste tip: Geniet en hang je niet op aan een streeftijd.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed zo!quote:
Pas op, strikvraag! Heb je een streeftijd?
Edit: Oeps, ik zat nog op bladzijde 2. Je hebt de vraag al beantwoord zie iken het antwoord was correct
![]()
![]()
Je moet niks maar 3x per week schijnt goed te zijn om conditie op te bouwenquote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Met intervallen graag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Als je intervallen doet wat vaker dan bij een duurloop.Spatieboos![]()
Hmm dat is wel veel, ik fiets ook al naar school (35 min fietsen) en dan ben ik daarna moe. Misschien op de dagen dat ik met de bus ga dan, maar dan is het slecht weer. Dilemma'squote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je moet niks maar 3x per week schijnt goed te zijn om conditie op te bouwen
Spatieboos![]()
Is ook! Ik was niet serieusquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, heerlijk toch! Zit te denken om mijn 35KM een week naar voren te halen.
Dat klinkt me iets te veel in de oren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan kan het wel eens 15 keer (400) op een avond zijn.Spatieboos![]()
Wow 35. Dat is gemiddeld elke dag 5kmquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, heerlijk toch! Zit te denken om mijn 35KM een week naar voren te halen.
Spatieboos![]()
gemiddeld word je 80, dus je hebt nog 63 jaar over. Drie keer per week lopen, dan kom je ongeveer op dat aantal keer lopen nog.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooi hardloop schema met muziek. kun je opbouwen naar de 5 km en daarna naar de 10quote:
Het gaat om een run van 35km. Niet meerdere.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow 35. Dat is gemiddeld elke dag 5kmJa doei.![]()
Wat voor muziek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi hardloop schema met muziek. kun je opbouwen naar de 5 km en daarna naar de 10
Spatieboos![]()
Ik word wel iets ouder dan het gemiddelde mag ik hopen, ben toch met baby voeding op gevoed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
gemiddeld word je 80, dus je hebt nog 63 jaar over. Drie keer per week lopen, dan kom je ongeveer op dat aantal keer lopen nog.Spatieboos![]()
Dan begin je met 2x.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm dat is wel veel, ik fiets ook al naar school (35 min fietsen) en dan ben ik daarna moe. Misschien op de dagen dat ik met de bus ga dan, maar dan is het slecht weer. Dilemma's
Op zich zijn de eerste traingen niet zo heftig en zijn ze ook kort dus misschien red je dat zelfs als je moe bent wel. Je krijgt er nl ook energie van.
En het wordt vanzelf zo leuk dat je er meer tijd voor over hebtSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: