quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:42 schreef YUR het volgende:
Hoera, ik mag ook meedoen zondag!Wat wordt je streeftijd eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Toch welquote:
Die heb ik nietquote:
En ze hadden vorig jaar 11.000 mensen in de uitslag, en 14.000 inschrijvingen. Die 16.000 gaan ze niet of pas vlak voor het eind van de inschrijftermijn halen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel voor het eerst dit jaar een limiet op de hele, en er zijn al 5000 inschrijvingen (limiet is 16000).
Waarom zou je dat nog zo kort voor een wedstrijd doen? Een "moordend" tempo, is in mijn ogen alleen maar je kans op een misstap o.i.d vergroten, na een toch al flinke voorbereiding (neem ik aan).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jep, met 200 meter pauze. Op zich een training die ik vaker doe, maar nu gingen de 400tjes 10 seconden sneller dan normaal
Je hoeft hier niet op te reageren, maar: Moeite met het in Den Bosch wonen? Of is het iets wat daar totaal niks mee te maken heeft?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zit ook niet zo goed in mijn vel de laatste weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi om zo die verschillen te zien ja, erg knappe prestatie. Probeer je nu dit shirt zo lang mogelijk te gebruiken om het verschil te kunnen blijven zien?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jawel joh, zelfde shirt
Maar leuk om nu juist door het shirt de verschillen al te zien inderdaad
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:42 schreef YUR het volgende:
Hoera, ik mag ook meedoen zondag!Er mist een J tussen de D en de M.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* mosselmossel hidesZeeuwse mossels kunnen altijd!
Iets met mosterd en maaltijd, Mossel!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Er mist een J tussen de D en de M.
* mosselmossel hides
Gewoon een verzuringstraining is zo af en toe niet erg. Ik begreep de logica ook niet helemaal, maar ach.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nog zo kort voor een wedstrijd doen? Een "moordend" tempo, is in mijn ogen alleen maar je kans op een misstap o.i.d vergroten, na een toch al flinke voorbereiding (neem ik aan).
En het is nou ook weer niet zo dat je er ineens een stuk sneller van wordt ofzo, daar is het "te laat voor"
Wat is het doel dan? Marathontempo aftasten of tempowisselingen testen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:52 schreef YUR het volgende:
Die heb ik nietHet streven is fit over de finish komen, en zeker niet pushen
Owjah! Blondquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Per maand, als ik 120 per week liep, kon ik morgen al wel een marathon doen
Dan neem je nu even rustquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owjah! Blond
Maar je hebt je aangemeld zie ik![]()
Ik heb 5 km gelopen en toen was het op
Gewoon lekker lopen. Simpel eigenlijk he?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat is het doel dan? Marathontempo aftasten of tempowisselingen testen?
Bij mij gaat er geen enkele rem op zondag. Volle bak moet het worden
Ja zoietsquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan neem je nu even rust
Boek, bank en in de zon?
Als jij niet onder de 1:40 loopt zondag dan zou dat een behoorlijke blamage betekenen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon lekker lopen. Simpel eigenlijk he?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als jij niet onder de 1:40 loopt zondag dan zou dat een behoorlijke blamage betekenen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon lekker lopen. Simpel eigenlijk he?
Ik heb nog nooit in een Lamborghini met knipdeuren gereden. Kan ik desondanks toch. En goed ook.quote:
Dit was mijn CPC van vorig jaar:quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een Lamborghini met knipdeuren gereden. Kan ik desondanks toch. En goed ook.
Wowwwww!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit was mijn CPC van vorig jaar:
http://www.endomondo.com/workouts/165900544/2113543
Ik voel me nu niet zo sterk als toen
Strak gelopen! En dat met die sneeuwbui en wind tegen op de boulevard. Waarom voelde je je vorig jaar sterker, toen was je toch ook in training voor Rotterdam?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit was mijn CPC van vorig jaar:
http://www.endomondo.com/workouts/165900544/2113543
Ik voel me nu niet zo sterk als toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |