Dat is coolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jee! Wat een verschil met de Ekiden vorig jaar? Je ziet er goed uit man!!
[..]
Sowieso, vrouwen die hardlopen. Op de één of andere manier vind ik de meeste vrouwen, terwijl ze aan het hardlopen zijn, echt heel sexy, terwijl exact dezelfde persoon een no-go zou zijn als ik d'r in bijv. de kroeg zou tegenkomen
is dat 15x 400 meter?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:58 schreef spiritusbus het volgende:
Oef, de trainer had nog even één zware training bedacht in aanloop naar cpc. 15x400 in een voor mij moordend tempo.
Maar de training is voltooid en nu wordt het louter relatief ontspannen trainen
lekker pittig! hehehehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:58 schreef spiritusbus het volgende:
Oef, de trainer had nog even één zware training bedacht in aanloop naar cpc. 15x400 in een voor mij moordend tempo.
Maar de training is voltooid en nu wordt het louter relatief ontspannen trainen
Pindakaas? Havermoutpannenkoeken? Wentelteefjes? Pasta/rijst als lunch? (Zelfgemaakte) mueslirepen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zit er al bij in. Zoet drinken is inderdaad fijner, maar dan ben ik er nog niet. Ontbijt en lunch zijn eigenlijk het grote probleem, daar ik niet van zoet broodbeleg houd. Alleen kokosbrood vind ik redelijk te hachelen.
nice one!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ikben zo blij. Het is gelukt. Kon nog praten, kon nog roepen. Zo blij!
Jep, met 200 meter pauze. Op zich een training die ik vaker doe, maar nu gingen de 400tjes 10 seconden sneller dan normaalquote:
lekker!!!!quote:
Nee haha.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker!!!!
jij slaapt voorlopig nog niet zeker?hihihihi
de verslaving treedt in....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee haha.
Stond er van versteld dat het zo goed ging.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ikben zo blij. Het is gelukt. Kon nog praten, kon nog roepen. Zo blij!
hehehe. gezellig, gaan we samenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Heerlijk dat soort rondjes als alles lekker gaat.
Waar ik gisteren nog riep dat ik blij was met mijn rust kriebelde het vanmiddag alweer om te gaan lopen. Morgenochtend mag ik weer, er staat een kort rondje op de planning dus dan ga ik mooi eens een poging doen om wat aan mijn zwabber benen te doen.
I rest my case....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neuh zal wel meevallen..
Jeej donderdag weer ^^
Drie dagen stapelen? Wat ben je in hemelsnaam van plan dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Koolhydraten stapelen, wie heeft dat ooit uitgevonden? Je moet belachelijk veel eten en dan ook nog eens vooral zoete rommel. Drie dagen lang. Ik zie niet in hoe ik de voorgeschreven hoeveelheden kan halen. Iemand tips voor koolhydraatrijke *hartige* snacks?
Dan moeten er van mij wel honderd foto's gemaakt zijn. Wij zijn maar een stuk of 10 lopers voor gebleven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Nanook24 het volgende:
...
Ik vond echt verbazingwekkend veel foto's van mezelf online en gek genoeg maar 1 van mijn vriendin. Dat is dan schijnbaar het voordeel van in de achterhoede lopen waar het deelnemersveld minder compact is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |