quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij bent als verdwijnende man hier toch weer terug gekomen?
Op de Ekiden was ik al 16 kg kwijt..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
DK. Welkom bij het illustere rijtje "verdwijnende mannen"
Jij ook inderdaad!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
DK. Welkom bij het illustere rijtje "verdwijnende mannen"
Taraweraquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
Voor Jero: http://www.taraweraultra.co.nz/
sexy!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tarawera![]()
Ruby Muir![]()
Samen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
je moet wel van kleine dames houden want het is een opdondertje van 3 turven hoogquote:
gewoon gaan, desnoods alleenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Moet zo ook nog een rondje doen.
Vriend die meeloopt is uitstel gedrag aan het vertonen.
Ja ik heb me al omgekleed. Hij is eindelijk zijn sport kleding uit de auto aan het pakken.quote:
Dumpen die luie hond.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik heb me al omgekleed. Hij is eindelijk zijn sport kleding uit de auto aan het pakken.
Haha is niet mijn vriend he. Die is momenteel aan het werk. Ik hoop deze kerel wat gemotiveerd te houden. Anders wordt dat niks in Noorwegen ^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben klaar voor zondag
[ Bericht 19% gewijzigd door Yuki op 04-03-2014 22:11:09 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
zoet drinken ipv eten, is dat wat voor je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Koolhydraten stapelen, wie heeft dat ooit uitgevonden? Je moet belachelijk veel eten en dan ook nog eens vooral zoete rommel. Drie dagen lang. Ik zie niet in hoe ik de voorgeschreven hoeveelheden kan halen. Iemand tips voor koolhydraatrijke *hartige* snacks?
Dat zit er al bij in. Zoet drinken is inderdaad fijner, maar dan ben ik er nog niet. Ontbijt en lunch zijn eigenlijk het grote probleem, daar ik niet van zoet broodbeleg houd. Alleen kokosbrood vind ik redelijk te hachelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoet drinken ipv eten, is dat wat voor je?
ook daar kun je alleen gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha is niet mijn vriend he. Die is momenteel aan het werk. Ik hoop deze kerel wat gemotiveerd te houden. Anders wordt dat niks in Noorwegen ^^
Havermout!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zit er al bij in. Zoet drinken is inderdaad fijner, maar dan ben ik er nog niet. Ontbijt en lunch zijn eigenlijk het grote probleem, daar ik niet van zoet broodbeleg houd. Alleen kokosbrood vind ik redelijk te hachelen.
Jee! Wat een verschil met de Ekiden vorig jaar? Je ziet er goed uit man!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hier kwam ik totaal ongedreven over de finish afgelopen zondag.
Om over die mensen achter mij maar helemaal niet te spreken.
[ afbeelding ]
Sowieso, vrouwen die hardlopen. Op de één of andere manier vind ik de meeste vrouwen, terwijl ze aan het hardlopen zijn, echt heel sexy, terwijl exact dezelfde persoon een no-go zou zijn als ik d'r in bijv. de kroeg zou tegenkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |