quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij bent als verdwijnende man hier toch weer terug gekomen?
Op de Ekiden was ik al 16 kg kwijt..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
DK. Welkom bij het illustere rijtje "verdwijnende mannen"
Jij ook inderdaad!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
DK. Welkom bij het illustere rijtje "verdwijnende mannen"
Taraweraquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
Voor Jero: http://www.taraweraultra.co.nz/
sexy!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tarawera![]()
Ruby Muir![]()
Samen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
je moet wel van kleine dames houden want het is een opdondertje van 3 turven hoogquote:
gewoon gaan, desnoods alleenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Moet zo ook nog een rondje doen.
Vriend die meeloopt is uitstel gedrag aan het vertonen.
Ja ik heb me al omgekleed. Hij is eindelijk zijn sport kleding uit de auto aan het pakken.quote:
Dumpen die luie hond.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik heb me al omgekleed. Hij is eindelijk zijn sport kleding uit de auto aan het pakken.
Haha is niet mijn vriend he. Die is momenteel aan het werk. Ik hoop deze kerel wat gemotiveerd te houden. Anders wordt dat niks in Noorwegen ^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben klaar voor zondag
[ Bericht 19% gewijzigd door Yuki op 04-03-2014 22:11:09 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
zoet drinken ipv eten, is dat wat voor je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Koolhydraten stapelen, wie heeft dat ooit uitgevonden? Je moet belachelijk veel eten en dan ook nog eens vooral zoete rommel. Drie dagen lang. Ik zie niet in hoe ik de voorgeschreven hoeveelheden kan halen. Iemand tips voor koolhydraatrijke *hartige* snacks?
Dat zit er al bij in. Zoet drinken is inderdaad fijner, maar dan ben ik er nog niet. Ontbijt en lunch zijn eigenlijk het grote probleem, daar ik niet van zoet broodbeleg houd. Alleen kokosbrood vind ik redelijk te hachelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoet drinken ipv eten, is dat wat voor je?
ook daar kun je alleen gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha is niet mijn vriend he. Die is momenteel aan het werk. Ik hoop deze kerel wat gemotiveerd te houden. Anders wordt dat niks in Noorwegen ^^
Havermout!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zit er al bij in. Zoet drinken is inderdaad fijner, maar dan ben ik er nog niet. Ontbijt en lunch zijn eigenlijk het grote probleem, daar ik niet van zoet broodbeleg houd. Alleen kokosbrood vind ik redelijk te hachelen.
Jee! Wat een verschil met de Ekiden vorig jaar? Je ziet er goed uit man!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hier kwam ik totaal ongedreven over de finish afgelopen zondag.
Om over die mensen achter mij maar helemaal niet te spreken.
[ afbeelding ]
Sowieso, vrouwen die hardlopen. Op de één of andere manier vind ik de meeste vrouwen, terwijl ze aan het hardlopen zijn, echt heel sexy, terwijl exact dezelfde persoon een no-go zou zijn als ik d'r in bijv. de kroeg zou tegenkomenquote:
Dat is coolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jee! Wat een verschil met de Ekiden vorig jaar? Je ziet er goed uit man!!
[..]
Sowieso, vrouwen die hardlopen. Op de één of andere manier vind ik de meeste vrouwen, terwijl ze aan het hardlopen zijn, echt heel sexy, terwijl exact dezelfde persoon een no-go zou zijn als ik d'r in bijv. de kroeg zou tegenkomen
is dat 15x 400 meter?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:58 schreef spiritusbus het volgende:
Oef, de trainer had nog even één zware training bedacht in aanloop naar cpc. 15x400 in een voor mij moordend tempo.
Maar de training is voltooid en nu wordt het louter relatief ontspannen trainen
lekker pittig! hehehehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:58 schreef spiritusbus het volgende:
Oef, de trainer had nog even één zware training bedacht in aanloop naar cpc. 15x400 in een voor mij moordend tempo.
Maar de training is voltooid en nu wordt het louter relatief ontspannen trainen
Pindakaas? Havermoutpannenkoeken? Wentelteefjes? Pasta/rijst als lunch? (Zelfgemaakte) mueslirepen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zit er al bij in. Zoet drinken is inderdaad fijner, maar dan ben ik er nog niet. Ontbijt en lunch zijn eigenlijk het grote probleem, daar ik niet van zoet broodbeleg houd. Alleen kokosbrood vind ik redelijk te hachelen.
nice one!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ikben zo blij. Het is gelukt. Kon nog praten, kon nog roepen. Zo blij!
Jep, met 200 meter pauze. Op zich een training die ik vaker doe, maar nu gingen de 400tjes 10 seconden sneller dan normaalquote:
lekker!!!!quote:
Nee haha.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker!!!!
jij slaapt voorlopig nog niet zeker?hihihihi
de verslaving treedt in....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee haha.
Stond er van versteld dat het zo goed ging.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ikben zo blij. Het is gelukt. Kon nog praten, kon nog roepen. Zo blij!
hehehe. gezellig, gaan we samenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Heerlijk dat soort rondjes als alles lekker gaat.
Waar ik gisteren nog riep dat ik blij was met mijn rust kriebelde het vanmiddag alweer om te gaan lopen. Morgenochtend mag ik weer, er staat een kort rondje op de planning dus dan ga ik mooi eens een poging doen om wat aan mijn zwabber benen te doen.
I rest my case....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neuh zal wel meevallen..
Jeej donderdag weer ^^
Drie dagen stapelen? Wat ben je in hemelsnaam van plan dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Koolhydraten stapelen, wie heeft dat ooit uitgevonden? Je moet belachelijk veel eten en dan ook nog eens vooral zoete rommel. Drie dagen lang. Ik zie niet in hoe ik de voorgeschreven hoeveelheden kan halen. Iemand tips voor koolhydraatrijke *hartige* snacks?
Dan moeten er van mij wel honderd foto's gemaakt zijn. Wij zijn maar een stuk of 10 lopers voor gebleven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Nanook24 het volgende:
...
Ik vond echt verbazingwekkend veel foto's van mezelf online en gek genoeg maar 1 van mijn vriendin. Dat is dan schijnbaar het voordeel van in de achterhoede lopen waar het deelnemersveld minder compact is.
http://www.sportvoedingwe(...)loaders-c-37_65.htmlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
sowieso is het volgens mij niet echt nodig om voor een HM koolhydraten te stapelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:24 schreef cafca het volgende:
[..]
http://www.sportvoedingwe(...)loaders-c-37_65.html
Is ook niet heel lekker, maar kun je wel gewoon mixen met vanalles en nogwat, en hoef je niet belachelijk veel te eten ofzo....
Whey is ook niet nodig als je marathons loopt. Het helpt wel (zeggen ze). Hiervoor geldt toch hetzelfde? Niet echt nodig, maar helpt wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sowieso is het volgens mij niet echt nodig om voor een HM koolhydraten te stapelen.
Van dichtbij.nl maar daar stonden niet zo veel foto's. (Ik had deze mevrouw nog gemaild voor het origineel maar dat kreeg ik mooi niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan moeten er van mij wel honderd foto's gemaakt zijn. Wij zijn maar een stuk of 10 lopers voor gebleven.
Waar heb je die tweede foto vandaan?
Voor een halve lijkt het me ook meevallen, voor een hele kan ik het me voorstellen. Ik doe het alleen bij fietstochten > 200km of met heel veel hoogtemeters.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sowieso is het volgens mij niet echt nodig om voor een HM koolhydraten te stapelen.
over het algemeen heeft je lichaam genoeg energie in voorraad om het tijdens een HM zonder te redden dus of het helpt....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Whey is ook niet nodig als je marathons loopt. Het helpt wel (zeggen ze). Hiervoor geldt toch hetzelfde? Niet echt nodig, maar helpt wel.
Whey is dan ook niet voor je energie voorraad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over het algemeen heeft je lichaam genoeg energie in voorraad om het tijdens een HM zonder te redden dus of het helpt....
Maar he, iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt., wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet., niet alleen qua voeding maar er zijn natuurlijk heel wat punten op te noemen.
Las bijv. net nog over Swets zijn avondloopjes..... ik zou er niet aan moeten denken om een (vroege) ochtendloper te moeten worden, ik zou het hardlopen opgeven denk ik.
Ligt volgens mij een beetje aan je trainingsintensiteitquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Whey is dan ook niet voor je energie voorraad.![]()
Een tijdje geleden las ik inderdaad op voedingscentrum dat je over het algemeen voldoende eiwitten binnen krijgt en geen whey ofdergelijke nodig zou moeten hebben.
Hangt ervan af hoe warm het is, dus hoeveel je zweet enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:50 schreef hatsaflats het volgende:
De dagen voor de wedstrijd genoeg water drinken is volgens mij het belangrijkst. Dat scheelt echt heel veel.
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:50 schreef hatsaflats het volgende:
De dagen voor de wedstrijd genoeg water drinken is volgens mij het belangrijkst. Dat scheelt echt heel veel.
Dat kan echt veel schelen ja. Ik had ook vaak blessures en vervelende pijntjes, maar nu heb ik me een aantal weken geleden een paar nieuwe schoenen aan laten meten en ben nagenoeg overal vanaf. Loop nu 3x in de week minimaal 5KM.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
Wauw DK, wat een verschil tussen die twee foto's!
Overigens iedereen die mij echte, goede hardloopschoenen aanraadde: bedankt. Gisteren liep het al heerlijk, zo zonder doorslag in mijn benen, maar ik heb vandaag ook nog eens veel minder last van de verkeerde spieren en ik voel helemaal niks in mijn slechte knie!
Wat fijn dat het zo goed ging!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
Overigens iedereen die mij echte, goede hardloopschoenen aanraadde: bedankt. Gisteren liep het al heerlijk, zo zonder doorslag in mijn benen, maar ik heb vandaag ook nog eens veel minder last van de verkeerde spieren en ik voel helemaal niks in mijn slechte knie!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
Ik eet 2 cracottes voor een HM. Afgelopen week met mijn rondje van 30KM heb ik die vervangen door een tarweboterham en een banaantje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe warm het is, dus hoeveel je zweet enzo.
Wat betreft voeding.. Ik eet meestal 6-8 pannenkoeken voor een hm.
Hier een handig lijstje met natuurlijke etenswaren, die koolhydraten bevatten:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Jeejjj!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
Wat is dat toch altijd voor een biogeneuzel in dat soort lijstjes. Ik wed dat gewone gekookte aardappelen net zo veel koolhydraten bevatten en dat je ook best gewone volkoren rijstwafels kan pakken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier een handig lijstje met natuurlijke etenswaren, die koolhydraten bevatten:
Snelle, óngeraffineerde koolhydraten zijn bijvoorbeeld ongezwavelde zuidvruchten(rozijnen, abrikozen), dadels, banaan, ahornsiroop, aardappelpuree gemaakt van biologisch gekookte aardappelen in de schil, biologische volkoren rijst- en gierstwafels, suikervrije cornflakes, gierst(puree), havermoutpap, meloen, bepaalde rijstsoorten, pastinaak en koolraap(gekookt), speltbrood, wortel(sap) en pompoen. Snelle, ongeraffineerde koolhydraten verdienen tijdens duursport de voorkeur boven langzaam opneembare koolhydraten.
(bron: http://www.natuurdietisten.nl/)
Maar 50?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeejjj!
Jum, pannenkoeken!
Met hardlopen heb ik nog niet gemerkt dat ik extra trek krijg. Met fietsen had ik dat wel en dan echt al als ik maar 50 km had gefietst
Tja, op het gebied van aardappels en rijst weet ik het niet, maar in vlees is er wel duidelijk verschil in aanwezige stoffen tussen biologisch en 'gewoon'.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor een biogeneuzel in dat soort lijstjes. Ik wed dat gewone gekookte aardappelen net zo veel koolhydraten bevatten en dat je ook best gewone volkoren rijstwafels kan pakken.
Dat is een goed teken. Je zult zien dat je over een tijd moet ontbijten ^^quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
Sinds ik aan t rennen ben heb ik s'ochtends hongerEn kan ik kleine beetjes eten binnen houden
Normaal kan ik niet eten tot ik 2 uur wakker ben omdat mn lichaam t eruit gooit. Dit is fijn
ik weet het er fijne ook niet van, maar ik kan me best voorstellen dat biologische producten afwijkende voedingswaarden hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor een biogeneuzel in dat soort lijstjes. Ik wed dat gewone gekookte aardappelen net zo veel koolhydraten bevatten en dat je ook best gewone volkoren rijstwafels kan pakken.
twitter:CPCLoopDenHaag twitterde op woensdag 05-03-2014 om 09:02:17We zijn begonnen met opbouwen! #cpc14 #malieveld http://t.co/Rtm7AjtOEQ reageer retweet
twitter:bobbyblok twitterde op zondag 02-03-2014 om 19:19:38Speciaal voor @pvklinken hangen de vlaggen al! http://t.co/9UdZ1cr716 reageer retweet
Haha je klinkt echt als een Zonnatura reclamequote:Op woensdag 5 maart 2014 09:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vind het wel belangrijk dat een aardappel een goed leven gehad heeft. Dat proef je.
quote:
quote:Cafeïne kan een positief effect hebben bij duurprestaties door het glycogeensparend effect. De glycogeenvoorraad wordt gespaard aan het begin van de wedstrijd, doordat het ervoor zorgt dat vetvoorraden sneller worden aangesproken. Dat betekent dat u langer met uw glycogeenvoorraden kunt doen, waardoor u zich langer fit zult voelen. Ook kan cafeïne u alert houden, doordat het invloed heeft op de adrenalinespiegel.
Ja daar begon een collega ook al overquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor de echt goede prestaties: Bietensap!
Als jullie er toch allemaal zo mee bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |